Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cutie w126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie w126

    Hai dragi colegi ca iar va necajesc. De vre-o saptamana am sesizat ca atunci cand merg cu masinuta mea draga si iau piciorul de pe acceleratie si iau o curba se aude in cutie ca si cum atinge ceva un pinion ca o rontaiala care se aude in cutie dar numai in masina e sesizabila. Daca iau curba cu acceleratie nu se mai aude. Precizez ca ulei are in ea. Tamponul la cutie e bun. Asta e una. Sa nu uit sa precizez ca atunci cand accelerez si iau piciorul de pe acceleratie deodata si trece din viteza superioara in una inferioara se aude o tzacaneala pe la grup ... parca se opreste un moment in loc si pac ii da drumu.(asta e la drum intins si face cam cand trece din a III in a II-a) Cam atata am putut descrie. Daca mai doriti alte info va stau la dispozitie ca sa ma salvati.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

  • #2
    Asa e doc si le cam repar din calicie daca pot sa zic .. da deh pasiunea, si reparand din calicie din calicie merge domle` ..
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      N-ar putea sa fie si rulmentul din capacul posterior al cutiei ? Este si asta un "declansator" de semnale acustice foarte ciudate ...



      Toate cele bune !

      Comment


      • #4
        Da cine crezi draga Orvo ca se mai apuca acu sa desfaca cutia .. ca fug toti de cutii automate ca dracu de tamaie.. merg cu ea asa pana crapa si pun manuala si gata..ca m-am saturat..imi iau golf ca toti romanii si amin (as vrea sa ma duc pana la DOK la bucale ..dar a zis ca fara doua moldovence bune de scuturat nu am ce cauta la el .. am gasit una si inca mai caut )
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Cred ca si tu poti face asta, ca nu-i decat capacul din spatele cutiei care e prins in suruburi. Partea mai grea e cu demontatul esapamentului si a cardanului ...



          Dar ce sa zic, nu e sigur ca acolo e baiul la tine ... Asta este o operatiune care o poti face chiar si preventiv ...

          Toate cele bune !

          Comment


          • #6
            Razvan...daca tot ai pus ultima poza...Nu ai imagini cum se demonteaza "chestia" aia cu trei brate (gauri) ?

            Eu trebuie sa o schimb pe a mea! Mereu se destrang suruburile de la flansa!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Sper sa ne scuze Sovieticool de offtopic ...

              In prealabil se da jos esapamentul si tabla de protectie. Apoi se desfac suruburile care tin cardanul de flansa si piulita de fixare, ca sa poti culisa cardanul:



              Apoi se desfac urmatoarele suruburi care tin flansa de suport si aceasta se poate scoate:
              (chenarele rosii sunt suruburile de la capacul cutiei, erau pentru Sovieticool)



              Cu un ciocan (preferabil de guma) se bate in suport pana iese afara de pe ax.

              Comment


              • #8
                E posibil sa fie cumva un rulment sau o planetara cu probleme si sa transmita in cutie asa ceva ? Oricum am vazut ca nu e greu si daca fac rost de o rampa am sa incerc sa demontez acel capac. Stii trebuie dat uleiul afara daca dau acel capac jos ?


                Hai ca tot am vazut ca ai pus repede niste poze vreau sa te intreb pe langa ce sunt cei doi senzori notati pe poze? si am mai notat acolo parca e mufa cu mersul inapoi si protectia la pornire in caz ca vrei sa pornesti in drive .
                Attached Files
                Last edited by sovieticool; 06-11-2009, 11:55 AM.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Orvo View Post
                  Sper sa ne scuze Sovieticool de offtopic ...

                  In prealabil se da jos esapamentul si tabla de protectie. Apoi se desfac suruburile care tin cardanul de flansa si piulita de fixare, ca sa poti culisa cardanul:
                  Cu un ciocan (preferabil de guma) se bate in suport pana iese afara de pe ax.

                  Nu cred ca este OFF TOPIC , in fond e o problema la cutie si e tot W126 !

                  Sa inteleg ca iasa liber .... nefiind prins cu surub? Este doar introdus in cutie?
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Da, trebuie scos uleiul din cutie. Uleiul din turumba poate ramane acolo ... sau folosesti ocazia pentru un schimb complet cu tot cu filtru ...

                    De pe cutie se da jos semnalul vitezometrului si ventilul de kick-down. In WIS zice ca se desface si suportul motor din spate, ca sa-ti ofere toleranta la culisarea cardanului. Eu as incerca intai fara si apoi daca nu merge as desface si suportul motor.

                    Completare si pentru Dan: ca sa poti scoate suportul de care ziceai, se mai desface si o saiba de siguranta de pe ax, inaintea suportului. Pentru asta cutia se baga in P ca sa fie blocat axul. Piulita asta se strange la 120 nM, asa ca necesita ceva forta, mai ales ca locul e stramt. Si e nevoie de o tubulara lunga, ca si cele de bujii, pentru ca nu prea e loc de cheie fixa ...

                    In WIS e descris procedeul foarte explicit ...

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic ca prima data trebuie verificate flansele cardanului, suportii cutiei, rulmentul intermediar (ala de la mijlocul cardanului), continuat cu jocurile din diferential si jocurile la planetare, si numa dupa ce vezi ca toate is ok te apuci de cutie, sa nu lucrii de pomana.
                      Toate cele bune

                      Comment


                      • #12
                        Da e o idee buna butonu. Multumesc am sa le iau pe rand, de miine poate daca se linisteste vremea ca aci e furtuna mare si am job de bugetar si ma cheama astia si la 1 daca pica semaforu.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF