Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratii la viteze de peste 80 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Planetara poate vibra daca sunt uzate tripodele. Cand masina e suspendata tripodele calca in alte locuri fata de pozitia normala, si atunci se schimba problema.
    Si eu am patit la W116 si era de la rotile fata de facea toata masina stanga dreapta de credeam ca se smulg. De-aia intreb, ai incercat cu alte roti ? ca la vibratii asa mari tre sa fie o bataie pe raza mare. Pune si tu discurile de pe 500 pe fata.
    BENZ G, altceva ce ?

    Comment


    • Originally posted by STEFAN V8 View Post
      ...Pune si tu discurile de pe 500 pe fata.
      Te referi la discurile de frana?

      Acum am discurile de pe celalalt 280 montate pe PFL... Am inteles ca discurile de pe V8, 500 ar fi mai mari, mai groase. Nu am montat de pe 500 pentru ca le aveam perfecte pe cele de pe 280-ul de piese.

      Rotile le-am mixat in toate felurile posibile, fata/spate, stanga/dreapta.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Cum am scris si pe topicul de prezentare al masinii, ieri am fost la ITP. In urma trecerii prin verificarile de rigoare bineinteles ca nu s-a depistat nimic care sa explice vibratiile. De data asta chiar ma bucuram daca imi gaseau ceva la ITP...
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • Originally posted by dan500se View Post
          Cum am scris si pe topicul de prezentare al masinii, ieri am fost la ITP. In urma trecerii prin verificarile de rigoare bineinteles ca nu s-a depistat nimic care sa explice vibratiile. De data asta chiar ma bucuram daca imi gaseau ceva la ITP...
          Rar mai auzi pe cineva sa spuna ''ma bucuram daca imi gaseau ceva la ITP''
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • S-a intamplat o minune!

            Ieri am accelerat pana la 120 km/h (si mai mergea, dar am prins masini in fata) fara ca masina sa faca figuri. Mergeam linistit cu 90-100 km/h (cat stiam ca merge fara vibratii) cand am prins o linie dreapta lunga si am zis "sa-i dau"... Si i-am dat...110-120...(am facut si poza la 120 dar cu un alt telefon si nu am acum la mine...)

            Azi dimineata am incercat iar, de data asta din cauza traficului am reusit sa-i dau doar putin peste 110 km/h fara prea mari probleme (parca azi totusi s-a simtit o vibratie minora...dar nimic asemanator cu cele descrise mai sus). Am si poza!

            Oricum eu nu sunt un vitezoman (desi am avut 500-le cu care aveam posibilitatea sa merg destul de repede, am si facut-o de cateva ori cu viteze impresionante mai ales in conditiile de trafic sau zone neadecvate pentru acesta...), merg mai tot timpul cu 100 indiferent de masina pe care o conduc. Totusi, in cazut unei "forte majore" e bine de stiut ca "am cu ce" merge si mai repede.

            Acum a ramas inca un mister: cum de si-a revenit brusc fara nicio interventie recenta...?

            Astept sa vad acum cand reapar vibratiile si eventual un test...sa vad pana la ce viteza pot accelera.
            Attached Files
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Hmmm...Doamne zici ca au dat in boala vibratiilor W126-le. Si la a mea a aparut vibratii, si sa vezi ca exact cum a fost la tine Dane...vibratiile incep de la 85 pana in 90km/h. (peste 90 nu am avut curaj sa ii dau)

              Masina sa comportat foarte bine pana nu am pus jantele pe 17''. Dar cum am inceput sa schimb piese uzate la directie, a inceput ''distractia''. Chiar este interesant...in loc sa dispara problemele, din contra se agraveaza.

              Vibratiile erau asa de mari incat se misca botul masinii pe drum...efectiv nu o mai puteam controla. Instantaneu mi-am adus aminte de patania ta Dane.

              Prima data am crezut ca din cauza pivotului de la tirant este problema...(a fost foarte uzat), dupa schibarea piesei am constatat ca vibratiile nu au disparut.

              Am dat o fuga pana la vulcanizare ca sa imi echilibreze roata. Dupa aceasta operatiune tot apareau vibratiil.

              Dupa ce am schimbat jantele de pe 14'' pe 17'' nu am fost sa imi re-reglez unghiul de fuga asa ca urmatoarea operatiune asata a fost.

              Am mers la un service si le-am povestit patania mea. Au inceput sa investigheze pe sub masina si au descoperit ca cele doua bucseraie de la osul de caine pe unde se intersecteaza cu bara de torsiune sunt uzate in proportie de 60% si osul de caine joaca foarte tare intre bucse.

              Binenteles ca si unghiul de fuga a fost dereglata. Baietii de la service au zis ca dupa reglarea unghiului de fuga nu o sa vibreze asa de tare dar mi-au recomandat ca sa schimb urgent bucseraiele uzate. Dupa ce au reglat unghiul am dat o tura si sa vezi ca am reusit sa ma apropiu de 100km/h fara sa apara asa de repede vibratiile precum au fost la 80.

              Saptamana trecuta am comandat bucsile OEM si azi au sosit...abia astept sa le schimb ca sa vad daca acele bucsi uzate au provocat vibratiile.

              Revin cu detalii.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Originally posted by mer_se280 View Post
                ...abia astept sa le schimb ca sa vad daca acele bucsi uzate au provocat vibratiile.
                Azi le-am schimbat...doamne ce diferenta era intre cele uzate ci cele noi. Azi nu am avut timp so testez sa vad daca ma vibreaza.

                Maine revin cu detalii si poze cu piele uzate.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Eu am introdus in treapta S, sport de la cutia automata si am vazut ca nu mergea mult , mult, mai repede insa incepuse sa tremure si sa scoata mai mult fum.

                  Comment


                  • Am revenit cu poze...se poate observa cat de uzat sunt piesele vechi fata de cele noi.





                    ...piesa nr 65



                    Ieri am facut un test ca sa vad daca mai vibreaza...nici o vibratie, totul ok...am accelerat constant pana a depasit 80km/h si dupa ce am vazut ca nu sunt probleme am marit viteza pana la 140km/h fara nici o problema.

                    Concluzia...bucsile au fost problema.

                    @Dan...acele bucsi le-ai verificat?
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Originally posted by mer_se280 View Post
                      ...

                      @Dan...acele bucsi le-ai verificat?
                      Nu mai stiu sigur.

                      Totusi, cat au costat bucsele? Oricum am de schimbat una-alta pe masina, poate le schimb si eu...
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Originally posted by dan500se View Post
                        Totusi, cat au costat bucsele? Oricum am de schimbat una-alta pe masina, poate le schimb si eu...
                        Pretul era 40 lei si 5 zile de asteptat.

                        Daca nu le-ai schimbat atunci recomand...nu am crezut ca poate provoca o asemenea vibratie din cauza unei piese asa minore.

                        P.S. Stiu ca este foarte enervant sa stii ca nu poti accelera mai mult ca deoarece incep vibratiile si pe deasupra este periculos sa circuli asa pe sosele. Sitiu si eu din propria experienta...am parcus peste 500 km intr-o zi cu 80-90km/h.

                        Schimba Dane bucsile si o sa zbori din nou cu masina garantat si in sfarsit ai scapat de atatea batai de cap....

                        Sa ne anunti cand ai facut testul ca sunt curios daca am avut preobleme asemanatore.

                        Bafta in continuare.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Dupa cum spuneam si mai sus, cateodata vibratiile dispar, am mers si eu mai nou cu aproape 140 la ora (am si poza dar nu o mai postez) fara probleme. Dar vibratiile apar si reapar aleatoriu. Si eu chiar ca am schimbat cat tot ce se preta la o astfel de simptomatologie. Am sa schimb si acele bucse ca vad ca nu sunt oricum scumpe. Mai nou pot sa ma duc constant cu circa 110 km/h pana ce vibratiile sa devina accentuate. Este o imbunatatire a situatie de la primul meu post cand la 80 apareau si deveneau foarte puternice...
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Eu am observat ca daca prindeai o denivelare pe drum...chiar nesemnificativ de mic...atunci incepeau vibratiile puternice. Daca drumul era ca in palma atunci era destul de ok si nu apareau vibratiile asa de des.

                            Eu asta am constatat la a mea inainte sa schimb bucsile.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Salutam!
                              Feri, daca tot ai schimbat cele 4 bucsi la bara de torsiumne fata, vezi ca mai sunt doua. Verifica si starea celor doua.
                              Eu cand le-am schimbat la fostul W126 bucsile alea mici(cele 4) le-am gasit la 5 lei/buc after market.
                              Codul celor doua este:126 323 01 85- original, iar SWAG-10 61 0017
                              Attached Files
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • Originally posted by tumar View Post
                                Salutam!
                                Feri, daca tot ai schimbat cele 4 bucsi la bara de torsiumne fata, vezi ca mai sunt doua. Verifica si starea celor doua.
                                Eu cand le-am schimbat la fostul W126 bucsile alea mici(cele 4) le-am gasit la 5 lei/buc after market.
                                Codul celor doua este:126 323 01 85- original, iar SWAG-10 61 0017
                                Multumesc Marius pentru sfat...o sa verific si acele bucsi.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF