Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w126 reconstruit

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w126 reconstruit

    Modelul w126 este poate cel mai frumos mercedes din toate timpurile.
    Imi place atat de mult acest model incat mi-am pus urm intrebare:
    Se poate "reconstrui" un w126 din piese noi?Mai bine zis,se produc astazi si se gasesc de vanzare,toate piesele componente ale unui w126,astfel incat sa poti cumpara un w126 vechi si uzat dar cu caroseria buna si sa-i inlocuiesti TOATE piesele vechi si uzate cu piese noi facute in nu stiu ce manufactura de prin Italia,Elvetia,Turcia,etc?
    In felul asta optinand un w126 practic nou dpdv tehnic asa cum a fost el scos din fabrica la prima lui nastere.Ca si cum am lua un mos de 60 de ani si i-am transplanta toate organele de la un flacau de 18 ani.
    Nu insinuez ca ar trebui schimbate din prima toate piesele, cele actuale fiind catalogate ca uzate si aruncate,dar mi-ar placea sa cred ca pt orice piesa care pica se poate gasi alta noua de cumparat si daca esti destul de ambitios dupa ceva timp in care ti-au picat f multe piese masina sa fie in mare parte "noua".
    Auzisem de o firma Dijital-Benz parca se numea,si spuneau unii ca ar produce multe din piesele componente de la w123.Care stiti mai bine va rog,dati-va cu parerea.
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Exista un magazin Dijital cu piese Mercedes la Lizeanu

    Comment


    • #3
      Am vazut si eu pe NET cateva firme care produc AFTERMARKET piese , dar nu mai retin numele lor-stiu doar ca se poate face comanda de exemplu la interior din materialul preferat la orice culoare dorita...si la tot felul de accesorii...
      Cat despre piese pt motor, etc,ele se gasesc la aproape toate magazinele de piese auto, chiar daca nu au pe stoc- aduc la comanda.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Salut,

        nu-ti bate capul cu intrebarea daca gasesti, ci mai bine cu intrebarea daca iti poti permite sau daca esti dispus sa platesti pretul.
        La ora actuala se poate comanda la reprezentanta Mercedes aproape orice piesa de W126 (poate mai putin anumite culori in interior - tapiterie - dar si asta se poate rezolva cumva) noua.
        Teoretic Mercedes vinde piese identice cu originalul(cel putin dupa aceeasi specificatie), partial (re-)produse la furnizorii vechi pe aceleasi unelte/matrite fara riscul pe care l-ai avea cu piese aftermarket de provenienta necunoscuta. Mai ales la chestiile de guma, chedere, suspensie, directie praguri, aripi nu are rost sa faci compromisuri.

        In rest cauti la furnizorii cunoscuti: Bosch, Hella, Sachs, Ate...

        Daca ai numarul piesei (atentie - trebuie sa inceapa cu o litera "A" de exemplu)- aici ii gasesti pretul("webspecial starten"):


        Dar este timpul sa te grabesti, fiecare an pierdut aduce cu sine o majorare de preturi si o probabilitate mai scazuta sa le obtii in calitatea originala.

        Piesele de coada de randunica au preturi astronomice si sunt rare la Mercedes, iar cele pt. bot de cal devin si ele tot mai rare...iar din comertul aftermarket cumperi cu o mina si arunci cu cealalta...

        Comment


        • #5
          Cred ca e cel putin hazardata ideea, pretul final ar bate cu dublu pretul uneia noua.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6
            Originally posted by carmine View Post
            Cred ca e cel putin hazardata ideea, pretul final ar bate cu dublu pretul uneia noua.
            Care noua?Unui S klasse nou?Ma indoiesc,pt ca este mult mai putin complicat un S din anii 80 decat un S din 2008.
            Pasiunile unor oameni pt anumite modele de masini sunt mai presus de orice pret,cred ca as da mai multi bani decat ti-ai imagina pe un w126 nou noutz acum scos din fabrica,cu conditia sa fiu sigur ca nu vor scoate astia o lege prin care nu o sa mai pot circula cu el pt ca nu este euro 3 sau 4.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #7
              Socoteala de acasa nu prea pica pe ban cu aia din targ, dar daca te apuci de acest proiect sa ne tii la curent.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Originally posted by ionutz_ng View Post
                Modelul w126 este poate cel mai frumos mercedes din toate timpurile.
                Subscriu!
                Talentatului designer Bruno Sacco i se recunosc şi acum, după atâţia ani meritele. Secţiunea dedicată clasei S de la muzeul Mercedes, are pentru modelul W 126 spaţiul ce mai vast! Acesta a atras atenţia lumii întregi, fiind considerată la acea vreme (1979, Salonul auto de la Frankfurt) o capodoperă în materie de design industrial şi a închis gura concurenţei britanice şi germane mai bine de 10 ani. Mulţi producători, în special francezi, care cochetau cu ideea de a pătrunde în elita creatorilor de limuzine de lux, au şi renunţat la proiectele personale fiind incapabili să abată atenţia potenţialilor clienţi, ce aveau în minte o realizare fără cusur, aceasta numindu-se clasa S a anilor '80.
                Poate sunt sigurul dintre cei care postează aici, care am avut contact nemijlocit cu acest model atunci când el era "cald". Se întâmpla în vara anului 1983, când un coleg de facultate, arab, (taică-su era general de poliţie în Damasc) şi-a adus maşina din Siria şi în vacanţa dintre ani, a lăsat-o la mine timp de două luni. Ţin minte că am reuşit să fac în două luni 192 de km (atunci benzina era raţionalizată, 30 de litri/lună) Atunci am văzut pentru prima dată tapiţerie de piele, aer conditionat, geamuri şi oglinzi electrice şi antenă de radio care cobora singură atunci când opreai aparatul de radio. Pe muchia pasajului aripii din dreapta faţă avea suport pentru fanion. M-am îndrăgostit de acest model, promiţându-mi în gând că voi face tot ce voi putea ca să-mi iau şi eu una. În 1983 totul părea o himeră, dar ceva în subconştient, alimenta acest vis. Şi am avut...trei... mai am doar una!
                Cât despre restaurarea şi revitalizarea acestor bijuterii puţin obosite, rezum totul la un singur cuvânt: Merită! Eu n-aş lăsa nici una să fie devorată de rugină şi de nepăsare.

                Comment


                • #9
                  Frumos post, cred ca toti am avut vise d-astea.
                  Am un prieten al carui tata are un intreg parc auto cu noutati scumpe, afaceri prospere, dar omul merge cu w 126 care arata tot timpul "scos din cutie". Si mie m-i se pare cel mai reusit model de mercedes.
                  Last edited by Carmine; 01-24-2008, 22:23 PM.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    Subscriu si eu postului lui Nelu.De mic copil am dorit sa am un Mercedes (W126) si chiar mi-am propus ca sa fie prima mea masina...
                    Dar am inceput ca majoritatea cu Dacia...
                    Cand am avut ocazia sa-mi iau 500 SE-ul meu nu am stat prea mult pe ganduri, desi erau o multime de probleme care apareau in urma achizitie acestei masini ( nevoie de procura, asigurare la frontiera -100-150 euro pe luna , problemele inevitabile cu Politia, taxa de inmatriculare imensa, etc) pot sa spun ca a merita toate eforturile.
                    Din pacate eu am avut nefericitul eveniment rutier in urma caruia masina este avariata si inca n-am hotarat ce fac cu ea...
                    Dar sunt foarte sigur ca si urmatoarea masina pe care o iau va fi tot un W126 pe care sper ca am sa pot sa-l folosesc timp cat mai indelungat.
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Se pare ca masina asta e o fabrica de vise, sau un catalizator pentru visatori.Subscriu si eu la cele spuse de Nelu.In ochii mei nu exista masina mai frumoasa ca asta nici noua, nici veche.Mi-am dorit-o de mult si cand mi-am si permis-o, mi-am luat-o, chiar daca "gurile rele" spun ca prea scump.Cred ca am mai scris si pe postul lui Andrei cu 560-ul, ca atunci cand ai un vis,ratiunea pleaca de-acasa si nu mai gandesti in termeni de profit la revanzare.Eu unul nu am mai vazut de mult,la vanzare, un 126 care sa arate bine,indiferent de pret.
                      Cred ca visul asta al lui Ionutz l-am avut multi dintre noi si desi mi se pare ca are mult curaj daca se apuca de treaba,noi ar trebui sa-l incurajam si eventual chiar sa-l ajutam daca putem.Asa ca da-i bataie Ionutz,nu lasa calculele rationale sa te convinga!!!

                      Comment


                      • #12
                        Eu nu vreau neaparat sa ma apuc acum sa reconstruiesc un w126 din temelii.Dar vreau sa cred ca,posesor al unui w126 fiind,sa am posibilitatea ca oricare piesa se strica,uzeaza,oboseste sa o pot inlocui cu alta noua si NU cu alta de pe alta masina la randul ei veche de 20 de ani si care are sanse sa se strice si ea dupa scurt timp apoi.
                        Vreau un w126 sa fie masina mea de suflet si sa ma asigur ca voi putea tot timpul sa o pot mentine in viata prin "transplanuri de organe tinere" organe fabricate in laborator si nu obosite de la alte babutze ca ea.Un w126 frumos merita acest tratament si personal nu mi-as bate joc de o asa masina punandu-i piese uzate in locul celor stricate sau mai rau sa zic "lasa domle ca merge si asa",cum face majoritatea romanilor de aceea cele mai multe w126-uri sunt jalnice in Romania.
                        P.S. Si modelul w116 este unul deosebit de frumos,desi la interior,parerea mea nu e cine stie ce,am ramas masca cand am vazut cum putea sa arate acel w116 cu numere de arges.Bmw seria 7 modelul 1995-2001 alta limuzina extrem de stilata si frumoasa in acelasi gen cu w126 si w116.In ziua de azi nu se mai fabrica astfel de masini desi cred ca sunt destul de multi care ar aprecia acest design.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ionutz_ng View Post
                          Bmw seria 7 modelul 1995-2001 alta limuzina extrem de stilata si frumoasa in acelasi gen cu w126 si w116.In ziua de azi nu se mai fabrica astfel de masini desi cred ca sunt destul de multi care ar aprecia acest design.
                          Ionuţ te apreciez pentru felul cum ţi-ai educat simţul estetic!
                          Poate că nu-mi voi face prieteni pe acest forum, vorbind laudativ despre o realizare de prestigiu a concurenţei, dar seria 7 de la BMW (1995-2001) este realmente o maşină frumoasă. Sobră, fluidă şi elegantă, ea a provocat "prin ricoşeu" scoaterea abruptă a lui W 140 de pe liniile de montaj.

                          Comment


                          • #14
                            W140 (1991-1997) productie timp de 7 ani
                            BMW 7 (1995-2001) productie timp de 7 ani

                            Nu a scos nimeni pe nimeni din productie, asta este varsta medie de productie din acei ani, varsta care se va micsora din ce in ce mai mult.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                              Ionuţ te apreciez pentru felul cum ţi-ai educat simţul estetic!
                              Poate că nu-mi voi face prieteni pe acest forum, vorbind laudativ despre o realizare de prestigiu a concurenţei, dar seria 7 de la BMW (1995-2001) este realmente o maşină frumoasă. Sobră, fluidă şi elegantă, ea a provocat "prin ricoşeu" scoaterea abruptă a lui W 140 de pe liniile de montaj.
                              Si mie mi se pare ca e38 e cea mai frumoasa caroserie de la bmw.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF