Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

tehnic w116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by altho View Post
    Adica sunt 2 fulii unite, sau se considera intre fulii a treia fulie ?
    Cum adica doua fulii unite...nu este dintr-o bucata??? La mine e dintr-o bucata si are 4 locasuri!!!



    In poza atasata de tine, fulia are patru locasuri!

    Dupa cum urmeaza...
    1. In primul locas catre motor este pentru pompa de apa si alternator...

    2. Urmeaza locasul pentru servo...

    3. Locasul trei vine pentru clima

    4. Si ultimul (cel de catre radiator)...daca retin bine aminte era conceput pentru al doilea alternator...asta in caz de erau multi consumatori electrici... sper sa nu gresesc...daca da corectatima!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #32
      Asa mi se parea - ca ar fi 2 fulii unite, pentru ca intre fulii este distanta mai mare.
      Banuiesc ca acolo intra o curea mai lata, trapezoidala.
      Cred ca fulia de la cealalta pompa de servo se alinia mai bine cu mijlocul.
      Am sa o schimb deseara.

      Multumesc.

      Comment


      • #33
        Am uitat sa entionez...la modelele care nu aveau clima,... fulia nu are decat 3 locasuri!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #34
          Motorul de pe masina a fost pe un SE, de aia are 4 locasuri - cred ca avea clima pe aia.
          Crezi ca influenteaza latimea fiecarei fulii? Adica daca era cu 3, se alinia altfel?
          Alternatorul vine perfect la linie cu prima fulie si cu pompa de apa.

          Comment


          • #35
            Nu influenteaza cu nimic, doar ca este mai lat cu dimensiunea unui locas... care este pentru clima.

            Eu am fost nevoit sa imi schimb fulia cu una de patru locasuri findca masina nu a fost echipata din fabrica cu clima...binenteles dupa montarea instalatie de climatizare...si de acolo stiu dimensiunea fuliilor...

            P.S. Imi pare rau ca nu am facut o poza cu cele doua fulii puse una langa alta ...
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Problema la mine e ca pompa de servo nu este cea originala de w116 - este de pe alt mercedes, -si acum rezolv puzzle.

              Comment


              • #37
                Poate ar fi fost mai bine sa cauti o pompa cu suport OEM pentru motoare M110 si ai fi terminat balciul!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  Eu cred ca suportul meu e original.
                  Pare -din poze -a fi cel cu care am cumparat motorul.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Corect! Este original...mai exact sunt doua modele pentru motoare M110. La mine este altfel...adica celalat model!


                    La tine ar trebui schimbat pompa servo...daca ai mentionat ca este de pe alt model Mercedes...totusi de pe ce model provine piesa?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #40
                      Din garaje adunate : w126- limuzina /coupe, w210, poate w123.
                      Revin cu primul model de pompa sa-l pun pe masina, ca ala parea ca bate cu fulia 2.
                      Luni dau verdictul.Omor mecanicul sau scapa.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        Aproximativ fulia pompei bate cu fulia motorului.

                        Am montat galeria de admisie...am gasit o gaura in galerie care nu are corespondent in chiulasa .adica corpul chiulasei e complet, fara gaura.
                        La ce serveste gaura aia, ca in partea opusa galeriei, are o gaura redusa la dimensiunea unui surub de 10, dar fara filet
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Poza cu chiulasa...Are o gaura acoperita de imbus.
                          Cred ca trebuie scos "dopul" , ca sa circule apa ptr. pata calda?
                          Sau inund motorul cu apa ?
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Nu are nimeni un W116 pe carburator, sa ma ajute cu poze "live" de la motor?

                            Sa vad si eu unde vin tevile de apa, in carburator, motor, pe sub galerie?
                            din pozele de pe net si cele furnizate mai sus-multumesc inca odata- mai mult ghicesc pozitiile.

                            Iar tevile alea 2 de pe pg anterioara - sunt in ceata cu partea unde se infinge pe la fulia pompei de apa.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Eu intreb ...eu raspund.
                              Am rezolvat circuitul de apa, stiu acum care unde vine.
                              Mai am cateva vacumuri sa le ghicesc, apoi mai vedem.

                              Comment


                              • #45
                                Am primit radiatorul de ulei original, se pupa cu radiatorul de apa, DAR are o supapa "in plus" pe teava de tur a uleiului.
                                Chiar daca vreau sa o dau jos, -sa nu o folosesc - e prea stransa in piulite si as rupe radiatorul.
                                As vrea sa stiu daca avantajeaza folosirea ei, sau mai bine zis la ce foloseste ?
                                Nu stiu daca se vede codul, : 116 187 01963 / 116187 0494
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF