Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transplanturi ulterioare?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Leo View Post
    Motoru` asta nu e cdi ci e doar un td cu pompa injectie electronica. Ai uitat ca am pus si eu acelasi motor pe 560 SEL? Doar ca al meu e fara turbo (136 cp).
    Aşa este, mea culpa. Mă lasă memoria ( lecitină, oxigen, şi d-alea ). Mai bine, povesteşte-ne cum ai rezolvat cu tampoanele + suporţii, că nu eşti off topic, e pe subiect, şi sunt chiar curios, pt. văd acolo suporţi originali, tampoane idem ... Deci ?
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Originally posted by Levi View Post
      1. Suntem mai mulţi cu motoare de 2.5 sau 3000 (ni se spune "dizelizaţi"), cu acte în regulă !
      2. Ştiu o Cobra cu motor de W210 CDI de 188 CP, e de vânzare. Tipul (nu-l cunosc personal, dar colegii din Cluj aveau doar laude) cică a reuşit să adapteze toată electronica motorului pe Cobra ! O ai în poză ...

      Cele bune !
      Ala e motorul 606. Pus pe W140 si pe W210.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Leo View Post
        Poftim poze. Masina e inca in lucru. Sper ca pana in primavara s-o pun pe roate.
        Domnu nu te doare sufletul sa o tii afara sa ploua si sa ninga pe ea
        Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
        Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
        W126 '86 300SE automat (Reborn)
        W124 '92 250TD soon on the road

        Comment


        • #19
          Problema cu suportii am rezolvat-o mai simplu decat credeam: am luat suporti de la motorul OM103...+ tampoane originale. De ce nu mi se potriveau suportii...? mai erau doua gauri in bloc care erau astupate cu ceva kirmiz de al neamtului si eu nu le-am vazut. A trebuit sa bag un tarod ca sa scap de umplutura aia din gauri.

          Intr-adevar este motorul OM606(606.910) dar W140 nu cred ca a fost echipat cu asa ceva, ci cu OM603. Eu l-am luat de pe un W124 facelift din `93.

          Chiar ma doare sufletul ca o tin afara! Imagineaza-ti ce dezamagit am fost cand am bagat-o in garaj si n-am putut inchide usa pentru ca masina era cu 5 cm in afara.
          Am caldura in garaj la fel ca in casa.
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Leo View Post
            este motorul OM606(606.910) dar W140 nu cred ca a fost echipat cu asa ceva(
            W140 - 140.135 / 140.134 (1996-1998) S300 3L OM606 l6 Turbo Diesel nr. built 7.783
            W140 - 3.0 24V TD l6 177 PS (130 kW ; 175 HP)
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Pana la urma cu motor de pe w140 a ajuns echipata masina lui Leo?

              Leo pe partea stanga a masinii (din penultima poza) s-ar vedea rugina si parca cabluri topite. Mi se pare? Partea de transmisie cum a potrivit?Daca pastrezi masini modifici garaju?) ( parca ai fi cazu Ford ). Demersurile la Rar le-ai facut sau va fi pe naspa cu actele?
              Mersi de poze.
              Last edited by motanualb; 01-26-2011, 11:22 AM.

              Comment


              • #22
                Precum am mai zis, motorul e de la W124. Are dreptate Levi, cel de W140 e mai puternic.
                Rugina are ceva, dar nu e grav, se rezolva, deja am pregatit feruginolul si antifon.
                Cabluri topite, ti se pare. Daca ar fi avut asa ceva, fii sigur ca ar fi remediate.
                Transmisia : cutie automata de 250 D- W124, cardanul fata de la masina donatoare a motorului(E 300D, W124), traversa cutiei e cea originala a masinii (560SEL). O sa-mi dea de furca cu kilometrajul, pentru ca e pe cablu cutia asta automata.
                Garajul nu mai am cum sa-l modific pentru ca e in casa!
                Demersurile la RAR voi incerca sa le fac dupa ce termin cu ea si o scot in trafic.
                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                - Bond - James Bond.
                - `Dullah - Abdullah.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by motanualb View Post
                  dar din pacate nu il gasesc pe celalalt "Motor de 2.5d pe w126"
                  Acesta este ce cauti... http://www.clubmercedes.ro/motor-2-5...26-t15514.html
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF