Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la W126 300SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, ai dreptate, imi cer scuze, era vorba de un 420SE.
    Am gasit unul la Hamburg, a fost prietenul meu sa-l vada, si pare OK. Caroseria arata bine, masina e din 1989, 210.000 km, cutie automata, clima, etc. Problema e ca masina sta nemiscata de vreo 9 luni, dar macar se vede clar ca nu a fost pregatita de vanzare. E asa cum a lasat-o ultimul sofer. Atasez si niste poze. Are insa si o problema, si anume un furtun de benzina spart, de aceea baiatul pe care l-am trimis s-o vada nu a putut s-o porneasca. Este un service chiar langa cel care vinde masina si costul reparatiei la ei este de 400 euro ?!. Voua cum vi se pare masina asta ?
    Cateva detalii:
    W126 420 SE - 224 CP (165KW)
    210.360 KM / AN: 09/1989 / In cartea ei scrie EURO 2
    NEAGRA, CUTIE AUTOMATA
    DOTARI: ABS, INCHIDERE CENTRALIZATA, SERVO, SISTEM NAVIGATIE (BLAUPUNKT), RADIO CD (CU WECHSLER X 10), SCHIEBEDACH ELECTRIC, 4XGEAMURI ELECTRICE, INCALZIRE IN SCAUNE, VOLAN LEMN, JENTI ALU, INCALZIRE PE LOC ?!? (ma lamureste cineva cum e cu incalzirea asta pe loc ?), etc.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      cred ca se numeste webasto, sau cam asa ceva si este un sistem de incalzire separat de motor (merge si cu motorul oprit) si cred ca se alimenteaza separat cu combustibil. sincer nu am vazut unul pana acum, vorbesc si eu din auzite.

      Comment


      • #18
        Cred ca te referi la siroco..Poti sa programezi incalzirea pt o anumita ora.util iarna cand te urci dimineatza in masina sa fie deja cald
        W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
        E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
        YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
        GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

        Asphalt F*ck*r

        Comment


        • #19
          Originally posted by SergiuMB View Post
          Cred ca te referi la siroco..Poti sa programezi incalzirea pt o anumita ora.util iarna cand te urci dimineatza in masina sa fie deja cald
          Esti sigur ca asta inseamna ? Aoleu, inseamna ca e optiune extraordinara. Intreb, ca sa nu ma bucur degeaba. Mi-ar placea iarna sa-i las programata ora 8 (la minus 15) sa am caldurica in masina. Sincer, nici n-am stiut ca exista asa ceva. Auzisem de sirocou la camioane, dar nu la masini mici.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Orvo View Post
            Esti sigur ca asta inseamna ? Aoleu, inseamna ca e optiune extraordinara. Intreb, ca sa nu ma bucur degeaba. Mi-ar placea iarna sa-i las programata ora 8 (la minus 15) sa am caldurica in masina. Sincer, nici n-am stiut ca exista asa ceva. Auzisem de sirocou la camioane, dar nu la masini mici.
            Da sunt sigure vorba de minicomputerul ala sau cum sa ii zic ce se afla in fata schimbatorului.uitate in poze si il vezi
            W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
            E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
            YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
            GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

            Asphalt F*ck*r

            Comment


            • #21
              Originally posted by Orvo View Post
              Auzisem de sirocou la camioane, dar nu la masini mici.
              Chiar saptamana trecuta am fost sa vad un w126 care avea siroco, este o optiune destul de rara dar mai gasesti si pe la noi...

              Masina pare OK-are destule dotari iar interiorul este ca al meu ( fara piele...)
              Cat cere pe ea?
              1999 euro? Cam mult... ( am observat intr-o poza o foaie pe scaunul pasagerului pe care scria asta )
              Last edited by dan500se; 03-30-2008, 14:46 PM.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #22
                Pretul de strigare era de 1999, dar am ajuns la 1400 asa cum e, adica cu furtunul ala spart.
                Sa vad cum o scot la capat ...

                Comment


                • #23
                  salutare si bun venit ! intru si eu in discutie...simpatica limuzina...revenind la problema, nu stiu de ce ar costa schimbarea unui furtun 400euro...dupa mine, asta ori e vrajeala, ori e vrajeala !! eu am patit-o in italia,la un 190 2,5d mi s-a spart o conducta de motorina(s-a fisurat, de fapt),ma rog...belea mare,mirosea de-ti muta nasul din loc...am cautat eu la 5-6 service-uri unde am primit raspuns ca masina e prea veche si n-au piese,oamenii m-au indrumat catre reprezentanta mercedes....in fine, am ajuns acolo, si spre marea mea mirare, am platit pe conducta nou-nouta 22euro si pentru ca sa ramin roman pina la capat, l-am rugat pe baiatul de la magazie care adusese piesa sa ma ajute s-o schimb, care desi n-a vrut nimic, l-am "cinstit" cu 10 euro (si eu mare caracter )adica 32 euro si era conducta nu furtun....
                  deci,cred ca ti s-a cerut extrem de mult 400euro ptr. schimbul unui furtun....altfel, masina face banii aia 1400euro...parerea mea,daca o iei, sa-ti ajunga acasa cu bine si sa te bucuri de ea...!! ciao-ciao !!

                  Comment


                  • #24
                    Ceau si ai dreptate. Ceva nu era chiar curat la mijloc. Era vorba ca ca se repara furtunul, si ... atentie: s-a scapat singur: eu vorbeam cu el la telefon si el ii striga la altu ca trebe facut furtunul la mercedes, si ala ii striga inapoi (am auzit prin telefon) ca ok, se apuca si de teava, si de esapament si de mai ceva.... (n-am inteles ce). Deci futunul ala cu 400 de euro erau de fapt mai multe chestii. Am renuntat si la aia. Am gasit alta si am dat deja si avansul, dar n-am vrut sa mai postez, ca prea m-am tot gandit si razgandit. Am zis ca pun poze cu ea doar dupa ce ma urc in masina. Dar nu ma pot abtine, asa ca iat-o pe viitoarea. Sper ca nu v-am ametit de cap cu atatea masini
                    500 SE 1987 / 252CP / Automatik
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      superba...bravo!! bine ca ai gasit ceva k-lumea!!....limuzina asta a fost visul tineretii mele...n-am avut niciodata o prezidentiala w126...si acum intorc capul dupa ele cind trec pe strada!! acum 20 de ani cind era vremea lor..(si a mea....!!!),imi juram in barba sa fac si sa dreg si sa am una din astea...din pacate, pina acum, am avut 6 mertzane,dar prezidentiala, nu...dar niciodata nu e prea tirziu...!! sa ai parte de ea !!...ciao-ciao!!

                      Comment


                      • #26
                        Merci. Stii vorba aia: niciodata nu e prea tarziu. Peste 3 luni poate te plimbi la volanul uneia, ca nu stii nicioadata cum se leaga treburile ...

                        Comment


                        • #27
                          corect...acum ,parca m-as uita spre un ochios,asa de toata ziua si o babutza pentru week-end si vacantze...sa vedem cum s-o lega....

                          Comment


                          • #28
                            Asta este ce am aflat eu pana la momentul de fata despre recarosari:
                            1. Noua caroserie (masina) trebuie sa fie mai noua decat masina inscrisa
                            2. Tipul de caroserie trebuie sa fie identic la amandoua masinile
                            3. Primele 8 caractere ale seriei de identificare trebuie sa fie identice. Ex: WDB12603612015434
                            4. Masina inscrisa sa prezinte daune clare optice si tehnice

                            Stie cineva ceva in plus ?
                            Si inca ceva. Odata cu recarosarea se poate face si schimbarea de motor ?
                            Teoretic se schimba atat caroseria cat si motorul, practic e masina noua completa.

                            Multumesc de eventualele sfaturi

                            Comment


                            • #29
                              Cu siguranta NU se poate schimba in acelasi timp si caroseria si motorul.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #30
                                Il schimbi a 2 a zi

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF