Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Capota motor fara izolatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Executat şi subsemnatul izolaţia capotei. Poze jos. Precizare: terminat treaba aseară, ieşit la drum azi, făcut cam 30 de minute, pe o căldură de 32 C, oprit la supermarket cca. 1 oră, maşina la soare, după aia mers acasă cam tot atât, şi la sosire acul de la apă indica ce se vede în picture. Nu e chiar relevant, dar deocamdată nu am în vedere drum lung...
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      Originally posted by Levi View Post
      Executat şi subsemnatul izolaţia capotei. Poze jos. Precizare: terminat treaba aseară, ieşit la drum azi, făcut cam 30 de minute, pe o căldură de 32 C, oprit la supermarket cca. 1 oră, maşina la soare, după aia mers acasă cam tot atât, şi la sosire acul de la apă indica ce se vede în picture. Nu e chiar relevant, dar deocamdată nu am în vedere drum lung...
      Cam asa sta temperatura si la mine fara izolatie ( poate un pic mai jos ) ...
      mai are rost sa izolez capota ? =))

      Comment


      • #48
        Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
        Cam asa sta temperatura si la mine fara izolatie ( poate un pic mai jos ) ...
        mai are rost sa izolez capota ? =))
        Faci cum crezi, dar îţi dau 3 motive:
        1. Iarna sigur te ajută.
        2. Scade (un pic) şi zgomotul.
        3. Aspectul estetic. Cel puţin, la mine se cunoaşte diferenţa, stau mărturie pozele.
        O observaţie: a nu se lipi cu silicon sau montajkit. Trebuie altceva. Se vede şi la maşina lui Feri o umflătură (el a lipit cu silicon), şi am observat şi eu, aşa de o palmă, la mine, cam tot în zona aia (am folosit montajkit). Precizez că, suprafaţa a fost curăţată ! Părerea mea personală e că, tot prenadezul nostru antic şi de demult se pretează. (Off topic: în legătură cu lipiciurile de PVC, atâtea sunt, că nu le şti număra, şi tot Codezul e cel mai cel !)
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #49
          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Cam asa sta temperatura si la mine fara izolatie ( poate un pic mai jos ) ...
          mai are rost sa izolez capota ? =))
          Eu zic ca are rost...precum a mentionat si Levi, si sa nu uitam ca iti protejeaza lacul si vopseaua de pe capota (am vazut la cineva care avea aceasta porblema...lacul era 'puscat').

          Originally posted by Levi View Post
          Se vede şi la maşina lui Feri o umflătură (el a lipit cu silicon
          Sincer sa fiu nu crad ca siliconul a fost o optiune rea, posibil ca am pus putin silicon in zona respectiva (o sa remediez problema). Daca nu era buna solutia se unfla si in alte locuri (se vede in poza).
          Last edited by mer_se280; 08-14-2010, 21:13 PM.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            Originally posted by mer_se280 View Post
            Eu zic ca are rost...precum a mentionat si Levi, si sa nu uitam ca iti protejeaza lacul vopseaua de pe capota (am vazut la cineva care avea aceasta porblema...lacul era 'puscat')

            Da, ăsta era motivul nr. 4


            Originally posted by mer_se280 View Post
            Sincer sa fiu nu crad ca siliconul a fost o optiune rea, posibil ca am pus putin silicon in zona respectiva (o sa remediez problema). Daca nu era buna solutia se unfla si in alte locuri (se vede in poza).
            OBSERVAŢIA A FOST FĂRĂ OFENSĂ ! Ba mai mult, precizez aici că, TU mi-ai atras atenţia (să nu păţesc ca tine, şi tot am păţit-o), când ne-am întâlnit ...
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #51
              @Levi...ai dreptate!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #52
                @merse280-nu ai pus-o dintr- bucata bag seama nu?Era mai estetic fara tijele alea la vedere.Si eu am aceeasi problema doar ca nu prea am pornire sa ma apuc de curatat capota.As pune totusi varianta pe Febi dar cu ce se fixeaza...tot lipita?
                Off topic- si eu sant zalauan pe masina de zi cu zi , ca am luat-o de la un prieten din Zalau si nu am mai facut actele .
                Last edited by bebe944; 08-19-2010, 01:44 AM.
                W126 500SEC
                W124 200CE
                W210 280 4MATIC

                Comment


                • #53
                  Este dintr-o bucată ! Şi pot să confirm că, "tijele" alea ajută perfect la presarea foliei pe capotă. Acele "tije" oricum sunt prinse sus-jos în cleme, şi erau lipite de capotă, se dau jos fără probleme. Eu le-am curăţat şi pe alea, şi le-am vopsit cu vopsea antistatică înainte de a le pune înapoi.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by bebe944 View Post
                    @merse280-nu ai pus-o dintr- bucata bag seama nu?Era mai estetic fara tijele alea la vedere.Si eu am aceeasi problema doar ca nu prea am pornire sa ma apuc de curatat capota.As pune totusi varianta pe Febi dar cu ce se fixeaza...tot lipita?
                    Off topic- si eu sant zalauan pe masina de zi cu zi , ca am luat-o de la un prieten din Zalau si nu am mai facut actele .
                    Da, pot sa confirm spusele lui Levi...folia este dintr-o bucata si tijele respective au rolul de a intari capota...presupun, findca dupa ce le-am dat jos ca sa montez folia am observat ca tabla se flambeaza destul de tare (ma gandesc ca nemtii nu au pus-o degeaba acolo).
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #55
                      Aha nu stiam ca sant demontabile sa zic asa....nu te-ai gandit rau.Azi am curatat jumatate de capota maine cred ca finalizez si am gasit izolatia la unix in ro pe febi...codul il am de la voi... pina in 2mil .Sa intreb aici in Germania ca daca nu e dif mare o iau de aici .Azi am luat bujiile 8 buc 16 euro , ieftin nu ?S-a schimbat mersul imediat ...e tare naravasa acu.Doar noxele sant criminale ...sa ma sufoc in garaj si nimik altceva...
                      Last edited by bebe944; 08-19-2010, 23:43 PM.
                      W126 500SEC
                      W124 200CE
                      W210 280 4MATIC

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by bebe944 View Post
                        Aha nu stiam ca sant demontabile sa zic asa....nu te-ai gandit rau.Azi am curatat jumatate de capota maine cred ca finalizez si am gasit izolatia la unix in ro pe febi...codul il am de la voi... pina in 2mil .Sa intreb aici in Germania ca daca nu e dif mare o iau de aici .
                        Dacă optezi pt. izolaţia originală la capotă, nu trebuie să iei jos "tijele" alea, deoarece "plapuma" originală este croită să vină peste ele, respectiv peste marginea capotei, adică acel contur unde începe să se se dubleze tabla. Acest lucru îl poţi observa şi acuma, când cureţi capota, se vede clar până unde venea adezivul. Noi, punând acea folie, marginile ei le-am băgat în fanta aia dintre tabla propriu-zisă a capotei şi dublură, ceea ce se vede destul de bine şi în poze. Succes !
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by bebe944 View Post
                          Aha nu stiam ca sant demontabile.
                          Normal nu sunt demontabile findca este lipita ca sa intareasca capota...cum a mentionat si Levi, ca izolatia originala are un locas pentru 'tijele' respective. Cel putin eu am optat ca so dau jos pentru ca la mine era dezlipita si fluturau 'tijele' si era mai usor de lipit izolatia care se vede in poza.
                          Last edited by mer_se280; 08-21-2010, 18:02 PM.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #58
                            Pana la urma si-a cumparat cineva capitonajul original? Daca da, sunt curios cu ce l-a lipit, astfel incat sa reziste la caldura adezivul respectiv! Va intreb pentru ca eu l-am cumparat pe cel original si nu stiu cu ce sa-l lipesc! Va multumesc!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by m1hai View Post
                              Pana la urma si-a cumparat cineva capitonajul original? Daca da, sunt curios cu ce l-a lipit, astfel incat sa reziste la caldura adezivul respectiv! Va intreb pentru ca eu l-am cumparat pe cel original si nu stiu cu ce sa-l lipesc! Va multumesc!
                              Sunt 2 variante:
                              1. Ceri specificatie de la furnizor, adica sa-ti indice ei adezivul. (Daca e capitonajul original, ar trebui sa aiba instructiuni de montaj, acolo in mod normal ar trebui sa fie indicat si tipul adezivului.)
                              Daca nu,
                              2. Lipesti cu silicon rosu, in termeni populari, sau termorezistent, in termeni tehnici. Se foloseste cu tonele, la chiulase, la etansari tobe, etc.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Levi View Post
                                ...
                                2. Lipesti cu silicon rosu, in termeni populari, sau termorezistent, in termeni tehnici. Se foloseste cu tonele, la chiulase, la etansari tobe, etc.
                                Am fost si eu la magazin de materiale de constructii sa ma interesez de material de capitonaj ...Urmeaza sa ma decid intre doua modele si in zilele urmatoare ma apuc de treaba!

                                Si eu am fost sceptic in privinta adezivului, dar daca ziceti ca siliconul e OK, am sa-l folosesc!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF