Am dat un search pe forum si nu am gasit nici o documentatie despre aceasta piesa vacuumatica, asa ca am deschis acest topic ca sa afle ce-i care nu stiu rolul si functionarea ei.
Este vorba despre un bypass vacuumatic de pe 280SE-ul meu, pe care sunt nevoit sa-l schimb, deoarece membrana din cauciuc care se afla in interior este fisurat. Stiu cu siguranta, deoarece am inca un by-pass care tot aceasta problema are , si am incercat sa-l reconditionez dar fara rezultat.
Comanda ei este trecuta printr-o electrovalva (exact cum spunea si colegul Nelu Patrascu). Din documentatii si schite electrice, electrovalva este actionat la randul lui de un asa zis SWITCH THRUST CUTOFF VALVE.
Acesta este bypass-ul vacuumatic...(care este defect
)

Electrovalva care pune in functie bypass-ul...

Intrerupatorul (SWITCH THRUST CUTOFF VALVE) care actioneaza electrovalva...

Iata de unde stiu...acesta este membrana din cauciuc care se afla in interiorul bypass-lui...se poate observa crapatura mica...


Este vorba despre un bypass vacuumatic de pe 280SE-ul meu, pe care sunt nevoit sa-l schimb, deoarece membrana din cauciuc care se afla in interior este fisurat. Stiu cu siguranta, deoarece am inca un by-pass care tot aceasta problema are , si am incercat sa-l reconditionez dar fara rezultat.
Comanda ei este trecuta printr-o electrovalva (exact cum spunea si colegul Nelu Patrascu). Din documentatii si schite electrice, electrovalva este actionat la randul lui de un asa zis SWITCH THRUST CUTOFF VALVE.
Acesta este bypass-ul vacuumatic...(care este defect


Electrovalva care pune in functie bypass-ul...

Intrerupatorul (SWITCH THRUST CUTOFF VALVE) care actioneaza electrovalva...

Originally posted by Nelu Patrascu
View Post



Comment