Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Apa in motor

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apa in motor

    Cata apa intra intr-un motor 200D de w115?
    Ieri am schimbat apa si i-am pus antigel,am desfacut surubul de sub radiator si a curs cred vreo jumatate de litru,ma sperii desfac alte furtune poate o sa curga nimic.Completez cu antigel si scot masina oleak in plimbare,temperatura apei creste in vreo 40 de secunde de mers pana la 100 grade Celsius.Opresc si dau sa ma uit sa vad ce e cu apa in radiator,desfac putin capacu si vad ca antigelul sare si las asa sa curga am zis ca nu poate curge mult dupa ce mai scade presiune scot capacu si cred ca toata apa din radiator a iesit,ca s-a facut gheizer,apa ajungand pana sus in capota si bineinteles stropid pe toti cei din jur din cap pana in picioare si motorul.Eu cred ca mai mult de 1 litru de antigel nu s-a imprastiat.Apoi am completat si au intrat vreo 3 litri de antigel i-am facut proba si a mers in normal.E posibil sa fie infundata vreo conducta ceva sau cam atata antigel ar trebui sa intre in motor?
    Last edited by mibotto; 12-14-2008, 20:13 PM.
    Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

  • #2
    Nu prea inteleg ce ai facut tu acolo.
    Cand se pune antigel se scoate toata apa din sistem, apoi se baga la loc amestecat, jumatate antigel si jumatate apa.
    Daca faci manevre cu scos juma de litru, pus 2 litri de antigel si alte ghidusii, normal ca o sa ai probleme.
    In afara de asta, nu se scoate niciodata capacul de la apa cat e motorul fierbinte.

    Comment


    • #3
      Intra 7 litri din cate stiu eu.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        apa in motor

        Atentie mare la completare ca e posibil sa te oparesti rau de tot deoarece sistemul de racire este presurizat . Este necesar ca atunci cand desurubezi capacul sa ai la indemana o carpa care sa te protejeze de aburii supraincalziti care pot sa te parleasca rau de tot.Nu te juca ca s-ar putea sa te coste.Capacul nu se desurubeaza complet ci numai pe jumtate.Dupa ce s-a facut depresurizarea se poate face o completare cu lichid incalzit.Cred ca trebuie in jur de 8 litri de lichid de racire.

        vorba mea:

        frunza verde de dudau,
        puteai se te parlesti rau
        e bine sa fii atent
        ca sa scapi de tratament...

        steen

        Comment


        • #5
          Ma scuzi nu am fost prea explicit,apa a sarit dar era la fel de rece ca in momentul cand am pus-o nici nu avea cand sa se incalzeasca in asa scurt timp cu toate ca pe bord imi arata temperatura de fierbere.Asa am facut si eu am desfacut pe jumatate,mi s-a parut ca se poate deschide complet,am deschis si na mi-a sarit intre ochi(tare netrebnica apa asta),si nu e vorba am vrut sa scot toata apa din sistem dar nu mai curgea cat am stat cat am indoit furtunele in speranta ca o sa mai curga ceva dar nimic.Asa ca am zis sa completez si a intrat foarte putin.Dupa ce s-a "autoaeriesit"adica dupa ce a dat afara cred tot ce avea a intrat mai mult si de aia intrebam,deci e foarte probabil ca ceva sa fie infundat.Oricum va multumesc de sfaturi.
          Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

          Comment


          • #6
            Vezi sa nu fie blocat termostatul.

            Comment


            • #7
              Imi spui te rog frumos si o metoda prin care se poate vedea?La asta m-am gandit si eu,dar nu stiu cum sa vad.
              Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

              Comment


              • #8
                Scoate termostatul si punel la fiert. Vezi daca se deschide la 80 de grade, adica aproape inainte de a clocoti apa daca nu ai termometru cu care sa masori temperatura apei. Acu un pic off topic. Asa am patit eu cand ma pus dracu sa pun nush ce rahat de acoperit eventualele fisuri la radiator .. mi sa infundat radiatorul si am mers mai bine de 140 de km cu 120 de grade la motor (nu a vrut sa crape motoru). Am pus radiator nou si acu merge stas. Eu nu zic sa cumperi radiator dar te sfatuiesc sa dai un pic termostaul afara sa il pui la fiert sa vezi care e treaba cu el scoti toata apa din radiator si apoi pui iarasi apa .. faci un test ca sa nu strici antigelul de pomana... daca merge pui antigelul si dai apa afara...si inchizi busonul etans ca se formeaza o presiune care ajuta la scoaterea aerului din instalatie ...poti chiar sa dai si drumul la caldura sa circule apa peste tot..

                Bafta ..gata ca ma cam luat valu ..
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Cind vad ca lumea se invirte in jurul cozii si nimeni de fapt nu are habar de nimic, dar de emis diverse chestii, emite, este necesar sa intervin. La W115, apa se goleshte din doua locuri: bushonul de golire al radiatorului, situat pe bazinul inferior, sau furtunul de jos, in cazul in care nu are bushon, si bushonul de pe blocul cilindrilor, amplasat pe partea dreapta, sub galeria de evacuare. Asta o data. Datorita faptului ca la W115, carcasa termostatului este amplasata foarte sus, atunci cind motorul este rece, termostatul fiind inchis, principiul vaselor comunicante nu ne lasa sa curga decit ce e in radiator in cazul de fatza, de aceea si fenomenul mai sus intilnit.
                  Intre pompa de apa si chiulasa exista o tzevushca micutza de legatura, care mai la toate mashinile e infundata. Are rolul de aerisire, nimic mai mult. Cine shtie fenomenul, cind pune lichid de racire, desface si racordul dintre chiulasa si robinetul de caldura si pune lichid si pe acolo, ca sa scape de impedimente. Valabil si la W123. Cine a mai fost pe la shcoala si are ceva notziuni elementare de fizica, poate observa circulatzia fluidului de racire la acest tip de motor si deduce, in consecintza, cele spuse aici ca fiind ceva normal. Bataia de cimpi gen termostat blocat sau alte puli nu ishi are locul, avind in vedere faptul ca nea asta de are belele a zis ca dupaia a mers normal. Dar noi muncim, nu gindim...

                  Mai pe scurt, avea aer pe instalatzie, s-a incins nitzel de au gasit-o dracii, a deschis termostatul fortzat, s-a aerisit intr-un final apoteotic si dupaia a mers. Deci, discutziile pina acum au fost nitzel in plus. Si cele ce vor urma...

                  Ca sa raspund la intrebarea ruminului, intra 6 kile jumate. Dar banuiesc ca nu e chiar asha relevant...
                  Last edited by doktor4carz; 11-16-2008, 22:58 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Mersi mult de sfaturi Dok si la fel si celorlalti.
                    Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca se poate inchdie aici.Rog un moderator sa inchida.Multumesc.
                      Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF