Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema la viteze

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema la viteze

    salutare. primul post, citesc pe aici de vreo cateva luni, va zic mersi inainte de altceva, pentru unele informatii pe care le-am mai tot cules de pe aici.

    am un Mercedes 200D, din '75 si acum i-am facut-o.
    de ceva vreme ambreiajul nu-si mai facea treaba cum trebuie, nu mai debreia si imi era tot mai greu sa schimb vitezele (marsarierul era groaznic, mai ales, uneori opream motorul ca sa intru in marsarier la rece si apoi porneam cu el cuplat)...

    stiu ca nu e deloc bine, dar nu am avut timp sa ma pun cu taca-miu sa ma uit la el sa rezolv ambreiajul. si asa, de nevoie, am mers vreo 2 saptamini asa. era nasol, dar din pacate am mana tare si schimbam din forta (ambreiajul ajuta si el, nu era mort de tot).

    oricum, intr-o seara am iesit cu spatele dintr-o parcare, am bagat 1-a si cand sa pornesc, nimic, acceleram in gol. 1-a si a 2-a erau moarte. am sperat sa fie numai siguranta dintre parghia de sub schimbator si tija aia, dar din pacate mi s-a rupt pargia aia (sau cum ii zice, placuta de metal de sub maneta, una din cele trei, cea de pe vitezele 1 si 2).
    am dus-o din viteza a 3-a pana acasa, dar de atunci nu am mai avut timp sa ma uit la ea.

    acum, intreb, odata ce rezolvam ambreiajul (buba veche la masina asta, dar aia se face) oare cat de greu e de schimbat parghia/placuta aceea, ca am tras cu ochiul numai un pic, si mi s-a parut ca sunt atatea piese si piesulite pe sub schimbator ca mi s-a facut groaza. oare se poate face acasa, cu unul care se stie mai bine (taica-miu, inca nu a apucat sa vada masina, a fost plecat), sau e de mana de mecanic?

    sau eventual vreo schema, va rog, daca are cineva... e cu schimbator in podea, 4 viteze, 3 parghii de legatura catre cutie (1+2, 2+3, R). m-ar interesa mai mult o imagine... sau orice, sa stiu cam tot ce este in portiunea direct de sub maneta, sa pregatesc terenul.

  • #2
    In primul rind, faptul ca ai folosit mashina in conditziile astea denota faptul ca nu prea te doare de ea. Doi, in cazul in care nu ai rupt tija, ci selectorul, dai fuga la sehash si itzi iei un selector. Merge si de Cobra, nu se poate sa nu gaseshti. Si poate repari ambreiajul... E o suta de euro un kit de ambreiaj sehash, nu cred ca sint mari bani...

    Comment


    • #3
      ma asteptam la mustrarea din numarul unu. nu e ca nu imi pasa, chiar deloc, imi venea sa ma bat cand am vazut ce i-am facut, dar atunci aveam nevoie mare de ea si-mi ziceam... inca putin, inca putin. am gresit. chiar imi place foarte mult masina aia, cand am luat-o eram putin neconvins, pana am condus-o, dar mi-a crescut pe suflet, dar... de fapt, nu am scuze. dar mai face omul tampenii, uneori si cu oameni dragi nu numai cu masini. am fost un tampit. e prima mea masina si din cauza asta a incasat-o de la mine din prostia mea.

      dar ma bucur ca un kit de ambreiaj costa numai atat, cat despre selectorul acela, am vorbit cu batranul, cred ca il are el pe acasa pe o alta masina pentru piese.
      de fapt, chiar asta e ok... pe masina aceea o sa vad cum e si cu desfacutul si reasamblatul pe acolo.
      mersi, si imi cer scuze

      Comment


      • #4
        Capacul de la consola afara, burduful, minerul schimbatorului defiletat de la locul lui, patru shuruburi in podea cu cheia de 10, cele trei tije afara si asta e tot. Atentzie cind ii pui tijele la loc, ca vin intr-o ordine anume.

        Comment


        • #5
          si de preferat sa tragi cutia pe punctul mort cand bagi tijele ca sa nu ai surpriza sa fie bagata in 2 viteze cand termini treaba si apoi sa nu vrea sa iasa din viteze.
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #6
            cu schimbatul selectorului, asta a mers foarte usor, l-am schimbat cu cel din masina pentru piese, nici o problema.

            cu ambreiajul a fost mai greu, problema pana la urma am vazut ca ar fi ca nu mai lucra pistonul de langa pedala de ambreiaj (acum cum a si stat ceva vreme, nu mai lucra deloc). si ne-a dat ceva bataie de cap, mie si lui taica-miu.

            asa ca am tras pistonul afara din cilindru, cam greu s-a lasat scos... erau umflate garniturile alea doua de pe piston (turcesti) si nu-l mai lasau sa se plimbe (probabil si arcul slabit) si am pus altele, apoi tot impingand si tragand de piston am reusit pana la urma sa facem ceva presiune acolo, am aerisit si acum luneca pedala fain si merge si revine la pozitia initiala parca n-ar fi avut nimic.

            nu stiu cat o sa tina totusi, am fi vrut sa schimbm tot cilindrul dar nu am putut desface nicicum un furtun de pe el. oricum, data viitoare, cand o sa fie, trebuie munca de profesionist sa schimbe toata instalatia.

            mersi foarte mult pentru indicatiile cu selectorul, am prin mai mult curaj vazand ca nu e asa de complicat.

            Comment


            • #7
              N-ai de ce. S-a rezolvat deci, se inchide.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF