Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

AC si servo pentru 114

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AC si servo pentru 114

    Mi s-a spus ca s-ar putea monta aceste "extraoptiuni" pe 114. A vazut cineva asa ceva gata montat? Caseta de directie si pompa de servo presupun ca s-ar putea lua de pe 123. Dar instalatia de AC? Eu am maneta de soc dar pe masina s-a montat carburator cu soc automat, asadar cu aceasta maneta as putea porni/opri aerul astfel incat sa nu fie nevoie de un buton suplimentar. Daca stiti unde s-ar putea gasi aceste instalatii, spuneti-mi si mie va rog.

  • #2
    Caseta de cobra nare nici o legatura cu cea de bot de cal. Compresorul de servo merge de la Cobra, dar trebuie decupata marginea longeronului, ca nu incape.
    Cit despre aer, mai mult de 5 botzi de cal cu aer eu nu stiu sa existe. Iar atita timp cit nu ai de unde procura piese originale pentru aer, restul de inventzii ramin la capitolul tziganie si nu m-au interesat.

    Comment


    • #3
      Eu am 280 S din 69 si a avut conditionat...acum incerc sa il pun iar la punct dar sa stii ca este greu de facut dupa cum spune Doktoru`.Eu am luat compresorul de pe E-bay(vreo 150E) si mai am nevoie de cate una alta sa ii dau drumul.Este foarte greu dar daca stai cu okii pe e-bay gasesti pana la urma.Tu sa ai complet iti trebuie;
      radiatorul de sub bord
      compresorul
      furtunele
      radiatorul din fata
      intinzator curea
      dryer(butelia de langa radiator fata)
      Si cred ca mai is da nu le stiu nici eu pana nu montez la al meu.

      Comment


      • #4
        280 S din 69? Sunt impresionat Eu am 200 din 68. Oricum AC-ul vreau sa-l pun prin primavara asa ca mai am timp sa ma documentez.

        Comment


        • #5
          Hai sa va lamuresc in privintza componentelor...

          In botul masinii trebuie sa ai schimbatorul de caldura (adica radiatorul de freon, cum i se spune) si ventilatorul electric aferent. Tzevile de freon sint specifice pentru W115, alea de cobra nu prea merg decit imbirligate ca totzi dracii. Butelia de freon (sau dryer-ul) merg si de la alte modele. Pe butelie exista doua presostate (adica sonde ce inchid un circuit de curent actzionate de presiunea freonului) Una nu lasa compresorul sa cupleze daca in circuitul de joasa presiune nu exista o presiune de minim 2 bari (daca nu ma inshel...). In traducere, daca n-ai freon suficient, nu pleaca nici moarta... A doua sonda comanda taie compresorul atunci cind presiunea pe circuitul de inalta depaseshte o certa valoare, adica la suprasarcina, ca sa nu crape matzele la aceu si sa se lase cu vro hemoragie...
          Pe motor trebuie fulie la arborele cotit cu trei canale ( alternator, compresor de servo, compresor de clima). La motorul de 4 pe benzina, compresorul are suport oscilant, ca cel de alternator, si asha intinzi cureaua. Nu mai are intinzator separat, ca la 6 in linie si 300 dizel varianta veche. Pe carcasa de termostat, la masinile care au venit cu clima de la mama lor, exista si o cupla termostatata, care comanda electroventilatorul din bot.
          La botul de cal cu clima, coaja de bord difera, datorita dimensiunii marite a aerotermei. Care vrea sa vada cam cum arata, cauta o poza cu un bord de bot de cal care a fost taxi de la mama lui. Taxiurile au avut acelasi tip de coaja de bord, tocmai din motivul acesta, poate se vroia montarea ulterioara a unui sistem de aer conditzionat, asta la cele care nu aveau...
          In cabina, deci, trebuie aeroterma de clima, care e specifica W115 si comanda aferenta in bord.
          Instalatzia electrica originala ar fi indicata, dar cred ca nu e asha ushor de gasit, dar un electrician bun o poate inventa.
          Cam asta ar fi tot. Ar mai fi ceva... freon R12...

          Comment


          • #6
            Ai uitat sa specifici ca aerul conditionat da rece in cabina....in rest e bine.
            Ha ha ha

            Comment


            • #7
              Da rece daca merge, ca daca nu, da numai iarna, cu caldura oprita...

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF