Ciao!
Ai lipsit... o vreme! Mă gândeam c-ai rezolvat problema şi chiar mă bucuram că te-am putut ajuta. Din păcate văd că nu eşti prea departe de vechea stare de lucruri. Spune-mi în ce măsură a influenţat schimbarea bujiilor şi a capacului de delco mersul motorului?
Cred că reglajele care ţi-au mai rămas de făcut sunt puţine şi mult sub acest 18% n-o să-l mai poţi "trage". Sugestie: pe furtunul care duce gazul la debitmetrul de aer, este un fel de robinet. Dă-l 2-3 ture în sensul acelor de ceas. Este o soluţie de utilizare economică pentru parcursuri urbane. O să observi imediat că maşina ajunge foarte greu la 100 km/oră dar şi o reducere importantă a consumului. Atâta timp cât prin oraş nu prea ai unde să circuli cu mai mult de 60, mi se pare totuşi o rezolvare.
Ţi se mai opreşte motorul în mers?
Dacă nu-i găseşti hiba, găseşte-i...un cumpărător! Ce alt sfat să-ţi dau?
Ai lipsit... o vreme! Mă gândeam c-ai rezolvat problema şi chiar mă bucuram că te-am putut ajuta. Din păcate văd că nu eşti prea departe de vechea stare de lucruri. Spune-mi în ce măsură a influenţat schimbarea bujiilor şi a capacului de delco mersul motorului?
Cred că reglajele care ţi-au mai rămas de făcut sunt puţine şi mult sub acest 18% n-o să-l mai poţi "trage". Sugestie: pe furtunul care duce gazul la debitmetrul de aer, este un fel de robinet. Dă-l 2-3 ture în sensul acelor de ceas. Este o soluţie de utilizare economică pentru parcursuri urbane. O să observi imediat că maşina ajunge foarte greu la 100 km/oră dar şi o reducere importantă a consumului. Atâta timp cât prin oraş nu prea ai unde să circuli cu mai mult de 60, mi se pare totuşi o rezolvare.
Ţi se mai opreşte motorul în mers?
Dacă nu-i găseşti hiba, găseşte-i...un cumpărător! Ce alt sfat să-ţi dau?
Comment