Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 cu motor M275 6.0 V12 Biturbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Pacat ca nu se cumpara si inteligenta...
    Romania a vandut si aerul pentru Francezi...

    Si inteligenta se va putea cumpara odata siodata.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #32
      300zxtt

      Eu zic ca e posibil sau pus v8 pe e30 in garaje in spatele blocului si merg ca de zi cu zi .La ora actuala este in Romania V12 e30 ,o masina de doar 900kg.

      De ce trebuie sa apari asa, proectele astea marete de care vorbestii nu le-am vazut la niciun eveniment auto in tara, nici un concurs de drag, drift etc.

      Comment


      • #33
        Originally posted by StatePotcovaru View Post
        300zxtt

        Eu zic ca e posibil sau pus v8 pe e30 in garaje in spatele blocului si merg ca de zi cu zi .La ora actuala este in Romania V12 e30 ,o masina de doar 900kg.

        De ce trebuie sa apari asa, proectele astea marete de care vorbestii nu le-am vazut la niciun eveniment auto in tara, nici un concurs de drag, drift etc.
        Incearca daca viitoare sa postezi ideia pe care o ai clar, ca nu se intelege nimic.

        Stiu ca exista coji de E30 cu motoare V8, si merg ok, pt ca se poate adapta fara mari probleme, motoarele V8 sunt din aluminiu si nu au o greutate foarte mare.

        De ex LAF, a avut V12, si rapid a renuntat la acel motor si acum are V8. Oare de ce?

        A mai fost si o Sierra V12. Dar, inca odata, vorbim de un motor de 300cp, si nu de 500. Si inca ceva, la Bmw, rezista si mai poti adapta, la Mercedes......cam nu.
        Last edited by 300zxtt; 03-05-2011, 18:29 PM.

        Comment


        • #34
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Incearca daca viitoare sa postezi ideia pe care o ai clar, ca nu se intelege nimic.

          Stiu ca exista coji de E30 cu motoare V8, si merg ok, pt ca se poate adapta fara mari probleme, motoarele V8 sunt din aluminiu si nu au o greutate foarte mare.

          De ex LAF, a avut V12, si rapid a renuntat la acel motor si acum are V8. Oare de ce?

          A mai fost si o Sierra V12. Dar, inca odata, vorbim de un motor de 300cp, si nu de 500. Si inca ceva, la Bmw, rezista si mai poti adapta, la Mercedes......cam nu.
          Acele coji exista le-a vazut lumea in timp ce de tine e doar vorba.In lumea transformarilor auto DRAG ,DRIFT esti un nimenii.

          Comment


          • #35
            Originally posted by StatePotcovaru View Post
            Acele coji exista le-a vazut lumea in timp ce de tine e doar vorba.In lumea transformarilor auto DRAG ,DRIFT esti un nimenii.

            Pt ca nu ma intereseaza sa am afisez aiurea. Ce schimbari fac la masina, le fac pt placerea mea propie, nu sa vada lumea . Dar daca tot nu poti dormi noaptea si gandul asta iti provoaca insomnii , ma bucur ca am reusit asta.

            Iar ''proiectele'' le vad prietenii mei, nu orice ciuca maka.
            Last edited by 300zxtt; 03-07-2011, 09:07 AM.

            Comment


            • #36
              Stimate Nissan 300zx asa zis Twin Turbo , o masina bunicica care a luat doar 38 de puncte din 100 la categoria fiabilitate , ma cam deranjeaza aroganta afisata de tine prin postarile pe forum ... cum spunea cineva mai sus , nu stii decat sa incingi spiritele pe aici .
              nu te cunosc , sincer nici nu as vrea , nu stiu daca ai un Mercedes , si probabil daca ai nu meriti sa il ai , si as fii primul care vine cu propunerea de ban permanent .
              Din punctul meu de vedere nu esti cu nimic mai presus decat un cocalar de BMW , si nu vad cum te identifici cu spiritul Mercedes stimate razboinic al luminii .
              Nu sunt vechi pe forum , insa eu personal consider ca aroganta asta ieftina nu are ce cauta aici .

              Sanatate si izbanda in viata iti doresc

              Comment


              • #37
                Originally posted by gospodarul View Post
                Stimate Nissan 300zx asa zis Twin Turbo , o masina bunicica care a luat doar 38 de puncte din 100 la categoria fiabilitate , ma cam deranjeaza aroganta afisata de tine prin postarile pe forum ... cum spunea cineva mai sus , nu stii decat sa incingi spiritele pe aici .
                nu te cunosc , sincer nici nu as vrea , nu stiu daca ai un Mercedes , si probabil daca ai nu meriti sa il ai , si as fii primul care vine cu propunerea de ban permanent .
                Din punctul meu de vedere nu esti cu nimic mai presus decat un cocalar de BMW , si nu vad cum te identifici cu spiritul Mercedes stimate razboinic al luminii .
                Nu sunt vechi pe forum , insa eu personal consider ca aroganta asta ieftina nu are ce cauta aici .

                Sanatate si izbanda in viata iti doresc

                Offtopic,flame,jigniri...

                Va rog ontopic!

                P.S. Ai inceput "cu dreptul" activitatea ta pe forum.

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #38
                  Originally posted by gospodarul View Post
                  Stimate Nissan 300zx asa zis Twin Turbo , o masina bunicica care a luat doar 38 de puncte din 100 la categoria fiabilitate , ma cam deranjeaza aroganta afisata de tine prin postarile pe forum ... cum spunea cineva mai sus , nu stii decat sa incingi spiritele pe aici .
                  nu te cunosc , sincer nici nu as vrea , nu stiu daca ai un Mercedes , si probabil daca ai nu meriti sa il ai , si as fii primul care vine cu propunerea de ban permanent .
                  Din punctul meu de vedere nu esti cu nimic mai presus decat un cocalar de BMW , si nu vad cum te identifici cu spiritul Mercedes stimate razboinic al luminii .
                  Nu sunt vechi pe forum , insa eu personal consider ca aroganta asta ieftina nu are ce cauta aici .

                  Sanatate si izbanda in viata iti doresc
                  Einstein spunea “Oricine are o opinie poate fi numit un filozof”… Un indemn pentru cei care ar trebui sa gandeasca mai intai si apoi sa vorbeasca… si totusi am remarcat mai sus cat de periculoasa este imbinarea dintre incultura si rautate cat de mult venin poate varsa o persoana total dominata de acestea din urma. Internetul cu toate avantajele lui a dat totusi ocazia unor inculti sa se faca auziti sub umbrela anonimatului, sa isi poata varsa frustrarile si sa isi arunce sagetile urii catre oameni pe care de cele mai multe ori nu ii cunosc.....La modul in care ti-ai facut un cont nou sa poti sa spui balariile alea, chiar ma lasa rece total. Ma bucur ca am reusit sa te oftic, de ti-ai creat un cont nou, si ti-ai pierdut atat timp.... in speranta ca cineva te va felicita pentru rautatea de care dai dovada , dupa care ai inchis calculatorul zambind perfid in oglinda gandindu-te ca cel pe care l-ai atacat va fi acum mai trist....

                  Deci sa revenim.e motorul rezista cu intern.... 300zx e catalogat printre cele mai reusite masini sport, si cu o fiabilitate extraordinara, odata cele stock la dublarea puterii, deci suporta fara probleme 600cp.

                  Multe reviste de specialitate au cotat-o ani buni la rand printre cele mai bune masini sport, iaracum de vii tu cu acele cote , inseamna ca merita luata in vedere si parerea ta. Sa vedem ce mai citim pe wikipedia:

                  * 1990: The 1990 300-ZX Turbo is named Motor Trend's "Import Car of the Year". Motor Trend also names it, "One of the Top Ten Performance Cars". Automobile Magazine honours the 300-ZX/300ZX Turbo as its "Design of the Year", and names the 300ZX Turbo to its "All Stars" list. Road & Track names the 300ZX Turbo "One of the Ten Best Cars in the World". Car and Driver names the 300ZX Turbo "One of the 10 Best Cars".
                  * 1991: The 300ZX Turbo is named to Car and Driver 's "10 Best" list, and is once again one of Automobile Magazine's "All-Stars".
                  * 1992: For the third straight year, Car and Driver names the 300ZX Turbo one of its "10 Best", and Automobile Magazine names it to its "All-Stars" list.
                  * 1993: For the fourth straight year, the 300ZX Turbo is named a Car and Driver "10 Best", and one of Automobile Magazine's "All-Stars".
                  * 1994: For the fifth straight year, the 300ZX Turbo is named to the "10 Best" and "All Stars" lists by Car and Driver and Automobile Magazine, respectively.
                  * 1995: For the sixth straight year the 300ZX Turbo is named to the "10 Best" list by Car and Driver.
                  * 1996: For the seventh straight year the 300ZX Turbo is named to the "10 Best" list by Car and Driver, this is also the final year of production in the US.

                  Even after production stopped magazines have continued to rave and award the 300ZX years later.

                  * 2004: Automobile lists the Z32 as one of the 100 greatest cars of all time.
                  * 2006: Automobile lists the Z32 on both the "20 Greatest Cars of the Past 20 years" and the "25 Most Beautiful Cars in History".

                  "once again beautiful, so sleek and tight and shimmering that it still looks great ten years after it went away" -Automobile, 2006

                  * 2010: GQ Magazine lists the Z32 as one of the most stylish cars over the past 50 years.

                  From the year it was introduced, the Z32 has also won many comparison tests against similar sports cars such as the Mitsubishi 3000GT/Dodge Stealth, Mazda RX-7, Chevrolet Corvette, Toyota Supra, Dodge Viper, and the Porsche 968.


                  P.S. De aroganta mea, lasa sa se ocupe moderatorii, nu cred ca esti inca in masura sa-ti dai cu parerea ce se intampla pe acest forum.Iar daca ai ceva de comentat, comenteaza ideile mele, odata ce suntem pe un forum tehnic, vin-o cu contra argumente la tot ce am zis, nu persoana mea.

                  Cocalarii de Bmw se invart cu cate o petarda ruginita de E36 cu numere de Italia sau Bulgaria, eu nu merg cu asa ceva...






                  Originally posted by StatePotcovaru View Post
                  Acele coji exista le-a vazut lumea in timp ce de tine e doar vorba.In lumea transformarilor auto DRAG ,DRIFT esti un nimenii.
                  Te astept saptamana viitoare cu orice masina la o portie de ''drag'' , si vezi daca sunt un nimeni sau nu. Pana acum, nu prea am avut concurent prin Constanta....

                  Comment


                  • #39
                    Buna ziua !


                    Printre altele, imi plac 300ZX, Skyline, GT/GTR, si am avut ocazia sa conduc in Elvetia un 200SX turbo. Dar motoarele de opt cilindri sunt favoritele mele.

                    Intr-adevar, un V12 nu este cu mult mai lung decat un I6 de aceeasi capacitate, dar este mai greu si are dezavantajul unui cuplu mai mic fata de colegul sau de sase cilindri, fiind in acelasi timp si mai complex si mai greu de setat.

                    Racirea unui motor mare montat inghesuit este deasemenea o problema (dar rezolvabila fara probleme exagerate), pentru ca, pe langa lipsa de spatiu, sub acelasi acoperis se gasesc si turbinele (daca e cazul), care genereaza multa caldura. Veyronul, cu ai sai 16 cilindri si patru turbine, are patru radiatoare care se ocupa numai de motor. Iar in linie dreapta, cei 1001 cai nu au facut mare lucru impotriva a 2200CP provenind dintr-un V8 twin turbo de 9400cmc cu doua turbine (Red Victor).

                    In principiu, se poate monta orice motor pe orice masina, presupunand ca si incape, si asta indiferent de ce electronica vorbim. Pentru suplinirea lipsei senzorilor s-au inventat emulatoarele, zic inginerii. Care ingineri au montat experimental un I4TTD de generatie actuala (OM646 sau OM651, nu mai retin precis) pe un 190, ansamblul functionand fara probleme si consumand undeva pe la 5.0 litri la suta.

                    Stiu un Ascona cu V10 din Viper-ul vechi in el, etc... Deci, se poate. Deci nu vad de ce n-ar intra un V12 6.0TT intr-un W126, mai ales ca lonjeroanele se pot adapta la pozitia turbinelor si/sau invers, iar acest V12 nu are cum sa fie cu mult mai greu decat cel mai baban V8 montat stock. Pe de alta parte, poate a fost montat cu tot cu cutia cu care a fost imperecheat de fabricant, iar ansamblul spate a fost corect dimensionat si ca toughness, si ca raport.

                    Iar despre performanta/fiabilitatea ansamblului, daca s-a lucrat si la rigidizarea elementelor portante, nu ar avea de ce sa nu tina, deci se va si conduce fara probleme. In Londra, niste cunostinte de-ale mele trag de motoare Cosworth de pe Ford Sierra, marindu-le pana la 2.3 si supra-alimentandu-le cu una sau doua turbine, cu rezultate intre 600 si 750CP. Binenteles ca s-a muncit si la ale aspecte, tot din motive de power si cuplu, astfel incat planetarele sa nu devina chiar fuzibile.

                    Deci, de putut, se poate absolut orice, trebuie doar sa vrei. Si sa ai cu ce, binenteles... Si, by the way, prefer carburatoarele oricarui sistem de injectie, mai ales daca e vorba si de curent in gestiunea acesteia, ECU mapping, communication, etc. Iar la diesele, old school inline pump rules...


                    Stima,


                    Dragos

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Heavy D. View Post
                      Intr-adevar, un V12 nu este cu mult mai lung decat un I6 de aceeasi capacitate, dar este mai greu si are dezavantajul unui cuplu mai mic fata de colegul sau de sase cilindri, fiind in acelasi timp si mai complex si mai greu de setat.
                      Corect, dar in acelasi timp urca mai rapid in ture, e mult mai echilibrat iar problema cuplului e discutabila la o comparatie intre V12 si L6... si nu-si are locul acum.

                      Originally posted by Heavy D. View Post
                      Veyronul, cu ai sai 16 cilindri si patru turbine, are patru radiatoare care se ocupa numai de motor. .
                      Eu stiam ca Veyron are doar 3 radiatoare ce se ocupa de racirea motorului....


                      Originally posted by Heavy D. View Post
                      Iar in linie dreapta, cei 1001 cai nu au facut mare lucru impotriva a 2200CP provenind dintr-un V8 twin turbo de 9400cmc cu doua turbine (Red Victor)..
                      Cum poti sa compari o masina conceputa special pt drag cu o masina de strada? Sunt doua lucruri complet diferite. Oricum respect inginerii ce au conceput Veyron-ul.

                      Comment


                      • #41
                        Buna seara !


                        Intr-adevar, la Veyron s-au facut multe ore suplimentare pentru rezolvarea problemelor. Iar pretul nu reflecta performantele, ci doar exclusivitatea. Si asta pentru ca un motor de opt litri cu patru turbine ar fi trebuit sa ajunga pe la 2500CP fara probleme exagerate, daca si boost-ul ar fi pe masura. Doar ca atunci n-ar mai fi respectat normele Euro X, si mai greu cu anvelope cara sa nu se auto-destrame la V-max peste 260mph... Iar eu nu ma vad schimband semeringuri la 80 de supape in nici un caz.

                        Am cel putin un exemplu de care imi aduc aminte in sensul performantei serioase, un V8 de circa 7.3 litri de la Moran Racing cu patru turbine dadea pe dyno circa 2200CP, destul cat sa te duci repede pana la Alimentara, chiar daca alimentara asta este in alta tara. Pentru amanunte, aici: www.moranmotorsports.com. Am si poze cu acel motor, dar am un net de doi bani, ca-s iarasi prin ceva paduri din zona Kassel, si nu are rost sa-mi scot peri albi asteptand un upload care merge ca Raba incarcata la deal...

                        Oricum, un V12 de 6.0 cu doua turbine este un monument de tehnica, indiferent pe ce masina ar fi plantat. Iar Red Victor este daily driver, fiind inmatriculat regulamentar, acesta circuland fara probleme pe drumul public. Ca poate face si drag, asta este partea a doua...

                        Si daca tot vorbim de performanta, prin anii '70 - '80, motoarele masinilor din Nascar erau limitate la o capacitate cilindrica de 4.7 litri, dar generau circa 1700CP cu turbine si compresii mari. Iar mai recent, la categoria "Top Fuel", un V8 de 7.0, optimizat pe turatii mari si alimentat cu metanol, genereaza 7000CP...


                        Stima si o seara buna,


                        Dragos

                        Comment


                        • #42
                          600GE Dakar

                          Heavy D.


                          Despre 600GE no.235 de Dakar din 1989 a lui Klaus Seppi/ Palenconi stii ceva detalii tehnice ? Parca totusi suna a V8.
                          Au castigat etapa Termit-Agadez 535km.
                          BENZ G, altceva ce ?

                          Comment


                          • #43
                            Buna ziua !


                            Daca-mi screm putin creierul, imi amintesc doar ca Jacky Ickx si Claude Bresseur au castigat Dakar-ul din 1983 cu un 280GE de 1725 kg, dus la 230CP. Amanunte aici:

                            1983 gewann Jacky Ickx mit dem Mercedes G die Rallye Dakar. Der Nachbau des Siegerwagens macht deutlich, mit welch einfachen Mitteln damals die Sahara bezwungen wurde.


                            Momentan nu am alte informatii referitoare la modelul din 1989, dar peste weekend cred ca o sa am timp sa sap putin pe tema asta.


                            Later edit: am gasit la repezeala ceva referire la un 600GE, aici: http://www.forum-auto.com/sport-auto...ujet378145.htm

                            Si mai caut...


                            Stima,


                            Dragos
                            Last edited by Heavy D.; 01-19-2012, 13:19 PM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF