Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 cu motor M275 6.0 V12 Biturbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W126 cu motor M275 6.0 V12 Biturbo

    Pentru cei ce cred ca e complicat un transplant de motor...ce ziceti de asta?


    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    No coment...un rest e BELEA!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Originally posted by dan500se View Post
      Pentru cei ce cred ca e complicat un transplant de motor...ce ziceti de asta?


      O foarte mare prostie. Eu unul , nu as merge cu asa ceva.

      Comment


      • #4
        Originally posted by 300zxtt View Post
        O foarte mare prostie. Eu unul , nu as merge cu asa ceva.
        De ce ? Întrebarea e cât se poate de serioasă. Dacă ai argumente obiective, le aştept cu mare interes ; iar dacă e o chestie de subiectivism, atunci : "de gustibus non est discutandum" ...

        Cele bune !
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Originally posted by Levi View Post
          De ce ? Întrebarea e cât se poate de serioasă. Dacă ai argumente obiective, le aştept cu mare interes ; iar dacă e o chestie de subiectivism, atunci : "de gustibus non est discutandum" ...

          Cele bune !

          1, pt ca nu cred sa existe asa ceva, iar din poze se vad multe chestii la ne locul lor, cred ca e un photoshop prost realizat. E imposibil swap-ul, electronica, cutia de viteze, nu mai spun de diff.IMPOSIBIL. In alta ordine de idei, daca chiar ar fii adevarata chestia aia, sasiul lui 126 ar pune mari probleme motorului, nu mai spun de suspensie si frane. Chiar daca se face un upp la frane, sasiul si suspensia ar face incontrolabila aceasta masina. Nu mai spun de greutatea mare a motorului pe puntea fata ce practic distruge stabilitatea mai ales in curbe. Racirea e imposibil de realizat cu acel radiator, imensul V12 ar firbe in maxim 15 min, chiar si cu ventilatoarele acelea pornite daca se foloseste masina intr-un tempo mai rapid. Sa adaptezi cutia , pt ca nici o alta cutie de 126 nu ar rezista imensului cuplu ( deabia rezista cutia originala) e o munca titanica. Nu mai spun si de diff, pt ca cel de 126 nu ar avea aceleasi rapoarte, si chiar daca ar avea, NU REZISTA.

          Prin absurd daca ar fii, masina respectiva e un pericol pe sosele, luam ca exemplu si directia. Greutatea mult mai mare a componentelor ar face greu controlabila masina in regim sportiv. De ce crezi ca marii constructori de masini sportive testeaza la infinit noile lor produse in asa fel incat sa ofere stabilitate in curbe sau in linie dreapta la viteze mari si stau tot timpul si umbla la suspensii pt diferite reglaje?


          Ar mai fii cateva aspecte , dar sunt foarte obosit acum. Sper ca m-am facut inteles. O seara buna.

          Comment


          • #6
            Ba eu nu cred că-i un "aranjament" creat pe computer. Un astfel de transplant este perfect posibil, dacă incape un 6 în linie cum am avut eu, încape sigur şi un 12 în V pentru că motorul nu e mai lung. La V12 e alfel împărţită cilindreea, tot 6000 cmc iese însumând cei 12 cilindri. W 126 cu motor de 6000 s-au fabricat, fără probleme de stabilitate sau propulsie. Avea doar 8 pistoane. Şi dacă cei 6000 cmc obţinuţi dintr-un V8 puneau în mişcare caroserii blindate care treceau de trei tone, fără să crape diferenţialul, nu văd de ce-ar fi probleme să mişte o caroserie normală.
            Fragmentarea cilindreei face ca piesele aflate in miscare in motor, in principal pistonul si biela să fie mai uşoare. Asta duce la posibilitatea cresterii turaţiei motorului pentru că inerţia pieselor in cauză este mai mică. De asemenea creşte puterea prin imbunătăţirea arderii (vezi motoarele de motocicletă, care la capacităţi mici au puteri litrice mai mari). Problema motoarelor cu numar mare de cilindri si capacitate mai mica, sa zicem V12 de 6 litri, este ca există o scădere a cuplului motorului, datorită tocmai capacităţii monocilindrice mici. Scopul urmărit când s-au creat motoarele pluricilindrice este -pe lângă nobleţea unui astfel de propulsor şi o certă demonstraţie de pricepere- obţinerea unul motor cu funcţionare extrem de lină, demn de o maşină din clasa premium, întrucât timpii motor aproape că se suprapun, fără a mai genera acele pulsaţii atenuate de volantă.
            N-aş avea nicio temere să "mă dau" cu un astfel de S

            PS Se vede că eşti obosit.

            Comment


            • #7
              Si eu cred ca este posibil si modificarile de rigoare pt directie, frana etc
              Mai exista astfel exemple, de exemplu pe BMW e30(ursulet) s-au montat motoare de M5 e39

              Comment


              • #8
                Eu cred că este Photoshop.
                ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Eu cred că este Photoshop.

                  Posibil...Este masina unui inginer de la AMG...si de fapt este cea ce scrie pe placuta cu numere...

                  Un SEC V12:
                  Attached Files
                  Last edited by dan500se; 02-11-2011, 10:45 AM.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #11
                    Originally posted by Cabron View Post

                    .................................................. ....
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #12
                      Nu spun ca nu se poate face un astfel de transplant, dar mie sincer poza asta mi se pare photoshop.
                      Uitati aici una reala, si muuuult mai interesanta.
                      Attached Files
                      i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                      Comment


                      • #13
                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        Ba eu nu cred că-i un "aranjament" creat pe computer. .
                        Daca esti in urma cu tehnologia, nu e vina mea. Tu tot la tv cu lampi te uiti, nu? Sau nu ai auzit inca de photoshop?


                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        Un astfel de transplant este perfect posibil, dacă incape un 6 în linie cum am avut eu, încape sigur şi un 12 în V pentru că motorul nu e mai lung. La V12 e alfel împărţită cilindreea, tot 6000 cmc iese însumând cei 12 cilindri. .
                        Aici ai dovedit cultura ta automobistica si ca nu te pricepi decat la fiare antice de pe vremea lui Hitler si de max 200cp. Motoarele de generatie mai noua nu mai au carburator, ci o gramada de sisteme electronice de gestiune a motorului. Deci epoca carburatorului cu care esti tu obisnuit a apus. Transpantul nu se poate face, chiar si de un inginer AMG. Nu presupune numai adaptarea unui motor, ci si a electronicii. Nu uita ca la modelele noi electronica motorului e direct legata si de ASD, ABS , ESP si alte chestii pe care daca nu le stii ce inseamna , o sa tii le explic mai tarziu. Iar daca nu adaptezi senzorul , motorul nu iti va merge. Luam un simplu exemplu sistemul ESP cu senzorii ce masoara starea masinii. Cum ii adaptezi? Sau senzorii din ax volan. Ai priceput?


                        Daca incape un 6 L, asta nu inseamna ca un V12 BI-TURBO ar incape fara probleme. Masina trebuie sa se si miste, nu sa stationeze. Tu stii ce inseamna 12 cilindri insumati la un radiator? Vad ca nu stii. Ai vazut cum arata un radiator de W220 V12 bi-turbo? Nu ai vazut, ca altfel nu debitai aberatiile alea. Sau nu ai avut vreodata contact cu motoare puternice sa stii aceste lucruri. In fata monitorului, toti avem experienta, dar oare cea practica o avem? Daca ai gandii un pic, ti-ai da seama si de latimea unui V12 care mai are atasate niste chestii in laterale, adica 2 ( DOUA ) TURBINE....ce vin in jurul lonjeroanelor. Daca te tot pricepi la 126, masoara sa vezi latimea intre lonjeroane si apoi, gandeste-te un pic daca ai avea loc si de cele DOUA turbine atasate la evacuarea imensa pe care o are W220 biturbo. Eu am vazut mai multe W220 si W225 BITURBO. Si am vazut cum arata lonjeroanele si stiu si cum arata cele de 126.

                        Ai vazut vreodata o caroserie sa zic, de ex E39 ? Dezechipata?

                        Daca nu, atunci sa te uiti la un model normal …de ex 528i si cum arata la un M5. Sa vezi diferente la rigidizarea caroseriei, cum arata lonjeroanele, sa vezi ce bascule si mai ales grosimea pivotilor si apoi vorbim. Oare fabricantul de ce a facut acele schimbari? Cred ca de fraier, nu?

                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        W 126 cu motor de 6000 s-au fabricat, fără probleme de stabilitate sau propulsie. Avea doar 8 pistoane. Şi dacă cei 6000 cmc obţinuţi dintr-un V8 puneau în mişcare caroserii blindate care treceau de trei tone, fără să crape diferenţialul, nu văd de ce-ar fi probleme să mişte o caroserie normală. .
                        Ce zic eu, ce intelegi tu. Una e cand se fabrica de catre cineva specializat, si una cand cineva intr-un garaj face swap-ul. Ca ar merge masina in linie dreapta, e ok sa zicem. Dar exista si viraje, curbe.....si doar o setare nerorespunzatoare a suspensiei te va arunca in decor. Dar vad ca nu le stii pe astea....

                        Iar daca un diff rezista la greutate, nu inseamna ca rezista la un cuplu mare. Si tot din experienta vorbesc. Iau un simplu ex cutia si diful la un 300zx atmosferic si cel turbo e de doua ori mai greu si mai mare in dimensiuni. Oare de ce? si diferenta intre ele e de doar 60cp.

                        Sa miste o caroserie, nu ar fii problema. Dar gandind logic, cine face cresterea asta de putere la o masina, oare de ce o face? Raspunde tu la intrebare. Sau tot, doar sa miste caroseria? Asa...la 50km/h?

                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        Fragmentarea cilindreei face ca piesele aflate in miscare in motor, in principal pistonul si biela să fie mai uşoare. Asta duce la posibilitatea cresterii turaţiei motorului pentru că inerţia pieselor in cauză este mai mică. De asemenea creşte puterea prin imbunătăţirea arderii (vezi motoarele de motocicletă, care la capacităţi mici au puteri litrice mai mari). .
                        Ce legatura are ce ai zis mai sus cu ce vorbim pe acest topic? Da, stiu acest lucru si l-am mai subliniat in alte randuri. Mercedes nu stie acest lucru, si face motoare mari cu putini cilindri. Uite la V8-urile AMG. Exact, uite la motoarele V10 si V12 de F1. Pistoane mai mici....Si nu uita ca la inceput, motoarele Ferrari aveau 1500cm si V12 pistoane.Dar discutia asta nu are legatura cu topicul....

                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        N-aş avea nici o temere să "mă dau" cu un astfel de S

                        PS Se vede că eşti obosit.
                        Daca ar si exista masina in realitate…. Iar daca tie iti place sa fii kamikaze, e problema ta. Sau cine ar conduce asa ceva, se plimba pe bulevard cu 50km/h doar cu gandul relaxant ca au sub capota 500cp, fara sa exploateze macar 75% din potential? Oricum, vad ca nu le prea ai cu asa ceva si sa vezi cum poate fii supraviratoare sau subviratoare o masina din aceasta la limita si ca apoi sa vb.


                        Originally posted by mihai_antony View Post
                        Si eu cred ca este posibil si modificarile de rigoare pt directie, frana etc
                        Mai exista astfel exemple, de exemplu pe BMW e30(ursulet) s-au montat motoare de M5 e39
                        La ursulet e f usor sa adaptezi asa ceva de M5 e39 care fac legea la liniute. Dar nu si V12.

                        Au fost cazuri si de V12 montate. Dar a mers vreunul? Dupa o munca titanica, au renuntat la proiect. Vezi ca mai e un seria 5, bot de rechin , tot cu v12 care nu a iesit din garaj inca….dc? iti pui tu intrebarea?

                        Si nu uita, motorul ala e de 300cp, si nu de 500 si cu cuplul acela imens de 800nm. Ce suspensie poti adapta? Sau ce caseta de directie? Oare ai impresia ca fabricantii de masini sport cu puteri mari, iau la nimereala o caseta de directie, stau la o tigara si decid dupa cum dau cu banul ce suspensie sa monteze?
                        Last edited by 300zxtt; 02-11-2011, 12:10 PM.

                        Comment


                        • #14
                          Imi pare rau ca s-a ajuns aici si 300zxtt ne-ai dovedit iar ca poti sa creezi doar polemici...

                          De unde stii tu cat se pricepe domnul Nelu la masini? Iti garantez ca este mult peste majoritatea celor de pe acest forum...posibil si peste tine.

                          Daca ai rabdare si cauti pe net vei vedea cateva proiecte "nebunesti" de modificare a masinilor...inclusiv V12 pus pe 126...
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #15
                            Originally posted by dan500se View Post
                            Imi pare rau ca s-a ajuns aici si 300zxtt ne-ai dovedit iar ca poti sa creezi doar polemici...
                            Poti sa fii mai clar? Eu creez polemici, sau dau raspunsul clar si la obiect unora ce viseaza cai verzi pe pereti? Sau pe acest forum trebuie sa stam si sa ne minunam la unele prostii si sa credem in mos craciun si in zana maseluta? Eu mi-am exprimat parerea, iar el a intervenit ...... luandu-ma si la misto.

                            Contazice-ma daca am gresit la ce-am postat pana acum. Nu cred ca am vorbit prostii pana in acest moment.Poti?

                            Originally posted by dan500se View Post
                            De unde stii tu cat se pricepe domnul Nelu la masini? Iti garantez ca este mult peste majoritatea celor de pe acest forum...posibil si peste tine.
                            Am vazut clar cat si cum se pricepe. Poate e priceput la altceva, dar nu si la subiectul de pe acest topic . Iar daca e peste mine, ma bucura acest lucru, dar pana acum nu s-a vazut acest aspect.
                            Poate se pricepe la epave de 126, dar nu si la motoare de generatie mai noua. Si e mare diferenta intre L6 de care zicea ca a avut el si V12 BI-TURBO de care vorbesc acum. Iar cand se ajunge la motoare tubo sau bi-turbo....aici e taramul meu. Pt ca le mananc pe paine, in comparatie cu multi de pe acest forum care....


                            Originally posted by dan500se View Post
                            Daca ai rabdare si cauti pe net vei vedea cateva proiecte "nebunesti" de modificare a masinilor...inclusiv V12 pus pe 126...
                            Vad ca nici tu nu intelegi niste lucruri sau compari mere cu pere. Sunt proiecte de V12 pe caroserii de w126, dar uita-te ce fel de motoare sunt puse. Sau nici tu nu faci diferenta intre un motor antic ca M120 si motorul despre care vorbim acum, adica M275?

                            Si crede-ma, ma pricep la modificari. Si nu la pus motor de diesel pe caroserie de benzinar cum fac marea majoritate , ci de pus motoare turbo ADEVARATE. Iar ca sa nu intelegi iara prostii, acum lucrez la masina mea, o Toyota Cressida ce a avut 5M- GE de 2,8 aspirat ce o sa primeasca un 2Jz single turbo cu putere estimata in jurul a 650-700cp pt inceput. Deci, cred ca stiu ce vb .

                            O zi buna.
                            Last edited by 300zxtt; 02-11-2011, 15:27 PM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF