Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa o stapanesti cu placere si sa o aduci pe 16 sa o vedem si noi. Referitor la problema cu benzina , vezi intai daca vine benzina pana in fata, cauzele pot fi multiple , asa ca pana nu vad nu ma hazardez sa dau sfaturi
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #17
      Felicitari pentru alegera masinii.
      Imi pare rau ca deja la inceput ai probleme cu ea.
      Se pare ca nu era OK "100%"
      Iti doresc sa rezolvi problemele si sa te bucuri de ea.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #18
        Bag mana in foc ca e un lucru de nimic(un reglaj,ceva electric sau poate trebuie curatata injectia)cum a zis Nelu
        Masina a pornit si a mers perfect si pe benzina...pana in dimineata in care a venit Bulgaru' sa o ia, ciudat si greu de crezut dar asta s-a intamplat,nu a vrut sa mai treca pe benzina
        Ce e drept in ultimile 12 luni nu prea a vazut benzina decat ocazional,majoritatea timpului a pornit si a mers numai pe gaz
        Last edited by prudom; 12-15-2007, 22:01 PM.

        Comment


        • #19
          Deocamdata n-am reusit sa ajung pe la nici un service,ca n-am avut timp,asa ca nu va pot spune nimic despre remedierea problemei de la inceputul thread-ului.Dar sunt alte cateva lucruri care ma sacaie.
          1.Se aude un tacanit,ca de tachete,de la motor - nu ma astept sa-mi dea cineva un diagnostic 'la telefon' dar niste pareri nu strica.
          2.Cand masina sta la relanti mai mult si creste temperatura motorului,porneste un electroventilator Cred ca e aerul conditionat - da' de ce se baga in seama nechemat?
          3.Incalzirea nu cunoaste dacat doua 'faze':maxim si oprit.Nu 'simte' nici un fel de reglaj.
          4.Cand pornesc masina-sau mai bine zis tot timpul-desi butonul ventilatorului este pe oprit,se 'aude' o usoara adiere din dreapta,ca si cum ar merge totusi.O fi normal??!!
          5.Nu sunt multumit deloc de functionarea cutiei automate.Imi schimba a patra pe la maxim 80 km/h,oricat de brusc, sau lent apas acceleratia si pe urma,normal ca ajunge la 100km/h la 3500 de ture,iar peste turatia asta, cu chiu cu vai, dupa fo' juma' de ora ajung si eu la 130km/h pe la 4000...
          Defapt, mi se pare ciudat ca atunci cand vreau sa îi lungesc intrarea intr-o viteza superioara, pentru un mers mai sportiv,peste 3000 de ture, viteza aproape ca nu creste,ca si cum ar patina ambreajul
          Astept provincia.

          Comment


          • #20
            Originally posted by bulgaru View Post
            5.Nu sunt multumit deloc de functionarea cutiei automate.Imi schimba a patra pe la maxim 80 km/h,oricat de brusc, sau lent apas acceleratia si pe urma,normal ca ajunge la 100km/h la 3500 de ture,iar peste turatia asta, cu chiu cu vai, dupa fo' juma' de ora ajung si eu la 130km/h pe la 4000...
            Am inteles ca iti functioneaza numai in gaz....
            Daca este asa , s-ar putea sa fie prea sugrumata din surubul ala mare de pe furtunu de gaz... adica, daca nu ii dai gaz cat vrea ea de unde sa alerge caii...

            Incearca sa-i mai dai o tura/jumatate... mai mult gaz... dac nu se modifica mersul, vezi filtrul de gaz...ala care se afla inainte de plaman...bafta
            Last edited by Geo18; 12-29-2007, 18:02 PM.

            Comment


            • #21
              Bagati-ma si pe mine in seama careva....Cititi mai sus...

              Comment


              • #22
                Din ce defecte enumerasi sufera de sindromul hingherita in RO,despre mersul pe benzina considera ca la mersul pe gaz se taie alimentarea pe benzina din pompa,injectoare(in functie de modelul injectiei).Ia-o sistematic,in functie de prioritatzi,si rezolva-le......ca sunt destule....sau faci ca cine a avut-o inaintea ta,adica ignori defectiunile...

                Comment


                • #23
                  Incearca sa vezi cum merge cutia si pe benzina.

                  Comment


                  • #24
                    ...cind o porni, si vei constata cu stupoare ca merge fix la fel... Trebuie sa vad despre ce e vorba. Personal...

                    Comment


                    • #25
                      Constat, oarecum contrariat, că estetica ireproşabilă - mă înşel?- a maşinii, a mascat o stare tehnică destul de precară. Sunt probleme de natură electrică, tipice maşinilor cu care se circulă rar.
                      În privinţa cutiei de viteze, din câte-mi amintesc şi a mea schimba ultima treaptă în jurul vitezei care ai spus-o tu, dar motorul îşi făcea datoria şi creşterea vitezei, în special după "pragul" situat cam la 120 km/h era chiar viguroasă. Poate te ajută acest link http://pageperso.aol.fr/cannesetoile/
                      Last edited by Nelu Patrascu; 01-02-2008, 12:06 PM. Reason: rectificare

                      Comment


                      • #26
                        4.Cand pornesc masina-sau mai bine zis tot timpul-desi butonul ventilatorului este pe oprit,se 'aude' o usoara adiere din dreapta,ca si cum ar merge totusi.O fi normal??!!


                        Salut.
                        Acel zgomot sau adiere provine probabil de la un ventilator mic care este amplasat in zona grilajului de aerisire care sufla spre oglinda retrovizoare.
                        Si eu am avut aceasta nelamurire-am crezut ca se aude de la difuzoarele(boxele) din fata dar dupa ce am desfacut partea de sub torpedou am gasit sursa...
                        Nu prea cunosc rolul acestui mic ventilator dar banuiesc ca e pus acolo cu un motiv serios...
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          ...cind o porni, si vei constata cu stupoare ca merge fix la fel... Trebuie sa vad despre ce e vorba. Personal...
                          Taman cand avusei nevoie de mata' te găsişi sa te meştereşti!(... o tentativa de gluma,stiu c-ai fost varza)Te-am cautat (inca de la inceputuri) si desi se zice ca cine cauta gaseste, no' fo' cazu' d'asta data!Sa mai treaca nebunia asta de nesimtire adreanvidănească si te sun sa programam o vizita.

                          Comment


                          • #28
                            Oricum, in ciuda recomandarilor alora mai priceputzi ca mine, care mi-au specificat in mod clar ca n-am ce cauta in frig pina saptamina viitoare, azi am ieshit prin orash sa ma dau cu Cobra 280 pe gheatza...
                            Deh...citeodata videanu nui baiat rau...

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                              Constat, oarecum contrariat, că estetica ireproşabilă - mă înşel?- a maşinii, a mascat o stare tehnică destul de precară. Sunt probleme de natură electrică, tipice maşinilor cu care se circulă rar.
                              În privinţa cutiei de viteze, din câte-mi amintesc şi a mea schimba ultima treaptă în jurul vitezei care ai spus-o tu, dar motorul îşi făcea datoria şi creşterea vitezei, în special după "pragul" situat cam la 120 km/h era chiar viguroasă. Poate te ajută acest link http://pageperso.aol.fr/cannesetoile/
                              N-as fi chiar asa de dur.E totusi o masina de doăjdeani...In ce priveste ultima treapta,mai facut curios:daca o schimba p-a-patra la 80km/h, la 2800 de ture, cate ture are la 200km/h???
                              Linku' cred ca e gresit...e ceva in spaniola

                              Dom' Doktor,m-ai confuzat,sa inteleg ca daca porneste pe benzina merge fix la fel, sau la fix (de fel)?
                              Last edited by doktor4carz; 01-03-2008, 21:34 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Ma refeream la faptul ca n-are nici o legatura modul in care schimba cutia cu modul in care alimentezi motorul. Adica zeama sau gepeleu.
                                Last edited by doktor4carz; 01-03-2008, 21:39 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF