Originally posted by Eugen Gaftoneanu
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Announcement
				
					Collapse
				
			
		
	Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
						__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
						See less
					Capota motor fara izolatie
				
					Collapse
				
			
		
	X
					Collapse
				
				
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Da, Eugen, asta era prima mea variantă, dar aveam lapsus la "izopren". Şi, ca de obicei, ai dreptate, sunt saltele doar cu aluminiu simplu pe ele, nu neapărat cu diferite figuri imprimate. IZOPREN, asta era. "Laser, frate"Lord W126 500SE -> 2.5D
 Lady W123 230C -> 240D
 W124 -> 200D
 W208 CLK200 -> 2.0
 W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
 Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
 Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eu am folosit la capitonajul plafonului la ,,vapor" (rekord break) in loc de pasla pe care o avea si vreau sa spun ca spre surprinderea mea izoleaza destul de bine termic ,desi era soare afara si masina se vrea a fi un maro metalizat ,la interior nu era sauna ...
 
 Ce se poate intampla mai rau decat sa pierzi /strici in jur de 50 ron in caz ca nu merge sau se topeste ( ma indoiesc ca il incinge in asemenea hal ) Dar daca merge ? Last edited by Eugen Gaftoneanu; 07-02-2010, 22:20 PM. Last edited by Eugen Gaftoneanu; 07-02-2010, 22:20 PM.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Daca tot se gaseste izolator fonic original sau after market, cred ca merita cumparat.Decat sa cheltui pe improvizatii si apoi sa vezi ca nu este bun..., mai mult se cheltuie. Intradevar ca in perioada asta nu prea mai iti vine sa dai atatia bani pe diverse piese. Oricum ramane la aprecierea fiecaruia ce va face.
 Numai bine si daca se mai poate si cheltuieli minime!Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
 
 Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Am vazut la multi saltea de vata cu folie aluminiu, da bine , e ieftina si-si face treaba.Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
 http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
 http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ce grosime are vata+folia respectiva?Originally posted by carmine View PostAm vazut la multi saltea de vata cu folie aluminiu, da bine , e ieftina si-si face treaba.Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
 
 W126 280SE
 W123 280CE
 W126 500SEC
 W220 500L
 
 'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Cea mai subţire este de 2 cm.Attached FilesLord W126 500SE -> 2.5D
 Lady W123 230C -> 240D
 W124 -> 200D
 W208 CLK200 -> 2.0
 W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
 Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
 Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Am vazut pe o capota pusa vata minerala si nu arata prea bine, cam atarna. Este foarte greu de a lipi vata minerala de capota. Cred ca cea mai buna solutie de compromis ar fi cu pasla, dar si asta costa.Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
 
 Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aşa este. Pâsla are o densitate mai mare ca vata, ca atare se poate lipi fără să atârne, iar peste ea se poate lipi folia de aluminiu, fără probleme. Folia, pe lângă faptul că este un bun termoizolator, mai şi protejează pâsla de eventualele murdării, dacă se trage frumos pe margini, să acopere complet pâsla, se poate spăla şi cu jet.Originally posted by tumar View PostAm vazut pe o capota pusa vata minerala si nu arata prea bine, cam atarna. Este foarte greu de a lipi vata minerala de capota. Cred ca cea mai buna solutie de compromis ar fi cu pasla, dar si asta costa.Lord W126 500SE -> 2.5D
 Lady W123 230C -> 240D
 W124 -> 200D
 W208 CLK200 -> 2.0
 W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
 Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
 Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Da este adevarat, vata respectiva atarna...am mai lucrat cu asemenea vata cu folie, idea este ca nu se poate lipi asa usor, in schimb am gasit o alta folie care nu are vata ci un strat de burete presat circa 5mm total. Buretele arata exact ca stratul suport de la parchet melaminat (folia alba care se pune sub parchetul melaminat), am gasit la depozit de materiale de constructii. O sa fac poza sa vedeti, dar nu stiu daca este suficient de gros ca sa reziste la caldura.Originally posted by tumar View PostAm vazut pe o capota pusa vata minerala si nu arata prea bine, cam atarna. Este foarte greu de a lipi vata minerala de capota. Cred ca cea mai buna solutie de compromis ar fi cu pasla, dar si asta costa.Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
 
 W126 280SE
 W123 280CE
 W126 500SEC
 W220 500L
 
 'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Da este asemanator dar spuma respectiva era gri si se vinde la metru.Originally posted by Eugen Gaftoneanu View PostFiecare pune ce crede el ca e mai bine  
 
  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change. Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
 
 W126 280SE
 W123 280CE
 W126 500SEC
 W220 500L
 
 'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Salutare! Am reusit sa fac izolatia de pe capota. Folia respectica am lipit-o cu silicon. Pot sa va spun ca functioneaza de minune, nu se mai incalzeste capota. Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change. Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
 
 W126 280SE
 W123 280CE
 W126 500SEC
 W220 500L
 
 'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Fonic, se simte vreo schimbare? Faptul că se încălzea capota era o consecinţă secundară mai puţin deranjantă, rolul acelei pâsle este de atenuator de zgomot.
 Maşinila astea făceau parte din clasa premium. Motorul nu trebuia să se audă, ci să toarcă liniştit, de-aia grosimea acelei protecţii era cam de 2 cm, ca să-şi joace rolul de ecran fonic. Un material oarecare, fără proprietăţi fonoabsorbante e pus aproape fără rost acolo.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sincer sa spun, parca este mai silentios deca cum a fost inainte. Nu degeaba a fost salteaua originala de 2 cm grosime pentru ca salteaua care am pus-o este doar de 0,5 cm. M-am gandit sa mai lipesc un strat...ramane de vazut.Originally posted by Nelu Patrascu View PostFonic, se simte vreo schimbare? Faptul că se încălzea capota era o consecinţă secundară mai puţin deranjantă, rolul acelei pâsle este de atenuator de zgomot.
 Maşinila astea făceau parte din clasa premium. Motorul nu trebuia să se audă, ci să toarcă liniştit, de-aia grosimea acelei protecţii era cam de 2 cm, ca să-şi joace rolul de ecran fonic. Un material oarecare, fără proprietăţi fonoabsorbante e pus aproape fără rost acolo.
 
 Sincer nu stiu daca este Izopren...pe ambalaj era trecut ""folie izolatoare cu alumuniu" si se vinde la metru.Originally posted by 3mil View PostSalut! Ce-ai folosit, izopren?Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
 
 W126 280SE
 W123 280CE
 W126 500SEC
 W220 500L
 
 'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
 Comment








Comment