If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
K-Jetronik
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Am verificat astazi si merge pompa de benzina ajunge la injectoare dar nu porneste pe benzina. Am facut niste constatari si posibil sa fie piesa care este legata cu doua fire de langa distribuitorul care duce in injectoare . aveti kumva vreo schema electrica sau o poza? Va pot arata .
Va multumesc.
Esti sigur ca W124 are K Jetronic si nu Ke Jetronic ? .
Mai mult ca sigur ii KE-Jetronic! Daca intreaba de schema electrica.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Am, fost la mecanic si a zis k am injectie mecania . . . si nu se baga sa o repare . . .A zis, costa putin si e munca multa .dar eu cred ca injectia este electronica. Arata asa ca in poza imi poate spune cineva de care este ? electronica sau mecanica . . . nu ajunge curentul aici unde este incercuit. . .
va multumesc
Am, fost la mecanic si a zis k am injectie mecania . . . si nu se baga sa o repare . . .A zis, costa putin si e munca multa .dar eu cred ca injectia este electronica. Arata asa ca in poza imi poate spune cineva de care este ? electronica sau mecanica . . . nu ajunge curentul aici unde este incercuit. . .
va multumesc
Este KE-Jetronic!
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Se numeste ECU - unitatea de control electronic care guverneaza sistemul de injectie . Daca il vei gasi , atunci Mercedes-ul tau este echipat cu Ke Jetronic.
Deschide un thread la sectiunea W124 "Probleme Tehnice - W124" . Expune acolo intrebarile tale . Aici risti sa se piarda .
Salutam!
Este KE Jetronic. Incearca sa vezi daca intelegi ceva din materialul de mai jos(PDF). Oricum trebuie sa incepi cu lucrurile simple: filtre(trei la numar- filtrul din rezervor, cel de langa pompa si cel de la distribuitor), pompa de benzina- cand pui contactul ar trebui sa bazaie 1-2 secunde, injectoarele, releul de inalte(cel cu siguranta in cap din spatele bateriei). Si tot in spatele bateriei este releul pompei de benzina. Daca vrei sa il pornesti fara filtru, trebuie neaparat pus furtunul de vacuum ce iese din capacul chiulasei si verificate si restul. Dar daca zici ca merge pe GPL, problema nu ar fi de la ele(ar da rateuri sau ar merge defectuos). In fine, ar trebui sa mai cauti pe forum, sunt discutii despre reglaje ale Ke Jetronicului. Rabdare si bunavointa sa fie. Numai bine!
Asteptam totusi un topic al colegului la sectorul dedicat "Probleme tehnice - W124" . Incarca inutil topic-ul "K Jetronic" . Nu se ajuta nici pe el , nici pe colegii posesori de W124 .
Cand a aparut informatia despe celebrul , de acum , "imbus 3" , atunci au inceput adevaratele probleme pentru propietarii Mercedes-urilor echipate cu injectiile mecanice K Jetronic si cele asistate electronic , Ke Jetronic .
Majoritatea , printre care ma numar si eu , au confundat reglajul mixturei aer + benzina de la motoarele echipate cu carburator ( mai ales cei care au avut in familie autoturisme Dacia sau Oltcit ) , cu reglajul respectivelor injectii .
Total gresit .
Fara o documentare aprofundata , scule + dispozitive adecvate si o minima experienta , s-a invartit stanga / dreapta cu acel nenorocit de imbus 3 , deregland injectia si compromitand performantele motorului .
kfz-tech.de befasst sich mit der Vielfalt der Landfahrzeuge. Es wird die Kfz-Technik bei Bauteilen und -gruppen und kompletten Fahrzeugen zurück möglichst bis zu den Anfängen erläutert. Erworbenes Wissen und Erfahrungen können umfangreich getestet werden.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment