Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

300SE / M103 - curent ciudat la EHA

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 300SE / M103 - curent ciudat la EHA

    Salutare,

    Am o problema cam ciudata la injectie (KE-Jetronic) pe care nu reusesc s-o inteleg in totalitate ...
    Este vorba de amperajul la acutatorul electrohidraulic (EHA). Dupa ce-am montat masina la loc, si dupa vreo 50 de km facuti prin oras de proba, mi s-a parut ca scade acul la benzina cam repede. Am scos o bujie si parea cam afumata. M-am dus la o statie ITP sa-mi verifice noxele si stupoare: CO-ul a iesit 6,7 cand normal e undeva la 0,1 - 0,3.

    Am pus multimetrul in serie pe EHA si din nou stupoare: 6 mA, cand de fapt amperajul ar trebuie sa fie in jur de 0 mA. Cu motorul pornit, dupa cateva secunde, amperajul a inceput sa scada, iar in decurs de aprox 30 de secunde s-a stabilizat la 0, cum ar fi fost normal de la inceput. Am mai reglat usor surubul de CO pana cand relantiul a fost perfect, acul economizorului lipt pe stanga, si amperajul 0/-1mA. Om oprit/pornit motorul de cateva ori si totul parea ca merge normal, cand din senin iarasi a urcat amperajul la 6-7 mA, fara sa-i fac nimic, ca apoi dupa 20-30 sec. sa revina iarasi la 0, din nou fara sa-i fac nimic si fara sa-mi pot da seama din ce cauza apar aceste fluctuatii ... Cum urca amperajul, se imbogateste si amestecul pentru ca imediat se simte miros intepator la esapament.

    Pentru ca mai aveam cateva EHA la indemana, l-am inlocuit si pe moment am crezut ca problema e rezolvata, amperajul stand mult timp pe 0, ca mai tarziu din senin sa sara iarasi pana in 7mA ...

    Am masurat si sonda Lambda, iar rezistenta pe fire a fost undeva in jur de 4,2 Ohm (sau mOhm), oricum in standarde. Deci teoretic ar trebui s-o exlud din lista vinovatilor, si chiar daca ar fi defectia, nu cred ca ar duce la o emisie de CO asa de mare ...

    Si toate astea avand pe masina injectoare noi Bosch, releu supratensiune nou, releu nou pompa benzina, fise noi, bujii noi, sonda temperatura KE-Jetronic noua, pompa benzina Bosch noua, filtru benzina Mann nou, aer fals eliminat prin inlocuirea tuturor furunelor si garniturilor de la admisie, etc. etc.

    Asadar intrebarea mea: ce poate produce aceste fluctuatii aleatorii ale curentului la EHA ? Modulul de aprindere ? Calculatorul injectiei ? Vreo idee ?

    Inafara de aceasta problema la injectie si de scartaitul fetelor de usa, pot spune cu masina merge impecabil, cutia schimba PERFECT, motorul trage cum n-a mai tras niciodata, de directie si suspensie nici nu mai vorbesc ...

    Si colac peste pupaza, Vineri plec in concediu, si as fi vrut sa plec cu masina, dar daca nu rezolv aceasta problema la injectie, voi fi nevoit sa plec cu Opel-ul sotiei ... :|

    M-ar bucura orice sfat, oricat de traznit, pe care l-ati putea da. Poate sar eu ceva cu vederea ...

  • #2
    Update: problema a fost sonda Lambda. Am schimbat-o si acum totul e in parametrii ...

    Comment


    • #3
      De unde ti-ai dat seama ca era lambda?
      W126 500SEC
      W124 200CE
      W210 280 4MATIC

      Comment


      • #4
        Salut !
        Am inlocuit sonda lambda si am bagat-o iarasi la testul de noxe. De aceasta data, noxele au iesit perfect, cu o emisie de CO de 0,2 - 0,4%. Maximul admis pentru motorul M103 cu catalizator fiind de 0,5%. Acum trebuie sa mai reglez odata amestecul pentru ca am senzatia ca e sarac, si oricum ultimul reglaj a fost facut cu sonda lambda defecta ...

        Toate cele bune !
        Attached Files
        Last edited by Orvo; 08-19-2010, 08:25 AM.

        Comment


        • #5
          Salut
          Poti sa imi spui care e surubul de CO la 5000cc si cum functioneaza regulatorul de presiune dim imaginile mele ?Am inlocuit bujiile ...merge rotund dar nu poti sta linga ea de noxe.Cred ca au incercat sa o regleze cu o bujie defecta si mai rau au dereglat-o.Poate ai vreo schita cu punerea la punct ca sa iau avansul de la zero.

          Mai am un surubel care nu stiu ce regleaza...cel din plastic alb.
          Attached Files
          Last edited by Carmine; 08-19-2010, 21:45 PM.
          W126 500SEC
          W124 200CE
          W210 280 4MATIC

          Comment


          • #6
            La M103 surubul de CO este sub capacelul albastru:


            Pentru reglaj ai nevoie de un multimetru. Ca sa-ti faci o idee, uite cum se face la M103: CLICK

            Din pacate cunostiintele mele in domeniu se limiteaza la tipul meu de motor ... nu prea stiu multe despre V8 ...

            Spor la treaba !

            Comment


            • #7
              Aha , cred ca am priceput.Stiam surubul ala unde se actioneaza cu imbus de doi si lung de 5 dar am crezut ca mai are vreun reglaj din hexagonul ala mai inalt din prima poza.O sa ai dau un cox zilele astea pe undeva sa curat tobele si pe urma sa caut un multimetru sa ma apuc de treaba.Merci de ajutor...dau un butoias de bere cand ne vom intalni pe la vreo reuniune prin tara.Chiar daca Bubu nu e gata vin cu SLKul ...sa fiu din breasla...
              W126 500SEC
              W124 200CE
              W210 280 4MATIC

              Comment


              • #8
                Originally posted by bebe944 View Post
                ...
                Mai am un surubel care nu stiu ce regleaza...cel din plastic alb.
                Surubul acela e pentru RALANTI! Il folosesti combinat cu cel de imbus si iti faci un fum "parfum"...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Are careva idee ce noxe trebuie sa arate pe fumetru? Am ajuns in RO si ami iau cu mine si fumetrul cu care reglam pe vremuri carburatoarele ca principiul e tot ala. Reglez cu imbusul pina obtin un "parfum" deosebit , nu Orvo?Dar mai indicat ar fi dupa parametri.Deci stie careva ceva ?Pt motorul de 5000cc K jetronic
                  W126 500SEC
                  W124 200CE
                  W210 280 4MATIC

                  Comment


                  • #10
                    Salut Bebe,
                    Dupa cum spuneam, la V8 nu ma pricep si mai bine nu ma bag decat sa te incurc. Uite in schimb noxele de care ai nevoie:

                    Comment


                    • #11
                      @Orvo- merci de date , deseara cred ca sch uleiul si filtrul de ulei si de aer ca le-am cumparat din tara pe ALCO la preturi beton si m-am dotat si cu imbusul de "mestecat in fasolica" .Asa ca dupa ce sch fisele uleiul si filtrele ai infig in dos fumetrul si ma apuc de treaba.
                      Abea astept sa montez fisele noi pe care am avut norocul sa le gasesc la pretul de 250lei...pomana...ultimul set ramas in stoc la unix pe Tesla si arata super calitativ.Si asa usor - usor Bubu capata contur...fise cu bujii noi , urmeaza capac de delco cu rotor nou si am zis ca la mecanica nu pun nimik second , doar ca le iau usurel sa nu se simta ca nu e singura in parc si la Volvo ma lesina acu o planetara dr 650euro daca nu o rezolv altfel.
                      Attached Files
                      W126 500SEC
                      W124 200CE
                      W210 280 4MATIC

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF