Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Abs 126

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Abs 126

    La w126 motor M 117.965 mi-am schimbat jantele originale cu unele pe 17 ce le aveam , numai ca pe gentile pe 17 aveam cauciucuri mai mari pe spate decit pe fata.Nu mi-am dat seama bineinteles si mergind la drum mi s-o aprins becul de la ABS, am presupus ca de la dimensiunile rotilor, nefiind egale senzorii de pe roti citeau normal turatii diferite.Drumul ce-l aveam de parcurs era vreo 600 km, m-am oprit in primul oras, si mi-am cumparat 2 cauciucuri egale si pe spate, dupa ce le-am pus, la drum becul sa stins, si am continuat drumul crezind ca ii rezolvata problema.Mentionez ca am facut cam 60 km cu rotile inegale.Beleaua ii ca la vreo 2 zile am avut de umblat iara cu masina si din nou aceeasi problema, becul se aprinde si mai nou se tureaza masina pe la 2000 de ture cind becul ii aprins.Acum becul de la abs se aprinde aleatoriu cind vrea, dar cind sta aprins am relantiul pe la 2000 de ture.In mod normal erorile la computerul care il are masina,se sterg cind iei borna de la baterie,ca nu am vazut sa existe sistem de diagnosticare, citire scriere ecu la masina asta.Am tinut-o si fara baterie o noapte si tot citeodata mai se aprinde becul si-mi urca turatia.Daca v-ati mai intilnit cu defectu asta sau daca stiti de la ce-ar putea fi va rog sa-mi spuneti.Mentionez ca masina nu are ASR sau alte chestii de control al tractiunii, iar cind becul de la ABS e stins masina se comporta normal, relanti normal.Nu inteleg ce legatura are turatia cu ABS-ul.
    Multumesc anticipat
    Last edited by butonu; 10-14-2008, 20:21 PM.

  • #2
    Originally posted by butonu View Post
    La w126 mi s-o aprins becul de la ABS, am presupus ca de la dimensiunile rotilor, nefiind egale senzorii de pe roti citeau normal turatii diferite.
    Nu cred că de la senzori provine problema. Pe roţile din faţă, (e impropriu spus puntea din faţă, la această maşină) senzorii de ABS sunt fixaţi pe cele două fuzete şi odată ce maşina părăseşte traiectoria rectilinie, senzorii citesc turaţii inegale, fără să provoace aprinderea becului. Mai mult, senzorul (unul singur!) pentru roţile din spate este montat pe carcasa diferenţialului unde citeşte cu totul altceva decât cei din faţă. Intervenţia lor este doar la limită când sesizează că una din cele două roţi din faţă sau axa cardanică nu se mai rotesc, comandând pulsaţia rapidă a unor valve ce împiedică blocarea roţilor. Uită-te totuşi la senzori şi încearcă să observi dacă nu cumva legăturile electrice dintre ei şi partea electronică s-au deteriorat, la montarea noilor jante.
    Mai curând poate fi vorba de o lipsă de contact aleatorie, de un contact parazit, vreun vacuum sărit (motorul "respiră" pe acolo, crescându-i turaţia) sau o combinaţie de defecţiuni.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns, azi dimineata am fost si am pornit masina,si acuma sta becul aprins incontinuu.Am dat jos filtrul, am curatat toate mufele si releele cu WD40, am schimbat releele de pe pompa de abs cu celelalte de pe fosta masina,am schimbat computerul de abs ala de sub parbriz, dar nu se schimba nimica,am verificat si vacumurile, si par ok.O sa dau rotile pe fata jos si sa verific si senzorii,ca pe spate nu cred sa fie ceva stricat ca senzorul ii pe diferential, si nu aveam cum sa ajung acolo, oricum va tin la curent.
      Mai am o problema, cred la cutie, cind bag in viteza are o smuncitura, indiferent ca pun pe D sau R , oare sa fie din cauza ca nu am schimbat uleiul si filtrul din cutie?Cele 2 defecte nu au legatura, cutia ii asa de cind am luat masina.
      Toate cele bune
      Last edited by butonu; 10-15-2008, 12:48 PM.

      Comment


      • #4
        La a mea avea tendinta sa smuceasca dia a 2-a in a 3-a pt. ca era nivelul la ulei jos. Am completat si nu mai sunt probleme. Cu toate ca m-am bagat sub ea, am pus ziar, hartii, nu vad sa piarda pe undeva.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Am rezolvat-o cu abs-ul si turatia, era din releul ala de sub parbriz care are o siguranta de 10A pe el, era sarita siguranta din locas.In cutie, am verificat si intradevar uleiul ii sub minim, o sa fac schimbul oricum de ulei si filtrul in cutie si sper sa mearga ok.Multumesc de raspunsuri tuturor.
          Toate cele bune

          Comment


          • #6
            Ce placut sa citesti topicuri ca asta, corect formulate, raspunsuri la obiect, concrete, fara post-uri aiurea pe langa subiect... Plus solutia gasita in final problemei, chiar ti-e drag sa citesti, daca ar fi toate asa... Dupa o lectura de genul asta chiar solidarizez cu moderatorii care tot insista pe anumite aspecte ale formularii si gramaticalitatii.

            Comment


            • #7
              Originally posted by butonu View Post
              era din releul ala de sub parbriz care are o siguranta de 10A pe el, era sarita siguranta din locas.
              NIci prin gând nu mi-a trecut, că n-ai inceput investigaţiile legate de nefuncţionarea ABS-ului, cu releul de ABS. Credeam că acolo totul era în regulă. Oricum, bine c-ai rezolvat problema.

              Comment


              • #8
                Ok, ca sa nu deschid al post aiurea, am o intrebare orecum legata de subiect. Frana de mana nu merge, martorul din bord e aprins de cand am luat masina (stiam de asta, mie pe nici o masina nu mi-a mers "optiunea" asta, dar pe asta chiar as vrea sa percuteze tot), maneta de la picior e flasca, iar cand ii dau drumul din tragaciul din bord nu se ridica decat ajutata cu mana. E vreun cablu rupt ?
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carmine View Post
                  Ok, ca sa nu deschid al post aiurea, am o intrebare orecum legata de subiect. Frana de mana nu merge, martorul din bord e aprins de cand am luat masina (stiam de asta, mie pe nici o masina nu mi-a mers "optiunea" asta, dar pe asta chiar as vrea sa percuteze tot), maneta de la picior e flasca, iar cand ii dau drumul din tragaciul din bord nu se ridica decat ajutata cu mana. E vreun cablu rupt ?
                  Cu siguranta!Baga-te sub ea.

                  Comment


                  • #10
                    Eu stiu ca martorul din bord este comandat de un intrerupator care se afla pe suportul metalic ce tine pedala frinei de mina.Intrerupatorul il poti apasa si cu mina sa vezi daca functioneaza, cind ii apasat trebuie sa se stinga martorul din bord, daca nu se stinge trebuie curatat intrerupatorul.Cablul de la frina de mina se poate regla daca nu-i rupt in fata puntii spate, unde se ramifica pe fiecare roata, acolo are ceva reglaj si un arc, daca mai tin eu bine minte.
                    Toate cele bune

                    Comment


                    • #11
                      Nu intzeleg ce treaba are frina de mina cu ABS-ul. Se inchide.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF