Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

tehnic w116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by altho View Post
    radiatorul are o supapa pe teava de tur a uleiului, codul: 116 187 01963 / 116187 0494. La ce foloseste ?
    Ambele coduri dau ”oil pump” sau "öl pumpe", iar aici http://www.german-spob.de/start.php?...9&language=eng zice ”Oil Pump - To Oilfilter Housing”, adică ar duce la carcasa filtrului de ulei. Nu știu ce pompă poate fi, din moment ce nu are nici fire electrice, nici altceva care să indice că se angrenează ceva în carcasa piesei ...
    Originally posted by altho View Post
    Chiar daca vreau sa o dau jos, -sa nu o folosesc - e prea stransa in piulite si as rupe radiatorul.
    Păi, în poze se vede că ai dat-o jos până la urmă ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      Nu am reusit sa desfac furtunul aferent supapei, partea care tine in radiator.
      Daca nu folosesc supapa, leg direct conducta metalica care vine de la filtru de ulei- daca desfac piulita buclucasa .

      Comment


      • #48
        Originally posted by altho View Post
        Nu am reusit sa desfac furtunul aferent supapei, partea care tine in radiator.
        Încearcă în felul următor (dar şi în acest caz, cu simţul răspunderii !):
        Încălzeşte cu o lampă de gaz piuliţa până devine fierbinte (probabil are şi o garnitură de cauciuc acolo, care se va distruge, dar asta e victimă colaterală). Pune cheia pe piuliţă, iar cu cealaltă mână pune pe radiator (în jurul piuliţei, dar fără să atingi piuliţa/olandeza) o cârpă înmuiată în apă rece. Acum încearcă (şi aici vine simţul răspunderii !) să desfaci olandeza.
        Fenomenul: prin încălzirea pieselor, acestea se dilată. În momentul în care pui cârpa rece, partea fixă (adică ştuţul radiatorului) se contractă instantaneu, iar olandeza rămâne dilatată. Astfel s-ar putea să-şi dea drumul. E vorba de câteva secunde, dar ajunge s-o porneşti, dup-aia e joacă de copil. Nu funcţionează 100% în toate cazurile, dar merită încercat. Atenţie mare însă la un aspect: dacă ştuţul nu face corp comun cu radiatorul, ci este alămit sau cositorit, rişti să-l dezlipeşti la încălzire !!!, dar nu cred că e cazul în speţă, cel puţin în poză se vede că ar fi dintr-o bucată ...
        Prin metoda asta am scos rulmeţi de pe axe, sau capete de armătură din baterii de lavoare.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #49
          Daca nu voi folosi "supapa", actionez cu flacara cum ai zis.
          Daca tot am platit -o, poate o folosesc, ca am vazut ca trece uleiul prin ea direct, ca printr-o teava - adica are acelasi diametru la intrare/iesire /mijloc.

          Comment


          • #50
            Originally posted by altho View Post
            Aici am sa va intreb care unde vine, cu ce umplu gaurile/locurile ramase dupa ce am pus piesele de la puzzle.
            1.In teava cu cot incercuita ce vine montat?(poza 1)
            2. Din baia de ulei iese un stut de teava -banuiesc ca e epuratorul.Unde se infinge capatul de sus?(poza 2)

            Stiu ca ai rezolvat problema, dar am mai gazit o poza unde se poate observa traseul furtunului...(postez ca sa ramana in arhiva)...

            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #51
              Originally posted by mer_se280 View Post
              dar am mai gazit o poza unde se poate observa traseul furtunului/IMG]
              Chiar sambata am gasit furtunul asta intr-o cutie si nu stiam de la ce e.
              Nu are nimeni oare in plus un stut pentru capatul de sus al furtunului?
              Last edited by andrei_dent; 05-05-2014, 14:45 PM.

              Comment


              • #52
                Originally posted by altho View Post
                Am primit radiatorul de ulei original, se pupa cu radiatorul de apa, DAR are o supapa "in plus" pe teava de tur a uleiului.
                Teava aia pare a fi cea care vine in parte de jos, adica returul. Nu ca ar fi vreo problema, daca isi face treaba. Dar asa cum e acum sigur nu iti ajunge pana la filtrul de ulei, trebuie a o lungesti cumva.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by altho View Post
                  trece uleiul prin ea direct, ca printr-o teava - adica are acelasi diametru la intrare/iesire /mijloc.
                  Stai că aici m-ai pierdut ... și am devenit curios în același timp : ce rol are piesa asta ?? Are același diametru cap-coadă, da' se și vede prin ea ? Dacă DA, atunci chiar nu mai înțeleg nimic ... dacă e supapă de sens, ar trebui să se blocheze (sau o face dacă sufli prin ea dintr-o direcție ?); pompă - cum am găsit eu pe net că scria despre dânsa - nu e ... Ce e, Dom'le ???
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #54
                    Pana sa primesc radiatorul de ulei, totul era clar in mintea mea=poze.
                    cand am primit si supapa, s-a cam dereglat imaginea.
                    Cum spuneam , diametrul este acelasi la intrare /iesire, DAR la mijloc face corp comun cu umflatura - adica se plimba uleiul prin corpul "supapei".
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by altho View Post
                      Pana sa primesc radiatorul de ulei, totul era clar in mintea mea=poze
                      Pai de ce nu o lasi deoparte daca e neclara treaba?

                      Si am si eu o intrebare: mufele din poza 1 se leaga la ploturile de pe carburator din poza 2? Ar fi cam singura varianta.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Da, acolo se potriveste.Noroc ca ai mufele complete, eu aveam juma de mufe.
                        Tot de acolo ar trebui sa mai ai un fir cu papuc care duce la termostatul electric prin care trece apa la carburator- sau tragi de la plusul unei mufe.

                        Comment


                        • #57
                          Off topic

                          Originally posted by altho View Post
                          Noroc ca ai mufele complete, eu aveam juma de mufe.
                          Trebuia să iei şi instalaţia electrică de pe aia de pe care ai luat motorul. Să ştii că merita "investiţia". Eu am fost nevoit să iau o instalaţie completă de W126 când a luat foc Lordu' (bbrrrr, şi acum mă trec fiorii când mă gândesc la ziua aia), ca să putem reface traseele arse. Noroc că am găsit atunci la dezmembrări (aia de pe care am luat-o, a trecut în nefiinţă de atunci), şi la intervenţiile ulterioare (proiectoare ceaţă de SEC, montat butoane suplimentare, etc) am tot luat mufe din ce a mai rămas pe cabluri, astfel nu am improvizaţii cu legături izolate cu scotch.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #58
                            Mai am un prieten care a avut o cobra lunga gen Pulmann.A pus un radio la ea - dupa ce terminase de echipat si vopsit - si a luat foc de la fire neizolate.
                            Eu aveam pe masina firele, le-am izolat papucii, DAR acum cred ca ai dreptate sa pun papucii originali- avand in vedere ca firele sunt langa carburator/benzina.
                            Sa vad la Focsani daca mai are firele respective/ mufele.

                            Comment


                            • #59
                              Deci eu am mufele astea doar ca cineva a scurtat firele, si le-a legat inapoi unde trebuie.
                              In schimb a taiat cu totul firul care merge la rezervorul de lichid de frana.

                              Comment


                              • #60
                                Off topic

                                Originally posted by altho View Post
                                Mai am un prieten care a avut o cobra lunga gen Pulmann.A pus un radio la ea - dupa ce terminase de echipat si vopsit - si a luat foc de la fire neizolate.
                                Una albã, revopsitã și scoasã la vânzare acum vreo 2 luni ? Nu gãsesc pozele, dar știu cã era într-o curte mare, cu încã câteva MB-uri ...
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF