Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

S-au topit becurile de far

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-au topit becurile de far

    Am montat niste becuri cu halogen de 90/100W si observ ca sticla becului se topeste si face o bula mare dupa care se strica.
    Intrebari:
    1) de ce se intampla asta?
    2) daca pun becuri cu halogen de 45/50W se topesc si ele sau merg?

    Atfel raman cu varianta de a pune becuri clasice globulare, care insa nu lumineaza la fel de puternic (in conditiile in care oglinzile si sticlele de faruri sunt imbatranite si nu mai au proprietatile optice de acum 40 de ani).

  • #2
    Inseamna ca au fost becurile proaste. Am becuri de 90 cu suta de cind ma shtiu si n-am avut baiuri cu ele. Depinde ce becuri sint si de unde le-ai luat.

    Comment


    • #3
      becuri nasoale, am vazut si eu la un logan. nu conteaza puterea. au fost ele nashpa

      Comment


      • #4
        Ai nimerit becuri proaste. N-ar trebui în nici un caz să se întâmple asta.
        Că nu-s bune ştiam mai demult (cele 90/100). Pe traseul Arad-Braşov, parcurs noaptea, pe la Orăştie începuse să miroase foarte tare în maşină a cablu încins. Am oprit şi alternatorul era cu capacele de protecţie deformate de căldură şi aproape curgea plasticul. A trebuit să revin la cele 55/60 pe care le schimbasem chiar în seara aia, ca să am lumină "ca lumea"pe drum. Am salvat alternatorul "in extremis" şi nu le-am mai montat niciodată! La Audi, becul de fază scurtă nu se stinge când treci pe faza lungă, ci luminează amândouă. Aveam aproape 400 waţi, consumatori simultan!

        Comment


        • #5
          nu cred ca puterea conteaza,sunt becuri de alea anti UV,alea se recomanda de pus,au si inscriptia pe ele.Daca nu sunt ,cel mai probabil o sa iti topeasca sticla
          | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

          Comment


          • #6
            Am mai auzit ca nu ai voie sa pui degetul pe sticla becului cu halogen. Se poate sa fi fost si din cauza asta topirea?

            Comment


            • #7
              Originally posted by shadow View Post
              Am mai auzit ca nu ai voie sa pui degetul pe sticla becului cu halogen. Se poate sa fi fost si din cauza asta topirea?
              Becurile cu halogen se incalzesc mai tare decat becurile normale ( balonul este din sticla de cuart ) si NU se manipuleaza cu mana goala !!! ... Daca a fost atins cu mana ramane pe balon o cantitate suficienta de grasime din transpiratie care in momentul aprinderii becului intra in reactie cu sticla si conduce invariabil la arderea becului si probabil la efectul de topire descris de tine.In cazul in care ai atins totusi din greseala becul, se sterge usor cu alcool si dupa uscare se monteaza folosind o manusa chirurgicala sau prin intermediul mansonului din polietilena in care ar trebuii sa vina ambalat becul.

              Comment


              • #8
                Deci am fost eu destept ...

                Comment


                • #9
                  Ce e drept scrie si pe ambalajul becurilor dar stai linistit ,i se putea intampla oricui.

                  Comment


                  • #10
                    S-a mai topit inca unul, pe care nu am pus mana, asa ca am revenit la becuri clasice globulare de 75/75 W pentru ca la mine ca sa schimb un bec trebuie sa scot tot farul din aripa si nu prea mai am chef de experimente.
                    Ca idee m-am uitat pe halogenuri si scrie "not for use in Europe", au de asemenea varful vopsit in negru (nu stiu daca toate sunt asa).

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by shadow View Post
                      S-a mai topit inca unul, pe care nu am pus mana, asa ca am revenit la becuri clasice globulare de 75/75 W pentru ca la mine ca sa schimb un bec trebuie sa scot tot farul din aripa si nu prea mai am chef de experimente.
                      Ca idee m-am uitat pe halogenuri si scrie "not for use in Europe", au de asemenea varful vopsit in negru (nu stiu daca toate sunt asa).
                      Apropo , noul bec topit avea ambalaj sau era in cutie ,neprotejat ? Ca daca nu era in mansonul de protectie e posibil sa-l fi atins altii.... Da, cam toate halogenurile au capul vopsit in negru.

                      P.S. Chiar ca ai ghinion ! A-mi pare rau ...

                      Comment


                      • #12
                        Eah ... sanatosi sa fim.
                        Am in balcon o cutie cu vro 20 de becuri clasice, in schimb cand am vandut Dacia 1300 am uitat pe ea halogenuri Philips noi noute ...
                        Lasa ca ma fac io mare si-mi iau HID

                        Comment


                        • #13
                          3-3.5 mil cam asta e pretul la care le se cumpara kitul de xenon,si se da mai departe de 4.5 mil pana la 9 ca cica alea is mai calitative )
                          referitor la topirea farurilor,luati becuri anti UV ,alea nu topesc...
                          | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                          Comment


                          • #14
                            Avind in vedere anumite aspecte de ordin tehnico-tactic, constatate mai in amanunt aseara, cind m-am shocat, inca o data, de vederea mea deficitara, cred ca imi bag picioarele si urmatoarea achizitzie va avea xenoane. Xenon pe bot de cal... suna a ceva...
                            Am studiat fenomenul cind a intrat Cobra lui Augustin de la Piteshti pe miinile mele, iar la W115 nu e nevoie de modificari. Adica fix cum imi place mie.
                            Last edited by doktor4carz; 02-24-2008, 12:46 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Sa-mi arati si mie dupa ce e gata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF