Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

S-au topit becurile de far

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Intii troaca, dupaia figuri si bashini... Inainte consideram ceva nenecesar, dar am ajuns la concluzia ca, totushi, lumea evolueaza. Cu maxim 5 sute itzi pui bi-xenon bun. M-a convins Cobra ruminului, mergeam noaptea cu ea ca ziua in pashtele mamii ei, cred ca a fost singura mashina cu care n-am luat o groapa noaptea...

    Comment


    • #17
      nu ete indicat lampi cu putere mai mare. Energia consumata se tranforma partial in caldura prin efect Joule...mai mult cer curenti mai mari ,rezulta incalzirea alternator si alte Los incendios care pot sa ocurred . Ex. colegul cu alternatorul.
      vorba mea :
      mai usor cu bixenonul,
      ca sa ai ca lumea somnul...
      brilliant
      steen

      am vrut sa spun ca nu e indicata folosirea lampilor cu putere mai mare ,pentru ca reclama curenti mai mari din partea alternatorului care fce eforturi sa acopere cererea . bascha ca se incalzeste f. mult instalatia . E ,mai babeste zis "un bici pe spinarea unui cal obosit"
      vorba mea:
      ma urcai pe bixenon,
      sa scap de fum si gudron..
      steen
      Last edited by Danny_bb; 03-18-2008, 21:15 PM.

      Comment


      • #18
        Ar fi bine sa editezi posturile in loc sa repostezi.
        Pur si simplu pentru a nu aglomera thread-ul si pentru a respecta regulamentul forumului... asta desigur, daca l-ai citit...

        Comment


        • #19
          Originally posted by Andrei114 View Post
          Ar fi bine sa editezi posturile in loc sa repostezi.
          Pur si simplu pentru a nu aglomera thread-ul si pentru a respecta regulamentul forumului... asta desigur, daca l-ai citit...
          off-topic: (e bine asa colega? )m-ash abtzine,ca m-am saturat sa repet fraza asta...dar wtf..:editare oameni buni,ca sa nu fiti taxati!

          o zi buna in continuare!
          Last edited by kryssa_rja; 03-18-2008, 23:40 PM.
          “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

          Comment


          • #20
            Sunteti off-topic pe thead-ul meu de topit becuri

            Comment


            • #21
              Originally posted by shadow View Post
              Sunteti off-topic pe thead-ul meu de topit becuri
              nu ma provoca ..vin cu bricheta si iti topesc toate becurile de la masina..D
              “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

              Comment


              • #22
                Topeste-le da-le-ncolo. Si asa sunt niste becuri comuniste ...

                Comment


                • #23
                  1 la mana : grasimea depusa de pe mana pe bec, datorita temperaturii mari se va carboniza si lipi de bec asa de tare va nici cu slujbe nu o sa o dati jos. NU va cauza topirea sticlei becului.
                  2 la mana : am vazut si eu becuri topite, de 55W, pe care chiar subsemnatul le-a montat cu mare grija si totusi s-au umflat --> becuri proaste, facute de badea "iuan" in fundu curtii.
                  Luati si voi becuri de calitate, nu va uitati la cativa lei ca o sa cheltuiti triplu cu astea ieftine.
                  Exista doua tipuri de masini :
                  1. care au fost lovite
                  2. care vor fi lovite

                  Comment


                  • #24
                    Sint topit...

                    Comment


                    • #25
                      Am si eu o intrebare tot despre becuri.Am schimbat becurile din far(Osram H1 55w) cu cate un halogen din ala albastru(tot H1,55w alta firma-63 ron, 2 buc).Dar nu vad nici o diferentza intre cele vechi si astea albastre de acum...eu credeam ca dau lumina mai albastra sau mai puternica.
                      E vreo diferentza intre alea albastre si astea normale albe? Sau nu observ eu diferentza?
                      Multumesc

                      Am postat aici pt ca inca e deschis si se vb tot de becuri...
                      Last edited by adibotormedias; 02-16-2009, 19:11 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Cit platesti,atita ai-sensibil mai albe si mai puternice sunt OSRAM-COOLBLUE,si mai nou PHILIPS GT150(pentru mine sunt cele mai bune)....Mai noi sunt PHILIPS XTREME,ce nu am probat inca...

                        Comment


                        • #27
                          Becuri

                          Mie personal mi se incetoseaza privirea cand ies cu botu` noaptea din oras....pur si simplu nu vad nimic; din ce am mai citit pe aici ,daca pun xenon risc sa ard alternatorul.Din acest motiv nu montez nici radio. Solutia gandita de mine este montajul a 2 proiectoare pe care sa le folosesc strict noaptea--si asa nu merg mult cu ea .
                          Deocamdata am cautat ,insa modelele gasite inca nu m-au emotionat...numai plastice.....
                          Mai caut ..daca nu gasesc ceva frumos,cromat ajung tot la xenoane.
                          Daca cineva a gasit alta solutie ,astept idei.
                          Last edited by xcs; 10-11-2009, 20:57 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Xenon

                            Solutia este xenonul ,intra pe bluxenon si te poti informa bine si vei pune garantat xenon

                            Comment


                            • #29
                              Hai sa te invete nenea Augustin ce sa faci. Eu pe cobra am avut aceeasi problema ca si tine si anume lumanari in loc de faruri .Am cautat niste faruri cu oglinda beton (absolut necesar) dupa care am intrat pe site la proxenon.La vremea aia baietii aia erau singuri care vindeau xenoane si ofereau garantie .Am comandat 2 buc bixenon si am platit pe ele atunci in jur de 500 euro .Erau alte vremuri iar xenonul nu ajunsese in china ...
                              Montajul a durat vreo 20 de minute. La fel ca si la alti care au masini vechi mi-a fost frica sa nu ard dracu instalatia electrica sau alternatorul ,mai ales ca Wugy tocmai papase niste mii de euro cu restauratul .
                              Asa ca am facut urmatoarea manevra: se stie ca xenonul papa intre 13,5 si 16v la pornire pt cateva secunda ( pana se stabilizeaza ) dupa care consumul scade cu pana la 50% .Asa ca am montat alimentarea balasturilor direct pe bateria masini iar comanda de aprindere pe comanda de la faruri ( pe mufa de la bec ) .Si voila...lumina !
                              Trebuie avut grija cu montajul pt ca o sa intampini 2 probleme grave si anume : daca nu pozitionezi cum tb xenonul in far e posibil sa semnalizezi la sateliti pozitia ta pe pamant iar lumina de drum o sa ai mai proasta ca la becurile tale (greseala de incepator grabit ) iar a 2 a mare problema e urmatoarea: din cauza sticlei farurile tale nu se incalzesc ! Asa ca iarna daca o sa mergi pe ninsoare o sa fi un pic orbete .In functie de viteza ta si densitata ninsori o sa faci multe pauze pt curatat farurile .La mine problema a fost rezolvata de DOk .Mi-a spart dispersoarele originale si a pus unele turcesti care se incing rau de tot .Cred ca de la becurile de pozitie....
                              Eu iti recomand xenoane ! Cum spunea Titel de la Babana...cu astea vezi purici cand se f..t pe strada !
                              Last edited by stefan; 10-12-2009, 09:56 AM.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by xcs
                                [...]daca pun xenon risc sa ard alternatorul. Din acest motiv nu montez nici radio.
                                Stai linistit, ca nu e asa sensibil alternatorul incat sa se arda daca montezi un radio pe masina. ) Daca nu faci improvizatii la instalatia electrica, nu are ce sa se intample cand montezi radioul. Garantez pentru asta. Gandeste-te ca optional aceste modele au fost echipate cu radio(-casetofon) cand au venit din fabrica, deci lucreaza in parametri alternatorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF