Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Capota motor fara izolatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @Dan500se, eu am folosit silicon sanitar si pot sa confirm ca tine. La mine s-a unflat un pic (se vede in poza) dar stil' ametu ca acum parca a disparut.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #62
      Va salut cu respect dragi colegi de pe forum,as vrea sa stiu daca s-a descoperit materialul optim pentru izolarea capotei,si nu ma refer la izolatie originala de cumparat ci la cele puse cu voi...oare prenandez sau cum i-o zice este cel mai bun pentru lipirea izlatiei?Ma gandesc ca diluat cu un pic de whitespirit s-ar putea aplica cu pensula si nu ar lasa galme si alte semne...astept sfaturi pentru izolare

      Comment


      • #63
        Salut! A aparut in magazinele de tehnico-sanitare un adeziv de la TYTAN si este foarte bun.Eu cu adezivulul respectiv mi-am lipit izolatia de capota.De ce zic 'aparut' pentru ca vanzatorul mi-a spus ca este un produs nou.Este ambalat ca si orice alt silicon la tub de 300g,si costa 12 lei.Un singur tub va ajunge cu siguranta la toata capota,asa pus cu nemiluita.Succes.
        CJ-20-AMN.

        Comment


        • #64
          Originally posted by sorinvuta View Post
          Va salut cu respect dragi colegi de pe forum,as vrea sa stiu daca s-a descoperit materialul optim pentru izolarea capotei,si nu ma refer la izolatie originala de cumparat ci la cele puse cu voi...oare prenandez sau cum i-o zice este cel mai bun pentru lipirea izlatiei?Ma gandesc ca diluat cu un pic de whitespirit s-ar putea aplica cu pensula si nu ar lasa galme si alte semne...astept sfaturi pentru izolare
          Eu am lipit pasla pe interiorul capotei cu prenandez si de trei ani tine. Problemele vor aparea in momentul in care la spalatorie baietii de acolo "insista" cu jetul pe la margini sa vada daca tine. Inainte de lipire va trebuii curatata si decresata capota. In rest, vointa si putinta. Numai bine va doresc!
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #65
            SI ma rog ce material a-ti folosit ca izolatie domnul Tumar?Aici e dilema mea....

            Comment


            • #66
              Originally posted by sorinvuta View Post
              SI ma rog ce material a-ti folosit ca izolatie domnul Tumar?Aici e dilema mea....
              Salutam! Am specificat materialul: pasla(pisla). Grosimea paslei este de un centimetru.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #67
                Asa e a-ti specificat,m-am grabit eu,eu vreau sa incerc ceva cu aluminiu pe deasupra sa vedem...din punct de vedere fonic s-a schimbat ceva?Si pasla asta care a-ti pus-o pe unde as putea gasi?

                Comment


                • #68
                  Masina asa am luat-o cu pasla, eu nu am facut decat sa o lipesc din nou ca atarna. Sincer nu stiu de unde a fost procurata, dar daca citesti toate posturile de mai sus ai sa vezi ca sunt colegi care au gasit diferite materiale si metode de aplicare. Diferentele acustice se vor observa imediat si iti va proteja si vopseaua de pe capota.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #69
                    OK multumesc

                    Comment


                    • #70
                      Tumar, mi-ai luat-o înainte. Exact acelaşi lucru am vrut să-i spun şi eu colegului sorinvuta : de ce nu citeşti topicul de la început ? Sunt acolo mai multe variante, argumente, poze, alea-alea ... Succes

                      Tumar: zici că a ta era pe maşină ! E cea originală cumva ? O poză ?
                      Off topic: Maşina e încă a ta ? Ai reuşit s-o păstrezi ?

                      sorinvuta : Scuze, n-am văzut că ai postat înaintea mea ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #71
                        [QUOTE=Levi;155536

                        [B]Tumar[/B]: zici că a ta era pe maşină ! E cea originală cumva ? O poză ?

                        Salutam! Nu e cea originala. A fost pusa de fostul proprietar.Poze nu am. Pe vremea aceea cand am lucrat mai mult la masina nu mi-a dat prin cap sa fac poze si nici acum de abia dupa ce termin de facut ceva realizez ca nu am facut poze. Ma concentrez la ce e de facut, poate de aceea, iar in legatura cu masina inca mai e in posesie(nu pentru mult timp).
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #72
                          AM citit toate posturile,insa eu fac un fel de sondaj sa aflu ce e mai bun ptr capota(material).

                          Comment


                          • #73
                            Putina abatere de la subiect dar totusi ON TOPIC...

                            Se spunea cu cateva postari mai sus ca izolatia originala era dintr-o singura bucata. La W126 500SE am avut izolatia din 3 bucati separate (in postul de prezentare al masinii chiar am intrebat la vremea respectiva de unde as putea gasi asa ceva, imi lipsea o bucata). Eu zic ca asa a fost original. Masina a fost aduse de "afara" si nu a fost "manarita" ! Materialul e ca un fel de burete cu "fata" spre motor avand imprimate in relif o serie de patratele. Din pacatae in urma rasturnarii masinii uleiul scurs din motor l-a deteriorat si l-am indepartat si aruncat!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #74
                              Eu la A class w168 motor 1.4 am luat acea pasla de la o alfa 156 cu motor 1.6, care am decupato cat a fost nevoie deoarece era prea mare.
                              La lipire am folosit prenandez 500g cu care am dat pasta un strat care lam lasat sa se absoarba si sa se usuce.Intre timp am curatat capota si am dat inca un strat pe capota, care cat timp se usca putin am mai dat un strat mai consistent pe pasla , am dat putin si pe margini deoarece se desira si apoi am aplicato.Am presat cu mana pe toata suprafata, si vad ca tine foarte bine.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by dan500se View Post
                                Putina abatere de la subiect dar totusi ON TOPIC...

                                Materialul e ca un fel de burete cu "fata" spre motor avand imprimate in relif o serie de patratele.
                                Exacat asa am avut si eu izolatia...era din burete si cu relieful mentionat de tine Dan. Dar la mine a fost tare deteriorat si am fost nevoit sa inprovizez o noua izolatie. Despre izolatia care am pus-o...nu pot sa ma plang, 'functioneaza' de minune.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF