Poze cu fiorosenia de KOOBHRA (rullz).
Nu am prezentat-o pt ca e o masina obosita rau si parca fiecare cm patrat din exteriorul ei are cate o botitura,ciupitura,etc.Masina e nasoala,nu se compara de ex cu cea cumparata de bulgaru.Si am luat-o exclusiv pt distractie,pt ca o cam fac pe pilotul pe ea.Ii dau in goarna de mai are putin si ii ies pistoanele prin capota.Burn out-uri,cerculete,derapari in curbe,liniute,o urc deseori la 6000 de ture.Daca atunci cand parchez mai lovesc ceva nu e problema,o noua mica botitura trece ca neobservabila.Asta se numeste KOOBHRA de razboi,o masina de care sa ti se rupa si care are prioritate garantata in trafic(pt ca nimeni nu se incumeta sa-si riste frumusetea de masina luata in leasing la bataie cu swper_koobhra).Imi place sa plec de pe loc in treapta de viteza "1",de la cutia automata,si dusa in dreapta,unde se pare ca are un diferential special pt demaraje in forta.Pana una alta,masina imi slujeste credincioasa,mi-a facut probleme cu partea electrica,in sensul ca am ramas cu trapa deschisa sau cu geamurile deschise si nu mai reactionau deloc.
Cand ai o masina full electric mai veche de 15 ani ar fi bine sa nu t atingi de nici un buton care ar putea sa miste ceva prin ea.Riscul sa ramana miscat doar in acea pozitie este maricel
Nu am prezentat-o pt ca e o masina obosita rau si parca fiecare cm patrat din exteriorul ei are cate o botitura,ciupitura,etc.Masina e nasoala,nu se compara de ex cu cea cumparata de bulgaru.Si am luat-o exclusiv pt distractie,pt ca o cam fac pe pilotul pe ea.Ii dau in goarna de mai are putin si ii ies pistoanele prin capota.Burn out-uri,cerculete,derapari in curbe,liniute,o urc deseori la 6000 de ture.Daca atunci cand parchez mai lovesc ceva nu e problema,o noua mica botitura trece ca neobservabila.Asta se numeste KOOBHRA de razboi,o masina de care sa ti se rupa si care are prioritate garantata in trafic(pt ca nimeni nu se incumeta sa-si riste frumusetea de masina luata in leasing la bataie cu swper_koobhra).Imi place sa plec de pe loc in treapta de viteza "1",de la cutia automata,si dusa in dreapta,unde se pare ca are un diferential special pt demaraje in forta.Pana una alta,masina imi slujeste credincioasa,mi-a facut probleme cu partea electrica,in sensul ca am ramas cu trapa deschisa sau cu geamurile deschise si nu mai reactionau deloc.


Comment