Mi-a murit electromotorul la 560 sel-ul meu.L-am dus la un tip si mi l-a facut,am luat masina in seara asta.A schimbat elemente uzate,stricate de prin el cu altele luate de la un alt electromotor.Acum porneste.Insa problema e ca de fiecare data cand o pornesc,trebuie sa dau de 2 ori la cheie: prima data se aude un zgomot ca si cum electromotorul ar patina in gol,un zgomot ascutit,un carait precum cel facut de polizor sau ca atunci cand o elice metalica atinge cu bratele ceva.Cand dau a doua oara la cheie imi invarte normal si porneste.Dar intotdeauna trebuie sa aiba o astfel de prima repriza de "pilire" pt a ajunge apoi sa invarta normal.
Sincer mi-e frica in timp sa nu creeze probleme.Oricat de scurta as face prima repriza cand dau la cheie,tot simt ca imi "pileste" ceva pe acolo.
Care credeti ca e mecanismul si ce poate fi facut?
Eu ma gandesc ca mai mult ca sigur ,elementele luate si puse la schimb au fost de pe un electromotor de cobra sau orice caz NU de pe unul de V8 benzinar(pt ca nu prea exista asa ceva pe aici).
Sincer mi-e frica in timp sa nu creeze probleme.Oricat de scurta as face prima repriza cand dau la cheie,tot simt ca imi "pileste" ceva pe acolo.
Care credeti ca e mecanismul si ce poate fi facut?
Eu ma gandesc ca mai mult ca sigur ,elementele luate si puse la schimb au fost de pe un electromotor de cobra sau orice caz NU de pe unul de V8 benzinar(pt ca nu prea exista asa ceva pe aici).
Comment