Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

K-Jetronik

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut Feri !.
    Cand am scris ca Warm up-ul nu se poate regla m-am referit la faptul ca piesa vine calibrata din fabrica si nu are un sistem de reglaj .
    Am vazut si la tine si pe site-uri straine diferite modificari aduse Wur-ului dar acestea nu sunt agreate de constructor . Toate WUR-urile montate pe diverse marci auto , Porsche , Volvo , BMW , Mercedes , nu au sistem de reglaj .
    Binenteles ca fiiecare este liber sa aduca ce modificari/imbunatatiri crede de cuviinta propriei masini .

    Comment


    • #47
      Originally posted by nstoe View Post
      Salut Feri !.
      Cand am scris ca Warm up-ul nu se poate regla m-am referit la faptul ca piesa vine calibrata din fabrica si nu are un sistem de reglaj .
      Am vazut si la tine si pe site-uri straine diferite modificari aduse Wur-ului dar acestea nu sunt agreate de constructor . Toate WUR-urile montate pe diverse marci auto , Porsche , Volvo , BMW , Mercedes , nu au sistem de reglaj .
      Binenteles ca fiiecare este liber sa aduca ce modificari/imbunatatiri crede de cuviinta propriei masini .
      Salutare!

      Da asa este...piesa vine calibrata din fabrica. Dar de reglat se poate regla. Acel surub care se vede in poza postat de mine, are rolul de a regla mai usor (cu WUR-ul montat pe masina) altfel daca nu ar avea acel sistem atunci de fiecare data trebuie sa dai jos WUR-ul ca so reglezi din nou. Cu acel surub montat pe WUR se poate face reglajele la ''fata locului'' cu sistemul de injectie sub presiune.

      Si eu am aplicat aceasta modificare in timp ce lucram la sistemul de injectie. Ideea am copiat-o de pe un alt site unde se discuta despre calibrarea WUR-ului. Si pot sa va confirm ca a dat rezultate.

      Toate cele bune!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #48
        Oare o fi brevetat cineva aceasta inventie ? . Glumesc desigur .
        Feri iti multumesc . Avem cu totii de invatat din experienta ta .

        Comment


        • #49
          Originally posted by nstoe View Post
          Oare o fi brevetat cineva aceasta inventie ? . Glumesc desigur .
          Feri iti multumesc . Avem cu totii de invatat din experienta ta .
          Si eu am invatat la randul meu si pot sa va confirm ca ''imrpovizatia'' a dat rezultate bune.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50


            Rolul regulatorului de presiune pentru combustibil este acela de a returna in rezervor o anumita cantitate de benzina daca presiunea in rampa este prea mare .

            Pentru un reglaj absolut corect al injectiei K Jetronic trebuiesc urmatoarele instrumente :
            1 - Analizor gaze de esapament CO .
            2 - Turometru - reglare ralanti .
            3 - Stroboscop - reglare avans .
            4 - Voltmetru & Ohmetru - masuratori in registrul electric .
            5 - Osciloscop .
            6 - Manometru - masoara presiunea in rampa .
            Last edited by nstoe; 08-25-2011, 21:01 PM.

            Comment


            • #51
              Originally posted by nstoe View Post
              Salut Dane !.
              Exact aceleasi probleme le am si eu . Am luat masina cu ralantiul putin marit , mergea bine , singurul aspect era consumul 10% pe sosea si bujiile negre .
              Dupa ce s-a coborat ralantiul la turatia de mers in gol au inceput problemele . Oprire din senin la semafor , variatii de turatie la ralanti , dar nu mereu , numai cand ii vine pe chelie . Am schimbat benzina OMW cu AGIP . O vreme a mers bine , pe urma iar au apucat-o dracii .
              Ideea este ca acest ralanti nu sta locului . Cand il reglez bine cu motorul cald nu mai sta ca lumea a doua zi la prima pornire . Se balbaie motorul si trebuie sa stau cu acceleratia putin calcata pana sare temperatura de 40-50 de grade .
              Poate reusesti tu sa-i dai de cap la a ta , ca eu nu mai stiu ce sa-i fac .
              Stima !.
              Am reusit sa-i dau de cap respectivei injectii .
              Inarmat cu o gramada de documentatii tehnice , rabdare si multa intelepciune ( adica nu mi-am mai bagat mainile unde nu trebuie ) am reglat motorul asa cum trebuie sa merga un Mercedes ; pornire usoara , soc adecvat la rece , ralanti normal , putere si viteza .

              Comment


              • #52
                Originally posted by nstoe View Post
                Am reusit sa-i dau de cap respectivei injectii .
                Inarmat cu o gramada de documentatii tehnice , rabdare si multa intelepciune ( adica nu mi-am mai bagat mainile unde nu trebuie ) am reglat motorul asa cum trebuie sa merga un Mercedes ; pornire usoara , soc adecvat la rece , ralanti normal , putere si viteza .
                Ma bucur pentru tine!

                Poate ne impartasesti si noua ce ai facut si pe la ce (nu) ai umblat!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #53
                  Binenteles ca ne va impartasi...asteptam cu drag. Sunt si eu curios.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #54
                    Trebuie sa spun ca nu sunt pe deplin multumit - linistit, deoarece consider ca mai am ceva de lucru la acest reglaj . Nu am reusit , inca , sa gasesc un service dotat cu aparatura necesara , vezi postul #50 , plus mesterul care stie sa execute un reglaj absolut corect .
                    Ca sa reduc consumul si sa nu mai am bujii negre/uscate, m-am repezit cu imbusul de 3 fara sa ma documentez in prealabil "cu ce se manaca" injectia K Jetronic . Dezastru total .
                    Dupa ce m-am sfatuit cu colegii Feri si Nelu Patrascu , le multumesc mult pentru amabilitate si rabdare , si dupa ce am urmat cursuri intensive personal-particulare pentru injectia K Jetronic, am marcat pozitia surubului pentru amestec , ca sa stiu de unde pornesc , si am dat o tura completa invers rotatiei acelor de ceasornic . Am facut din nou un semn , am dat la cheie , motorul pornea ajutat cu acceleratia . Am astepta pana cand motorul a ajuns la temperatura de 80 grade.
                    Am inceput sa invart putin cate putin , secvential , in sensul de rotatie al acelor de ceasornic cu imbusul de 3 pana cand motorul a inceput sa porneasca normal .
                    Am asteptat sa se raceasca motorul si am reglat ralanti-ul din surubul cu cap de surubelnita aflat sub filtrul de aer .
                    Din lipsa de RCA si ITP nu am iesit pe sosea , dar am facut cateva ture prin cartier si motorul raspunde bine la comenzi .
                    Last edited by nstoe; 09-27-2011, 16:04 PM.

                    Comment


                    • #55
                      Erata pentru reglajul motorului la mersul in gol - ralanti .

                      Am verificat "la ochi" mersul in gol al motorului atat la cald cat si la rece pentru a sesiza diferentele de turatii . Am facut aceasta deoarecenu nu am avut niciun fel de instrument de masura si control .
                      Reglajul final a fost facut "dupa ureche" cu motorul cald, apreciind circa 8-900 rot/min.
                      Dupa ce facusem injectia varza sunt multumit ca am adus motorul in stare de normalitate fara sa cumpar componente ale injectei sau alte investitii .

                      Comment


                      • #56
                        Ma bucur ca ati rezolvat fara eforturi financiare.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #57
                          Salut
                          La ce te referi cand spui ca ai marcat pozitia surubului de amestec ?
                          Adica insurubat la maxim?
                          Intreb asta pt ca de curand m-am lovit si eu de ceva probleme la reglaj....salut baietii pe aici deoarece din Germania nu am mai putut sa intru pe acest forum fiindu-mi interzis accesul de pe serverul meu...nu stiu de ce...deci nu am mai intrat de ceva vreme ....intre timp mai achizitionand si un frumos exemplar 300SE 1988 , W126 bineinteles , in patru usi.Acesta m-a secat la buzunare pina l-am adus acasa in Germania.Inchipuitiva ca am dat pe el 1000euro si 400 euro benzina si uleiul pina acasa .Deci bineinteles ca am dat bujiile jos si erau afumate.Am inceput sa ma joc la surubul de amestec dar spre stupefactia mea l-am insurubat de m-am plictisit si nu am ajuns la capat de cursa...de murit motorul sau ceva gatuiala nicigand...deci...ati patit si voi asa ceva ca eu la V 8-ul de 5000 m-am descurcat cu reglajul,merge brici,dar asta nu raspunde la surubul de amestec de nici o culoare...HELP !!!!
                          Mentionez ca masina este facuta euro2 cu ceva componenta electronica....sa aiba vreo influenta ca nici noxele nu se modificau deloc cand roteam in disperare de surubul de amestec...chiar am apasat pe imbus sa vad daca da sa moara si nimic...simt lamela cum arcuieste dar nu se schimba deloc mersul motorului.
                          Last edited by bebe944; 10-01-2011, 00:08 AM.
                          W126 500SEC
                          W124 200CE
                          W210 280 4MATIC

                          Comment


                          • #58
                            Salut Bebe! Chiar ca demult nu te-am vazut pe forum...

                            In privinta reglajului...poate ca sa mancat capul hexagonal si inbusul se invarte in gol si de aceea nu se mai poate face reglajele si nu mai raspunde/se modifica comportamentul motorului.

                            Si eu am avut aceasta problema la motorul vechi pe care am schimbat-o.

                            P.S. Asta doar daca desfaci in doua debitmetrul poti afla daca de acolo vine problema.

                            Spor la treaba.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #59
                              Cand ma intorc in Germania ma voi apuca de ea , nu am luat-o de asteptare , am luat-o de zi cu zi , deci trebe consum optim .Abea astept sa o inscriu sa ma dau ce ea zilnic. Eventual poate iau si WURul si il aduc sa ai faci "operatie estetica"... sincer sa fiu ma omoara drumul de la Budapesta la tine.
                              W126 500SEC
                              W124 200CE
                              W210 280 4MATIC

                              Comment


                              • #60
                                Marcajul l-am facut cu o carioca cu varf subtire pe corpul "turnului" in care se introduce imbusul de 3 .
                                Vad ca ti-ai luat un w126 si nu esti multumit de consum .
                                1 - Pe masina ai injectie K Jetronic sau KE jetronic ? . Este putin diferit modul in care se actioneaza cu imbusul intre cele doua tipuri de injectii .
                                2 - Locasul in care se introduce cheia Allen era sigilat din fabrica sau lipsea acea pastila din plastic ? .
                                3 - Ce inseamna "uleiul pana acasa" ? . Ai consum anormal de ulei ? .
                                4 - Bujiile erau negre dar uscate si cu miros puternic de benzina sau umede si cu aspect uleios ? .
                                Este foarte important .
                                Last edited by nstoe; 10-01-2011, 11:54 AM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF