Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie w126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie w126

    Hai dragi colegi ca iar va necajesc. De vre-o saptamana am sesizat ca atunci cand merg cu masinuta mea draga si iau piciorul de pe acceleratie si iau o curba se aude in cutie ca si cum atinge ceva un pinion ca o rontaiala care se aude in cutie dar numai in masina e sesizabila. Daca iau curba cu acceleratie nu se mai aude. Precizez ca ulei are in ea. Tamponul la cutie e bun. Asta e una. Sa nu uit sa precizez ca atunci cand accelerez si iau piciorul de pe acceleratie deodata si trece din viteza superioara in una inferioara se aude o tzacaneala pe la grup ... parca se opreste un moment in loc si pac ii da drumu.(asta e la drum intins si face cam cand trece din a III in a II-a) Cam atata am putut descrie. Daca mai doriti alte info va stau la dispozitie ca sa ma salvati.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

  • #2
    Asa e doc si le cam repar din calicie daca pot sa zic .. da deh pasiunea, si reparand din calicie din calicie merge domle` ..
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      N-ar putea sa fie si rulmentul din capacul posterior al cutiei ? Este si asta un "declansator" de semnale acustice foarte ciudate ...



      Toate cele bune !

      Comment


      • #4
        Da cine crezi draga Orvo ca se mai apuca acu sa desfaca cutia .. ca fug toti de cutii automate ca dracu de tamaie.. merg cu ea asa pana crapa si pun manuala si gata..ca m-am saturat..imi iau golf ca toti romanii si amin (as vrea sa ma duc pana la DOK la bucale ..dar a zis ca fara doua moldovence bune de scuturat nu am ce cauta la el .. am gasit una si inca mai caut )
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Cred ca si tu poti face asta, ca nu-i decat capacul din spatele cutiei care e prins in suruburi. Partea mai grea e cu demontatul esapamentului si a cardanului ...



          Dar ce sa zic, nu e sigur ca acolo e baiul la tine ... Asta este o operatiune care o poti face chiar si preventiv ...

          Toate cele bune !

          Comment


          • #6
            Razvan...daca tot ai pus ultima poza...Nu ai imagini cum se demonteaza "chestia" aia cu trei brate (gauri) ?

            Eu trebuie sa o schimb pe a mea! Mereu se destrang suruburile de la flansa!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Sper sa ne scuze Sovieticool de offtopic ...

              In prealabil se da jos esapamentul si tabla de protectie. Apoi se desfac suruburile care tin cardanul de flansa si piulita de fixare, ca sa poti culisa cardanul:



              Apoi se desfac urmatoarele suruburi care tin flansa de suport si aceasta se poate scoate:
              (chenarele rosii sunt suruburile de la capacul cutiei, erau pentru Sovieticool)



              Cu un ciocan (preferabil de guma) se bate in suport pana iese afara de pe ax.

              Comment


              • #8
                E posibil sa fie cumva un rulment sau o planetara cu probleme si sa transmita in cutie asa ceva ? Oricum am vazut ca nu e greu si daca fac rost de o rampa am sa incerc sa demontez acel capac. Stii trebuie dat uleiul afara daca dau acel capac jos ?


                Hai ca tot am vazut ca ai pus repede niste poze vreau sa te intreb pe langa ce sunt cei doi senzori notati pe poze? si am mai notat acolo parca e mufa cu mersul inapoi si protectia la pornire in caz ca vrei sa pornesti in drive .
                Attached Files
                Last edited by sovieticool; 06-11-2009, 11:55 AM.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Orvo View Post
                  Sper sa ne scuze Sovieticool de offtopic ...

                  In prealabil se da jos esapamentul si tabla de protectie. Apoi se desfac suruburile care tin cardanul de flansa si piulita de fixare, ca sa poti culisa cardanul:
                  Cu un ciocan (preferabil de guma) se bate in suport pana iese afara de pe ax.

                  Nu cred ca este OFF TOPIC , in fond e o problema la cutie si e tot W126 !

                  Sa inteleg ca iasa liber .... nefiind prins cu surub? Este doar introdus in cutie?
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Da, trebuie scos uleiul din cutie. Uleiul din turumba poate ramane acolo ... sau folosesti ocazia pentru un schimb complet cu tot cu filtru ...

                    De pe cutie se da jos semnalul vitezometrului si ventilul de kick-down. In WIS zice ca se desface si suportul motor din spate, ca sa-ti ofere toleranta la culisarea cardanului. Eu as incerca intai fara si apoi daca nu merge as desface si suportul motor.

                    Completare si pentru Dan: ca sa poti scoate suportul de care ziceai, se mai desface si o saiba de siguranta de pe ax, inaintea suportului. Pentru asta cutia se baga in P ca sa fie blocat axul. Piulita asta se strange la 120 nM, asa ca necesita ceva forta, mai ales ca locul e stramt. Si e nevoie de o tubulara lunga, ca si cele de bujii, pentru ca nu prea e loc de cheie fixa ...

                    In WIS e descris procedeul foarte explicit ...

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic ca prima data trebuie verificate flansele cardanului, suportii cutiei, rulmentul intermediar (ala de la mijlocul cardanului), continuat cu jocurile din diferential si jocurile la planetare, si numa dupa ce vezi ca toate is ok te apuci de cutie, sa nu lucrii de pomana.
                      Toate cele bune

                      Comment


                      • #12
                        Da e o idee buna butonu. Multumesc am sa le iau pe rand, de miine poate daca se linisteste vremea ca aci e furtuna mare si am job de bugetar si ma cheama astia si la 1 daca pica semaforu.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF