Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Trepidatii la plecarea de pe loc

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatii la plecarea de pe loc

    Am o ... problema tehnica. Cand ridic ambreiajul sa plec de pe loc trepideaza toata masina pana isi ia putina viteza. Asta se intampla chiar si daca ii dau gaz mai mult si ridic ambreiajul mai incet. Odata ce a inceput sa mearga si ambreiajul e ridicat complet, nu mai face.
    De la ce e?

  • #2
    Amortizorul de vibratii torsionale ..... sau mai exact arcurile de la discul de ambreiaj nasoale ..... schimba discul si se rezolva
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #3
      Un disc nu e scump chiar, eu am luat la coada mea disc nou, cand schimbi discu, daca gasesti rulmentul de presiune uzat, nici ala nu e scump de schimbat!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #4
        Am patzit si la w124 acum ceva ani,similar,si dupa ce am purjat ambreiajul,a disparut....

        Comment


        • #5
          La W115 se petrece treaba asta cind oboseshte placa de presiune. Cind obosesc arcurile sau se rup, apare cuplarea cu shocuri.

          Comment


          • #6
            Deci tree schimbata si placa si discul ... si pistoanele, si distributia, si semeringurile de supape, si semeringul de fulie, si garnitura de chiuloasa, si tampoanele, punct (cred). O sa ma uit prin balcon sa vad daca am mostenit ceva util, daca nu revin cu cerere la sectiunea de cumparari.

            Comment


            • #7
              Placa de presiune. In timp placa isi pierde din elasticitate. Problema asta o am si eu, dar abia am cumparat-o si vreau sa ma bucur un pic de ea pana sa o repar. Sper sa nu cedeze brusc sa raman pe camp si sa nu mai pot baga in viteza.
              Last edited by viorelbalmez; 10-10-2008, 12:32 PM.

              Comment


              • #8
                Nu mai speratzi, ca din cauza conditziilor improprii de functzionare, se supraincalzeshte si cedeaza. In general, fix cind itzi e lumea mai draga... Si nu cred ca e mai bine sa ramii in cimp pentru citeva shuruburi, cutia trasa afara si rezolvat problema...

                Comment


                • #9
                  Pai pana la urma e de la placa sau de la disc?

                  Comment


                  • #10
                    Ca tot venit vorba. Ce sa dam jos motorul sau cutia?
                    Si rog pe cineva care a mai desfacut sa-mi explice in linii mari cum este procedura. Pot sa o fac in parcare sau trebuie musai rampa? Sunt constient ca motorul nu pot sa-l dau jos fara un scripete. Asa ca ramane varianta cu cutia. Multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Se da jos cutia.

                      6 cleme, 3 la cutie si 3 la selector, si zboara tijele afara. Atentzie la ordinea lor, ca altfel bagi a treia in loc de viteza intii... 3 shuruburi, cheie 15 si 17, si primul tronson de cardan zboara mai inspre spatele mashinii, pe culisanta, eventual ajutat de un levier, sa se desprinda de pe flansha elastica. Cheie de 10, shurubul de la cablul de kilometraj afara, si zboara si ala. Cheie de 13, si zboara intr-o parte si cilindrul receptor al ambreiajului. Cheie de 17 si 13, si zboara si traversa cutiei. Iar cheie de 17, pentru shuruburile de prindere a cutiei, si dupaia o tragi afara singur, ca n-are shapte tone... Imbus de 6 pentru placa de presiune, si iese si placa cu disc cu tot afara. La remontare, e necesara o priza, pentru centrarea ambreiajului, pe care o potzi gasi la mine. De unul singur, intr-o zi e gata. Si rampa este conditzie sine qua non. Citat din memorie... in linii mari nu shtiu cum sa descriu operatziunea, doar in linii mici...

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc. Gata m-am luminat (esti aur la casa omului). Am dat multe cutii jos de Dacie si alte ciudatenii asa ca am destul de multa experienta in domeniu (desigur nu uit sa centrez discul si placa, altfel nu-ti intra nicidecum cutia). Marea mea problema ar fi cu tronsonul de cardan, cu asa ceva nu m-am intalnit pana acum. Cei drept cred ca este mult mai usor decat sa desfaci bascule si sa scoti planetare afara din cutie. Las operatiunea pentru la primavara, mai ales ca acum nu fac decat un drum pana la tara si apoi il conserv pentru iarna.
                        Cu tijele mai m-am jucat. Agata din 1/2 la 3/4. Am mai reglat un pic si acum merg unse (tot dupa sfatul tau).
                        Last edited by viorelbalmez; 10-10-2008, 18:01 PM.

                        Comment


                        • #13
                          N-ai de ce.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF