Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare termostat W126 280SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare termostat W126 280SE

    Am intampinat probleme de o perioada destul de indelungata la incalzire si am banuit ca este vorba despre termostat! Nu imi urca temperatura la lichidul de racire peste 80 de grade decat vara si numai in trafic de oras.
    Am decis ca nu mai aman operatia de schimbare a termostatului mai ales ca deja se racise suficient temperatura exterioara ca sa ma faca sa-mi fie putin frig in masina! La trafic in afara orasului temperatura ajungea cu greu peste 50 de grade iar caldura introdusa in interiorul masinii era insuficienta pentru incalzirea ei!

    Am comandat un termostat BEHR dupa un studiu superficial al pietei in cea ce priveste ofertele si am decis ca pretul de 63 de lei nu este mult comparativ cu 40 sau 43 de lei cerut pentru unele produse de ceva firme anonime pentru mine.

    Operatia de schimbare:

    1)-in prealabil este recomandat sa se utilizeze un spray degripant



    2)-se desfac cele 3 suruburi de la carcasa termostatului



    3)-eventual este nevoie si de demontarea furtunului pentru a avea acces la surubul din partea aceea



    4)-se scoate termostatul vechi si se monteaza cel nou




    A se vedea starea in care se afla vechiul termostat (cred ca este cel initial al masinii sau un termostat original Mercedes pentru ca avea stantat emblema MB si codul pe ea) , respectiv diferenta dintre cel vechi si cel nou:



    Acum temperatura sta mereu la 87 de grade (temperatura de deschidere specificata in descrierea tehnica a termostatului ) si in aproximativ 5 minute ajunge la regimul optim de incalzire a interiorului la o temperatura exterioara de circa 7-9 grade Celsius!




    Recomand tuturor care au probleme cu incalzirea sa faca aceasta operatie.Nu este nici costisitoare si nici foarte complicata iar rezultatul este imediat!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    La cobrele dizel temperatura imi statea fix la 80, indiferent de cum era afara, la 126 imi sta la fel ca la tine, 80 si ceva. Initial am crezut ca ceva nu e in regula. Unii cand schimba termostatul am vazut ca mai pun suplimentar o pasta pt. etansietate....
    Daca faci vreo operatiune la sonda de combustibil am sa te rog sa pui poze ceva, ca-mi da dureri de cap acul ala.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Sper ca nu se supara Dan. Carmine ce problema ai, iti sta becul rezerva aprins chiar daca nivelul carburantului este peste limita unde ar fi nevoie sa semnaleze ca intri pe rezerva ? Daca da e de la sonda are o rezistenta destul de desteapta si aia da eroare.E un fir pe care se plimba un plutitor si in functie de nivel ii trimite semnal..daca acea rezistena are probleme la contacte poate sa dea buba asta. Sonda e 11 mil noua...si nu stiu daca se poate reconditiona.
      Last edited by sovieticool; 12-01-2009, 23:56 PM.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by sovieticool View Post
        Carmine ce problema ai, iti sta becul rezerva aprins chiar daca nivelul carburantului este peste limita unde ar fi nevoie sa semnaleze ca intri pe rezerva ?.
        Exact aia e. Uneori imi arata ca nivelul de benzina e mult peste "rosu", dar becul e aprins. Nivelul fluctueaza de nebun, deci nu stiu niciodata cata benzina e in ea.


        Originally posted by sovieticool View Post
        Sonda e 11 mil noua...
        La banii astia si pe foametea asta mai pun ceva maruntis si-mi iau alta masina.
        Mersi de sfaturi, scuze Dan ca m-am bagat peste termostat.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Problema cu sonda o am si eu, dar numai cand am benzina putina in rezervor, pe "rosu" .Ori imi arata ca am peste nivelul minim ori ca nu mai am deloc-acul sta sub prima liniuta.Cand am rezervorul plin (cea ce nu se va intampla curand) nivelul este indicat absolut corect!

          Sa revenim la ON TOPIC ... Termostatul a avut garnitura noua inclusa in pachet.Deci nu stiu ce alt produs de etanseizare mai trebuia folosit.Si nici pe instructiuni nu a fost mentionat nimic in legatura cu acesta.Oricum, nu se vede nicio urma de scurgere sau alte surprize!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            OFF: carmine cauta la dezmembrari cu 1 mil o iei si ai rezolvat
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Termostatul functioneaza super bine...Tocmai am ajuns acasa dupa un NIGHT DRIVE si pot sa spun ca acum a fost prima data cand am simtit pe pielea mea clasica expresie " caldura de te scoate afara din masina" . A trebuit de mai multe ori sa reduc temperatura pentru ca pur si simplu era prea cald! Mai am de reglat doar fanta de admisie a aerului rece din consola centrala pentru ca pe acolo mai "scapa" aer rece , mai ales daca pun ventilatorul pe o turatie mai mare!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Thermostat Behr sau Wahler - start to open 80 grade / fully open 94 grade .
                Schimbat la 3-5 ani .

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF