Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratii la viteze de peste 80 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by dan500se View Post
    Departe de mine gandul...


    Dar macar nu vorbesc SF-uri.


    Unii deja incepeau sa-mi puna la indoiala sanatatea mintala...Cum adica dupa atatea teste si piese schimbate, "n" mecanici vizitati...si masina tot asa face, si numai la 80+ ?
    Of doamne, doamne credeam ca am fost singurul chinuit de soarta la vremea aceea cand aveam si eu astfel de probleme.
    Sincer ajunsesem sa cred dupa un an de zile chiar eu insumi ca am probleme mintale de vreme ce fusesem la nspe mii de mecanici toti isi dadeau cu parerea si nimeni nu stia ce sa faca masinii.
    Si ai sa razi era tot o masina cu tractiune spate insa ford (doamne cat am iubit masinuta aia si cum putea fi de ingrijita) bine pana la urma am rezolvat problema dar nu m-ai suportam masina cati nervi imi tocase drept urmare, am vandut-o, dar am dat-o cu inima indoita si urmatorul dupa mine a infasurat-o pe un stalp si gata...RIP
    Totusi din experienta acumultata cu respectiva iti pot spune astfel:
    Asa cum s-a mai spus trebuie sa o iei absolut totul dar intrutotul sistematic fiecare element al masinii, altfel nu cred sa ai nici o sansa sa rezolvi problema doar poate accidental schimband foarte multe piese, la nimereala si fara motiv.
    Astfel ca poti scoate din start sa spunem o nealiniere a motorului cu restul transmisiei, de ce spun asta fostul 126 era dizelizat...binenteles de niste maciucari si avea saraca motorul asezat ca naiba pe ea de ii tremura si maduva in ea la relanti si stand pe loc in schimb in rulaj nu avea nici ce-a mai mica vibratie fulaj bataie sau eu mai stiu ce.
    Drept urmare la respectivul ford dupa nenumarate diagnosticari 2 grupuri schimbate axuri cardanice cred ca vreo 3 sau 4 daca nu ma insel, tot asa suspensie fata complet dar absolut tot schimbata nu reuseam sa dau de cap durerii mele cu vibratiile si tot asa de la 70-80 in sus incepea si trepida cu cat o calcai mai tare cu atat mai rau facea.
    Dupa ce am schimbat cuplajul elastic problema devenise si mai severa de la 130-140 trepida atat de rau incat nu mai vedeai ceasurile in bord si totul era un tremurici inauntru.
    Astfel ca intr-o buna zi cu un amic ne-am bagat sub masina cu o creta in mana in cautare de fulaje si balbaieli ale elementelor in miscare si sunt in miscare si atunci cand masina ruleaza pe drum.
    Am inceput de al puntea spate sa dam semne bine raspunsul cel putin la mine a survenit foarte rapid pentru ca si axul cardanic si una din planetare erau undoite dar cu creta le-am vazut imediat.
    De ce iti spun asta pentru ca fix tot pe partea dreapta dupa ce am schimbat rspectivele piese, si fuzeta sau nu stiu cum sa-i spun axul rotii si pe acela l-am gasit indoit pe fata nu pe spate.
    Mai departe raul se dusese si in cutie si probabil tot in urma unui astfel de soc extrem de puternic mai avea la sfarsit o foarte usoara bataie, care provenea din din unul din axurile din cutie din spusele unui mecanic.
    Oricum dupa atata timp de chinuiala nu mai credeam in nici una din spusele vreunui mecanic si mai ales ca devenise insignifianta fata de ce dureri avusesem cu ea.
    Ce ar mai fi de mentionat ca la respectiva masina am schimbat si jantele si cauciucurile, la vremea respectiva in bucuresti nu gaseai sa indrepti jantele la mm cum fac astia acum, astfel ca am mers pe varianta dura.
    Sper sa iti fi fost de folos cu sfaturile mele.
    Si scuze de foileton, dar la urma urmei poate iti e de folos.
    Last edited by e-man; 10-29-2010, 21:12 PM.
    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
    W126 '86 300SE automat (Reborn)
    W124 '92 250TD soon on the road

    Comment


    • #47
      eu la volvo am rez problema , era o planetara...poti verifica ...si as mai sugera verificarea jocului rulmentului spate din cutia de viteze care poate da vibratii in cardan.
      W126 500SEC
      W124 200CE
      W210 280 4MATIC

      Comment


      • #48
        Dupa cele citite (multumesc e-man pentru efort ) trebuie sa precizez ca am sa mai fac o investigatie cand am sa beneficiez de suficient timp liber pentru ceva de o asemenea amploare.

        Cutia de viteza se exclude din start ca si motiv al vibratiilor datorita faptului ca a fost schimbata!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #49
          Originally posted by dan500se View Post
          Dupa cele citite (multumesc e-man pentru efort ) trebuie sa precizez ca am sa mai fac o investigatie cand am sa beneficiez de suficient timp liber pentru ceva de o asemenea amploare.

          Cutia de viteza se exclude din start ca si motiv al vibratiilor datorita faptului ca a fost schimbata!
          Am citit si eu toate posturile , e greu de deslusit de unde vine problema.

          Un exemplu, fratele meu a mers cateva mii ce km cu pivotul fata dreapta sectionat. Adica el arata ca si cum ar fi fost intreg insa era sectionat ...si statea asezat foarte bina incat nu iti dadeai seama ca ar avea asa ceva ....nici macar la testerul de joc nu l-au vazut ...fiindca nu s-a deplasat de loc a sta cuminte acolo .....


          A vrut sa umble la arc si cand a scos arcul a bagat un cric sa isi faca un pic de loc si atunci a vazut ca se deplasase bila pivotului fata de picior......

          O sugestie ...desi e un pic de cascadorie ....sa gasesti pe cineva care sa ruleze odata cu tine pe o sosea cu doua benzi...si eventual sa observe sau sa filmeze rotile ...toate pe rand atunci cand apar vibratiile .....

          Daca e de la suspensie atunci sigur de va vedea roata ori ca e descentrata ori ca bate lateral ( asta fiindca ai zis ca daca e suspendata masina nu vibraza nimic la ea) si ...daca nu se vede nimic inseamna ca e de la suporti motor sau cutie ...eventual cardan.

          Ce pot sa-ti sugerez eu e sa te uiti bine la starea pivotilor , la fixarea amortizoarelor , la bucsa de la fixarea amortizorului pe sasiu....

          Din ce spui tu, eu banuiesc ca elasticitatea cauciucului mentine axialitatea rotii, adica anvelopa isi mentine banda de rulare dreapta chiar daca axul rotii nu e in pozitia corecta si vibratiile se atenueaza in cauciuc insa dupa 80 kmh fortele solicitarile devin prea mari , cauciucul nu mai e destul de elastic si solicitarile sunt transmise in suspensie. Lucrul asta ar trebui sa se vada .....sau eventual sa tii mana pe partea laterala a cauciucurilor dupa ce ai rulat cu vibratii, ar trebui sa se simta caldura acolo unde e problema.

          Mai rau e ca odata ce dezaxarea apare ea influenteaza comportamentul intregului tren de rulare si a tuturor elementelor care pot prelua socuri .....de asta e greu sa identifici sursa problemei.
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • #50
            Am mai descoperit ceva.

            Pe langa faptul ca masina nu vibreaza in curbe mai apare si un sunet, un fel de huruit in timpul mersului in cazul in care rotesc de volan foarte putin spre stanga, atat de putin incat masina de abia sa schimbe directia...Daca virez dreapta nu se aude nimic. Nu stiu daca are legatura, dar acum studiez fiecare simptom!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #51
              Originally posted by dan500se View Post
              Am mai descoperit ceva.

              Pe langa faptul ca masina nu vibreaza in curbe mai apare si un sunet, un fel de huruit in timpul mersului in cazul in care rotesc de volan foarte putin spre stanga, atat de putin incat masina de abia sa schimbe directia...Daca virez dreapta nu se aude nimic. Nu stiu daca are legatura, dar acum studiez fiecare simptom!
              Dar pana la urma ai facut testul cu creta eu dupa parerea mea zic ca-i sfant, ca altfel nu o sa afli de unde vin vibratiile.
              Probabil e si un rulment care atunci cand are sarcina calumea pe el incepe si huruie.
              Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
              Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
              W126 '86 300SE automat (Reborn)
              W124 '92 250TD soon on the road

              Comment


              • #52
                Originally posted by e-man View Post
                Dar pana la urma ai facut testul cu creta...
                Din pacate inca nu am apucat sa ma bag cu masina la o investigare mai serioasa din lipsa de timp liber.

                Am sa fac si acest test cu creta si sper sa dea si la mine ceva roade!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #53
                  Va salut pe toti cei pasionati de Mercedes... in acest topic in special pe domnul Danut. Ceea ce pateste domnul Danut...am patit si eu mai exact la un mercedes w 124 300 D turbo original din fabrica FIX aceeasi problema. Tremurat puternic la 80 km/h in sus.. cum accelerai mai tare cum simteai ca iti sare volanu din mana.. o foarte mare tendinta de speriat puternic.In schimb NU pateam tot timpul !! am circulat si cu 160 km/h. Avea toane cand tremura puternic... am dus-o pe elevator le-am explicat ... masina arata f.bine pe dedesubt fiind din 1994. Am folosit masina timp de 2 ani pana in 2009 cand am vandut-o. Noul proprietar a inceput sa aiba problema aferenta din ce in ce mai des... pana cand la sfarsit de an 2010 a gasit in urma ITP crapaturi puternice in lonjeroane ( langa caseta de directie si langa tobe...ambele lonjeroane). Problema f. grava Pacat de aceea masina ca arata f.bine sa aibe probleme asa de grave.
                  Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

                  Comment


                  • #54
                    Am avut o asemenea problema cu o honda CRV vibra fata ca dracu cand ajungeam pe la 60 , am schimbat bratele , bucseraele ...si nimic . Problrma sa rezolvat prin schimbarea celor 3 rulmenti mici de la sfarsitul planetarei ( langa cutie) Deci mecanicul mi-a schimbat burduful la planetara, si a scos-o cu totul ...atunci a realizat care e ptroblema.

                    Comment


                    • #55
                      Fac si eu o supozitie. Parere personala : este vorba de o piesa aflata in miscare de rotatie care s- a descentrat si in momentul in care "se duce" spre turatia de rezonanta declanseaza tot circul. Doar o simpla supozitie .
                      Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                      bergen_b13empfang@yahoo.de

                      Comment


                      • #56
                        Incerc sa raspund tuturor...

                        Nu am mai apucat sa investighez problema, sunt in acuta lipsa de timp si chiar nu mai am un moment liber.

                        Dupa cum am mai mentionat am fost cu masina la doua teste de directie si chiar am facut o investigatie mai minutioasa decat ITP-ul (locatia a fost specializata exact pt acest tip de operatii si l-am rugat pe mecanicul de acolo sa nu crute masina in niciun fel). Nu s-a gasit niciun fel de simptom sau semn al unei defectiuni, nici macar de structura si chiar pot sa spun ca eu personal am verificat masina de "n" ori pentru eventuale fisuri in sasiu.

                        Nu cred ca e de la planetare pentru ca fiind amplasate pe puntea spate nu vad cum ar interactiona cu volanul.

                        Intr-adevar e foarte posibil sa fie de la ceva piese in rotatie. Deja am in plan schimbarea discurilor de frana (am inteles s-ar putea sa fie ovalizate).
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #57
                          Am gasit un post asemanator pe www.benzworld.org, poate te ajuta uite aici linku'

                          Comment


                          • #58
                            Salut
                            Uruitul in viraj stg este cu siguranta de la rulmentii de roata dreapta pe care se exercita forta, in ceea ce priveste vibratiile verifica totusi echilibrarea rotilor fata si in alta parte ....multe ateliere au aparatele decalibrate.Iti spun din proprie experienta , si curata suprafata de asezare a jentii sa nu fie incarcata de rugina si sa nu se stranga in pozitia corecta.
                            W126 500SEC
                            W124 200CE
                            W210 280 4MATIC

                            Comment


                            • #59
                              Nu sunt rulmenţii, cunosc maşina. Roţile au fost schimbate cu altele în stare perfectă şi tot aşa face. Simptomul a debutat brusc, poate e doar o coincidenţă, după "survolarea" unui crater unguresc pe traseul Arad-Viena.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by pintea_eddy View Post
                                Am gasit un post asemanator pe www.benzworld.org, poate te ajuta uite aici linku'
                                http://www.benzworld.org/forums/w201...haking-my.html

                                Ciudat e ca nu ai gasit chiar topicul meu pe sectiunea W126!

                                Asta de l-ai gasit tu e nou...pe W201.


                                Originally posted by bebe944 View Post
                                Salut
                                Uruitul in viraj stg este cu siguranta de la rulmentii de roata dreapta pe care se exercita forta...
                                Asta este si parerea mea!

                                Originally posted by bebe944 View Post
                                ...verifica totusi echilibrarea rotilor fata si in alta parte ....multe ateliere au aparatele decalibrate.Iti spun din proprie experienta , si curata suprafata de asezare a jentii sa nu fie incarcata de rugina si sa nu se stranga in pozitia corecta.
                                Pot sa spun ca, cred ca am cele mai echilibrate roti din tara asta!

                                Le-am echilibrat in total de trei ori...(in decurs de 2 saptamani).Am pus pe aparat doar jantele goale, le-am verificat sa nu fie strambe, sa nu aiba bataie si singura janta care a fost cu putina abatere a fost inlocuita cu alta! Jantele erau oricum intr-o stare perfecta (ce dracu`... e un S nu Dacia 1300) si gumele de asemenea nu prezentau niciun semn ca ar fi cu probleme (le-am schimbat totusi).
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF