Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

tehnic w116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by altho View Post
    Adica sunt 2 fulii unite, sau se considera intre fulii a treia fulie ?
    Cum adica doua fulii unite...nu este dintr-o bucata??? La mine e dintr-o bucata si are 4 locasuri!!!



    In poza atasata de tine, fulia are patru locasuri!

    Dupa cum urmeaza...
    1. In primul locas catre motor este pentru pompa de apa si alternator...

    2. Urmeaza locasul pentru servo...

    3. Locasul trei vine pentru clima

    4. Si ultimul (cel de catre radiator)...daca retin bine aminte era conceput pentru al doilea alternator...asta in caz de erau multi consumatori electrici... sper sa nu gresesc...daca da corectatima!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #32
      Asa mi se parea - ca ar fi 2 fulii unite, pentru ca intre fulii este distanta mai mare.
      Banuiesc ca acolo intra o curea mai lata, trapezoidala.
      Cred ca fulia de la cealalta pompa de servo se alinia mai bine cu mijlocul.
      Am sa o schimb deseara.

      Multumesc.

      Comment


      • #33
        Am uitat sa entionez...la modelele care nu aveau clima,... fulia nu are decat 3 locasuri!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #34
          Motorul de pe masina a fost pe un SE, de aia are 4 locasuri - cred ca avea clima pe aia.
          Crezi ca influenteaza latimea fiecarei fulii? Adica daca era cu 3, se alinia altfel?
          Alternatorul vine perfect la linie cu prima fulie si cu pompa de apa.

          Comment


          • #35
            Nu influenteaza cu nimic, doar ca este mai lat cu dimensiunea unui locas... care este pentru clima.

            Eu am fost nevoit sa imi schimb fulia cu una de patru locasuri findca masina nu a fost echipata din fabrica cu clima...binenteles dupa montarea instalatie de climatizare...si de acolo stiu dimensiunea fuliilor...

            P.S. Imi pare rau ca nu am facut o poza cu cele doua fulii puse una langa alta ...
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Problema la mine e ca pompa de servo nu este cea originala de w116 - este de pe alt mercedes, -si acum rezolv puzzle.

              Comment


              • #37
                Poate ar fi fost mai bine sa cauti o pompa cu suport OEM pentru motoare M110 si ai fi terminat balciul!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #38
                  Eu cred ca suportul meu e original.
                  Pare -din poze -a fi cel cu care am cumparat motorul.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Corect! Este original...mai exact sunt doua modele pentru motoare M110. La mine este altfel...adica celalat model!


                    La tine ar trebui schimbat pompa servo...daca ai mentionat ca este de pe alt model Mercedes...totusi de pe ce model provine piesa?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #40
                      Din garaje adunate : w126- limuzina /coupe, w210, poate w123.
                      Revin cu primul model de pompa sa-l pun pe masina, ca ala parea ca bate cu fulia 2.
                      Luni dau verdictul.Omor mecanicul sau scapa.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        Aproximativ fulia pompei bate cu fulia motorului.

                        Am montat galeria de admisie...am gasit o gaura in galerie care nu are corespondent in chiulasa .adica corpul chiulasei e complet, fara gaura.
                        La ce serveste gaura aia, ca in partea opusa galeriei, are o gaura redusa la dimensiunea unui surub de 10, dar fara filet
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Poza cu chiulasa...Are o gaura acoperita de imbus.
                          Cred ca trebuie scos "dopul" , ca sa circule apa ptr. pata calda?
                          Sau inund motorul cu apa ?
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Nu are nimeni un W116 pe carburator, sa ma ajute cu poze "live" de la motor?

                            Sa vad si eu unde vin tevile de apa, in carburator, motor, pe sub galerie?
                            din pozele de pe net si cele furnizate mai sus-multumesc inca odata- mai mult ghicesc pozitiile.

                            Iar tevile alea 2 de pe pg anterioara - sunt in ceata cu partea unde se infinge pe la fulia pompei de apa.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Eu intreb ...eu raspund.
                              Am rezolvat circuitul de apa, stiu acum care unde vine.
                              Mai am cateva vacumuri sa le ghicesc, apoi mai vedem.

                              Comment


                              • #45
                                Am primit radiatorul de ulei original, se pupa cu radiatorul de apa, DAR are o supapa "in plus" pe teava de tur a uleiului.
                                Chiar daca vreau sa o dau jos, -sa nu o folosesc - e prea stransa in piulite si as rupe radiatorul.
                                As vrea sa stiu daca avantajeaza folosirea ei, sau mai bine zis la ce foloseste ?
                                Nu stiu daca se vede codul, : 116 187 01963 / 116187 0494
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF