Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

K-Jetronik

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K-Jetronik

    Salutare! Doresc sa inpartasesc documentatia acumlata pana in momentul de fata, findca si eu am avut probleme cu sistemul k-jetronik. Sper sa fie folositoare pentru ce-i interesati. Cu toata stima.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Originally posted by mer_se280 View Post
    Salutare! Doresc sa inpartasesc documentatia acumlata pana in momentul de fata, findca si eu am avut probleme cu sistemul k-jetronik. Sper sa fie folositoare pentru ce-i interesati. Cu toata stima.
    Scuze a aparut ceva eroare si nu am putut incarca fisierul!


    Rog un moderator sa ma ajute... cum pot sa uload-ez un fisier mai mare?
    Attached Files
    Last edited by mer_se280; 06-13-2010, 12:20 PM.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      K-Jetronic

      Salut !. Posteaza te rog, ce probleme ai avut cu sistemul, si cum le-ai rezolvat ?
      Ai cumva documentatie si pentru Ke Jetronic, varianta asistata electronic ?.

      Multumim !.
      Last edited by nstoe; 06-13-2010, 12:21 PM.

      Comment


      • #4
        Salutare Dl-lor! In sistemul de injectie nu am avut cele 5 bari necesari...dupa mici consultari am dat de problema. Wur-ul a facut figuri...am reglat-o din nou. Practic Wur-ul regleaza(face) presiunea in sistem. Am desfacut-o si am curatat-o(am observat ca un pistonas era blocat si din cauza asta a facut figuri(poza cu pistonasul blocat mai incolo). De asemenea am montat un surub pe Wur ca sa fie mai usor de reglat. In legatura cu KE-Jetronic putina documentatie am.
        Attached Files
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Originally posted by nstoe View Post
          Ai cumva documentatie si pentru Ke Jetronic, varianta asistata electronic ?.

          Multumim !.
          Pentru KE-Jetronic aici:
          -http://www.coming4you.net/downloads/KE-Jetronic.pdf
          -http://ww2.justanswer.com/uploads/rm..._015944_a1.pdf

          Pentru K-Jetronic aici:
          -http://www.scribd.com/doc/3299223/Bo...ection-Manual-
          -http://www.diagnostic-assistance.co.uk/mech_inj.htm

          Bafta!

          Comment


          • #6
            Dacă umblaţi la warm-up regulator, asiguraţi-vă că la remontare cele două semicarcase formează o incintă etanşă. Există o garnitură acolo care se cam striveşte. Altfel, capilarul acela care pleacă din admisie şi duce vacuumul la regulator, va trage aer fals pe acolo, destabilizând ralanti-ul şi îngreunând pornirea la rece. Verificaţi şi acea înfăşurare de nichelină de pe lamela bimetalică. Nu de puţine ori am găsit-o intreruptă.
            Şi mufa electrică are sub ea o garnitură care poate duce la nefuncţionarea regulatorului.
            Nu înţeleg de ce şurub era nevoie la regulator.

            Comment


            • #7
              Warm-up .

              vizyboss-excelent material .Multumesc !.

              Nelu Patrascu-unde este Warm-up ? Este cel cu "cantarul" ? .Este o poza de pe o masina cu el pe undeva ?. Multumesc !.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                Nu înţeleg de ce şurub era nevoie la regulator.
                Cred ca de acest surub este vorba,o discutie asemanatoare aici:http://www.peachparts.com/shopforum/...d.php?t=265952

                Si aici arata cum se regleaza/repara WUR:
                -http://www.landsharkoz.com/images/pdf/wurfix.pdf
                -http://www.benzworld.org/forums/w126...libration.html
                Last edited by vizyboss; 06-14-2010, 17:45 PM.

                Comment


                • #9
                  @ nstoe
                  Warm up regulatorul este montat pe blocul motor la W 126, sub galeria de admisie aproape de carcasa ambreiajului. La el vin două conducte, o mufă electrică şi un racord de vacuum.
                  @ vizyboss
                  Logica acelui surub n-o înţeleg, dacă despre el este vorba. Bănuiesc că el ar imobiliza ceva, anulând libertatea de mişcare a uneia sau mai multor piese din regulator.

                  Comment


                  • #10
                    warn-up

                    Nelu Patrascu .
                    Banuiesc ca la mine la 230E-W123 nu am asa ceva .O sa ma uit .
                    Multumesc de raspuns !

                    Comment


                    • #11
                      Buna Dl-lor! Da intradevar acolo se afla WUR-ul la W126 dar Dl Nelu Patrascu a uitat sa mentioneze ca are doua vacuumuri(o sa vorbim despre ele mai incolo). O sa va povestesc despre surubul si smecheria pe care o face. Unde se afla prins surubul respectiv se afla o tija pe care este prins in interior bimetalul cu rezistenta. Tija respectiva se poate lovi cu un ciocan si tija intra practic in interior(poze mai incolo). Tija are rolul de a recalibra WUR-ul..care de exemplu nu mai lucreaza la parametri normali. Ma refer la recalibrare,mentionez: In interiorul WUR-ului se afla rezistenta care dupa cateva minute incalzeste bimetalul(si despre treaba asta o sa vorbim mai incolo) Rezistenta respectiva lucreaza de la 15 ohmi pana la 30 ohmi(sunt mai multe tipuri de WUR)... mentionez ca eu am doua motoare tip 110.989 pe care rezistentele din WUR nu lucreaza pe aceiasi parametri, pe una scrie 24ohmi+/- 3 la suta si pe cealalta 26+/- 4 la suta. Eu leam masurat cu Ohm metru si nu indica valoarea care era trecut pe rezistenta. Din cauza asta s-a decalibrat. Tija lovind in interior,pe care este montat bimetalul, opune mai multa rezistenta la arcul din interior.
                      Sa ma reintorc la surub: daca tija respectiva o lovesti pre tare trebe sa desfaci tot WUR-ul ca sa poti si scoate la randul lui, tot prin lovire...dar atunci o lovesti din interior...pentru asta trebe surubul, ca sa nu o mai desfaci de atatea ori mai ales cand este montat pe motor si se incalzeste de o ia mamadracului(reglajul o faci cu motorul pornit). Eu m-am documentat dupa: -http://www.benzworld.org/forums/w126...libration.html in care se mentioneaza ce am povestit eu acuma, si pot sa va spun din propria experienta ca a dat rezultate. Daca cumva am gresit s-au nu ma-ti inteles puteti sa ma sunati la nr 0740.783.783 si poate va pot povesti mai precis cum am mesterit-o eu pe a mea. Revin cu poze...numai bine!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Postez niste poze cu WUR-ul vechi pe care am facut "practica" ca sa vad cum functioneaza:
                        Attached Files
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Am uitat sa va mentionez ca si discul mare pe unde intra tevaraiele...si aia este reglabila
                          mentionez ca pe aia ni am incercat s-o lovesc dar va urma ca test sa vad cum functioneaza. O sa va postez o poza luate de pe net ca sa vedeti suruburile la cele doua parti reglabile.
                          Attached Files
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Sa vorbim despre vacuumurile de pe WUR: vacuumul din prima imagine tine constant sub presiune membrana. Al doilea imagine vacuumul are rolul sa traga vapori de benzina daca se defecteaza diafragma s-au garnitura cu timpul.
                            Attached Files
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Rezistenta

                              Salutare! Rezistenta din imaginea care urmeaza trebuia sa aiba valoarea inscrisa pe ea dar dupa ce am masurat-o avea peste 29 ohmi. Se vede cum si-a lasat timpul amprenta pe ea. In legatura cu vacuumul de mai sus...imi cer scuze ca l-am contrazis pe Dl Nelu Patrascu...da intradevar exista si Wur-uri cu un singur vacuum...eu m-am referit la ale noastre ca al meu are doua...inca odata scuze.
                              Attached Files
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF