Buna,
tot se auzea la masina mea(/8 240D) de vreo 2 ani un cloncanit de cite ori trec cu ea peste o denivelare din stinga spate jos - adica cam pe unde este fixata centura soferului. De aceea m-am hotarit ieri sa-i dau de cap - am ridicat covorul care acopera pragul interior si nu mi-a venit sa cred.
Unul dintre punctele de sudura dintre pragul interior si cel exterior (pe care l-am schimbat eu in 1997 cu unul mai ieftin din after sales market) s-a desprins cu un petec de tabla cu tot din pragul interior.
BIne, am sudat chestia aia ieri, dar ma intreb care este cauza acestui fenomen. Inseamna ca toata caroseria "lucreaza" si se torsioneaza intr-una. Poate ar trebui sa resudez toate punctele pragului...
Are cineva vreo idee?
Saludos,
M.
tot se auzea la masina mea(/8 240D) de vreo 2 ani un cloncanit de cite ori trec cu ea peste o denivelare din stinga spate jos - adica cam pe unde este fixata centura soferului. De aceea m-am hotarit ieri sa-i dau de cap - am ridicat covorul care acopera pragul interior si nu mi-a venit sa cred.
Unul dintre punctele de sudura dintre pragul interior si cel exterior (pe care l-am schimbat eu in 1997 cu unul mai ieftin din after sales market) s-a desprins cu un petec de tabla cu tot din pragul interior.
BIne, am sudat chestia aia ieri, dar ma intreb care este cauza acestui fenomen. Inseamna ca toata caroseria "lucreaza" si se torsioneaza intr-una. Poate ar trebui sa resudez toate punctele pragului...
Are cineva vreo idee?
Saludos,
M.
Comment