W115-ul meu, are un motor diesel 2.2 si o cutie manuala, 4 viteze.
De cand am cumparat masina acum 1 an facea un zgomot cand coboram din viteza treia in viteza doua sau daca selectam a doua cand plecam de pe loc (ole). La inceput nu m-a suparat, am dat vina si pe mine ca nu stiu eu sa ma port cu masina, etc. Am aerisit ambreiajul, am schimbat uleiul din cutie si uleiul din diferential, parca lucrurile au mers bine o perioada scurta apoi iarasi hrrr si hrrrr. Iar marsarierul a devenit un chin, in primul rand ca intra greu si parca simti rotile dintate din cutie cum se forteaza. Imi e mila de masina si urasc aceasta japca.
Daca merg la drum lung si ma intrebuintez doar de 3&4 totul e ok. In orice ordine schimb si la orice viteza totul e ok.
In oras la plecarea de pe loc, 1 intra fara comentarii dar 2-ul cateodata il simt la mana ca intra mai greu (fara sunet) dar daca urc in trei si vreau sa cobor in doi se va auzi sunet la 90% din schimbari.
Am fost cu masina la service, si am descoperit ca nu prea statea la punctul mort, ca mortii lor aia care au lucrat la ea ultima oara au pus niste selectoare mai lungi decat trebuie. AZI am pus selectoarele care trebuie, am luat de pe un bot 220d, cei de la service au reglat frumos lungimea, totul sta pe mijloc. Dupa ce au facut operatia am incercat in poarta serviceului lucrarea a fost o minune. Nu trec a treia intersectie si deja simt ca am un deja-vu. Acasa cand am bagat-o in marsarier a fost ca la Marasesti.
As vrea sa va intreb doua lucruri:
1) ce ulei trebuie sa am in cutie (mai ales daca e uzata ce sa pun in ea)
2) se mai poate face ceva pentru ea, sa merg iar sa mai faca ce la cutie/selectoare ?
3) un loc in care sa ma ajute cu reparatul cutiei/problemei imi recomanda si mie cineva ?
Multumesc.
De cand am cumparat masina acum 1 an facea un zgomot cand coboram din viteza treia in viteza doua sau daca selectam a doua cand plecam de pe loc (ole). La inceput nu m-a suparat, am dat vina si pe mine ca nu stiu eu sa ma port cu masina, etc. Am aerisit ambreiajul, am schimbat uleiul din cutie si uleiul din diferential, parca lucrurile au mers bine o perioada scurta apoi iarasi hrrr si hrrrr. Iar marsarierul a devenit un chin, in primul rand ca intra greu si parca simti rotile dintate din cutie cum se forteaza. Imi e mila de masina si urasc aceasta japca.
Daca merg la drum lung si ma intrebuintez doar de 3&4 totul e ok. In orice ordine schimb si la orice viteza totul e ok.
In oras la plecarea de pe loc, 1 intra fara comentarii dar 2-ul cateodata il simt la mana ca intra mai greu (fara sunet) dar daca urc in trei si vreau sa cobor in doi se va auzi sunet la 90% din schimbari.
Am fost cu masina la service, si am descoperit ca nu prea statea la punctul mort, ca mortii lor aia care au lucrat la ea ultima oara au pus niste selectoare mai lungi decat trebuie. AZI am pus selectoarele care trebuie, am luat de pe un bot 220d, cei de la service au reglat frumos lungimea, totul sta pe mijloc. Dupa ce au facut operatia am incercat in poarta serviceului lucrarea a fost o minune. Nu trec a treia intersectie si deja simt ca am un deja-vu. Acasa cand am bagat-o in marsarier a fost ca la Marasesti.
As vrea sa va intreb doua lucruri:
1) ce ulei trebuie sa am in cutie (mai ales daca e uzata ce sa pun in ea)
2) se mai poate face ceva pentru ea, sa merg iar sa mai faca ce la cutie/selectoare ?
3) un loc in care sa ma ajute cu reparatul cutiei/problemei imi recomanda si mie cineva ?
Multumesc.
Comment