Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomote de raba la schimbatul vitezelor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomote de raba la schimbatul vitezelor

    W115-ul meu, are un motor diesel 2.2 si o cutie manuala, 4 viteze.
    De cand am cumparat masina acum 1 an facea un zgomot cand coboram din viteza treia in viteza doua sau daca selectam a doua cand plecam de pe loc (ole). La inceput nu m-a suparat, am dat vina si pe mine ca nu stiu eu sa ma port cu masina, etc. Am aerisit ambreiajul, am schimbat uleiul din cutie si uleiul din diferential, parca lucrurile au mers bine o perioada scurta apoi iarasi hrrr si hrrrr. Iar marsarierul a devenit un chin, in primul rand ca intra greu si parca simti rotile dintate din cutie cum se forteaza. Imi e mila de masina si urasc aceasta japca.
    Daca merg la drum lung si ma intrebuintez doar de 3&4 totul e ok. In orice ordine schimb si la orice viteza totul e ok.
    In oras la plecarea de pe loc, 1 intra fara comentarii dar 2-ul cateodata il simt la mana ca intra mai greu (fara sunet) dar daca urc in trei si vreau sa cobor in doi se va auzi sunet la 90% din schimbari.

    Am fost cu masina la service, si am descoperit ca nu prea statea la punctul mort, ca mortii lor aia care au lucrat la ea ultima oara au pus niste selectoare mai lungi decat trebuie. AZI am pus selectoarele care trebuie, am luat de pe un bot 220d, cei de la service au reglat frumos lungimea, totul sta pe mijloc. Dupa ce au facut operatia am incercat in poarta serviceului lucrarea a fost o minune. Nu trec a treia intersectie si deja simt ca am un deja-vu. Acasa cand am bagat-o in marsarier a fost ca la Marasesti.

    As vrea sa va intreb doua lucruri:
    1) ce ulei trebuie sa am in cutie (mai ales daca e uzata ce sa pun in ea)
    2) se mai poate face ceva pentru ea, sa merg iar sa mai faca ce la cutie/selectoare ?
    3) un loc in care sa ma ajute cu reparatul cutiei/problemei imi recomanda si mie cineva ?

    Multumesc.

  • #2
    Cutie defecta ?.

    Offtopic !. Pune si tu un nr. de tel. sau un id de mess la avatar ca pm vad ca nu ai, sa te putem ajuta mai concret .

    Comment


    • #3
      Eu cred ca este din cauza placii de presiune.

      Comment


      • #4
        Mie imi facea asa din cauza nivelului scazut de ulei din cutie.
        Vezi sa nu piarda ulei, asta ar explica si de ce merge bine dupa ce schimbi uleiul si dupa o vreme incep problemele. Uleiul poate si sa nu il piarda cand e rece ci doar cand e cald.

        Comment


        • #5
          La mine daca nu are ulei in cutie se aude un fel de suierat in timpul mersului, fara legatura cu schimbarea vitezelor. Iar daca ar fi placa de presiune de vina eu cred ca ar face probleme la schimbarea tuturor vitezerlor iar dupa iesirea de la service nu ai fi constatat nici o imbunatatire. In legatura cu tipul de ulei folosit, avind in vedere ca e o cutie veche fara pretentii si fiabila merge in ea orice ulei de transmisie (de ex. tip T-90, care e si cel mai ieftin, de care am eu in cutie de 5 ani). Asa ca eu tind sa cred ca totusi problema e pe undeva la tije sau selectorul din cutia de viteze.Oricum cred ca mai repede o schimbi cu alta decat sa te apuci de reparat. Mai nou "multumita" programului RABLA gasesti la aprox 50 RON la aproape orice "supermarket" REMAT cutie de W123 sau chiar si de W115.
          Depinde cum te stii targui cu cei de acolo.

          P.S. Mi-am mai adus aminte de ceva. Poti schimba usor vitezele cand motorul e oprit fara sa apesi pedala de ambreiaj? Eu la ale mele pot foarte usor. Dca poti schimba, poate ca totusi ramane problema in zona ambreiajului.
          Last edited by Luxian; 05-31-2010, 15:21 PM.

          Comment


          • #6
            Placile de presiune pot da simptomele astea. Am avut una care in timp s-a ''decalit''. Curios. Si dadea exact semnele astea.

            Comment


            • #7
              Eu am pus in cutie ARAL EP SAE 80w si in diferential ARAL HYP 85W-90.
              Cand am schimbat selectoarele cu unele ok a verificat mecanicul ca are inca lichid incutie si era atat pana sus cat si curat. Trebuia sa pun alte zemuri ?

              Comment


              • #8
                Nu. Important este sa fie ulei.

                Comment


                • #9
                  Am schimbat:
                  ambreiaj
                  disc presiune
                  rulment
                  pompa hidraulica care sta pe cutie (avea un picior rupt, s-a schimbat cu una ok)

                  As vrea sa spun ca s-au schimbat multe dar as minti. Masina nu mai face de fiecarea data zgomote dar mai face. Am ajuns la concluzia ca secretul nu e neaparat sa plec de pe loc dar viteza cu care sa ma deplasez sa fie foarte mica pentru a face schimbarea din 3 in 2 fara zgomot.

                  In rest ce sa spun, mai am de inlocuit 2 piese... cutia si respectiv pompa de la pedala de ambreiaj. Ma gandesc ca in ordinea costurilor sa incep cu pompa respectiva.

                  Comment


                  • #10
                    Posibil sa fie sincroanele din cutie ( parerea mea )

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by butelie View Post
                      Am ajuns la concluzia ca secretul nu e neaparat sa plec de pe loc dar viteza cu care sa ma deplasez sa fie foarte mica pentru a face schimbarea din 3 in 2 fara zgomote.
                      Salutam! Nu stiu cat de mica este viteza, dar normal asa trebuie facut. Cand vrei sa vii din mare in mic, intai franezi(fara sa calci ambreiajul) pana cand simti ca masina se subtureaza si apoi schimbi.Nu vreau sa par ca te invat cum sa faci, dar sunt masini(cutii) care daca vrei sa bagi din 2 in 1 trebuie neaparat sa opresti roata, altfel nu intra.La mine cand cuplez pe inapoi cateodata incepe sa caraie un pic, dar este din bucsile de la timonerie(parghii) care trebuiesc schimbate ca au joc.
                      Numai bine!
                      Last edited by tumar; 05-31-2010, 18:40 PM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tumar View Post
                        Salutam! Nu stiu cat de mica este viteza, dar normal asa trebuie facut. Cand vrei sa vii din mare in mic, intai franezi(fara sa calci ambreiajul) pana cand simti ca masina se subtureaza si apoi schimbi.Nu vreau sa par ca te invat cum sa faci, dar sunt masini(cutii) care daca vrei sa bagi din 2 in 1 trebuie neaparat sa opresti roata, altfel nu intra.La mine cand cuplez pe inapoi cateodata incepe sa caraie un pic, dar este din bucsile de la timonerie(parghii) care trebuiesc schimbate ca au joc.
                        Numai bine!
                        Eu la un w115 2.2d schimb asa ..
                        1-> 2 la 20 km/h
                        2-> 3 la 50 km/h
                        3-> 4 la 70 km/h

                        si mie imi haraie daca sa zicem am 40 km/h si vreau sa dau din 3 in 2.
                        daca am 20km/h atunci pot sa dau din 3 in 2 fara sa haraie, dar nu stiu daca e bine sa am 20km/h intr-a treia.

                        "valorile" la care schimb eu sunt ok ? eu ma simt bine cu ele si cum nu am turometru sper ca acelasi lucru il poate spune si masina. motorul nu da semne ca ar suferi, nici auditiv nici ca fum pe tzeava..

                        Comment


                        • #13
                          Daca ai grupul original este bine sa te iei dupa indicatoarele din bord (acele linii galbene) care iti indica la cat sa schimbi vitezele (astfel ai un raport consum/putere bun). Daca vrei sa nu fii shef de coloana intre semafoare poti sa treci peste viteza respectiva.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by crstn_savu View Post
                            Daca ai grupul original este bine sa te iei dupa indicatoarele din bord (acele linii galbene) care iti indica la cat sa schimbi vitezele (astfel ai un raport consum/putere bun). Daca vrei sa nu fii shef de coloana intre semafoare poti sa treci peste viteza respectiva.
                            Ce inseamna grup ?

                            La mine pe ceas prima dunga e la 50, a doua la 80, a treia la 120. De schimbat daca merg ca magarul mai mult de 40 nu urc cu prima viteza, cu a doua ajung cred ca la 70 dar se aude, cu a treia ajung la 100 si nu am fost curios de mai mult, iar pentru a patra in principiu motorul este limitat mecanic undeva in zona 135 (parca).

                            Poate sa imi spuna cineva unde trebuie sa schimb ?

                            De asemenea am vazut ca daca am sub 30 la ora pot sa dau din 3 in 2 fara zgomot. Ma mai joc cu ea si ma pregatesc cu schimbatul pompei de la pedala. Dar nu prea gasesc una noua pe nicaieri ..

                            Comment


                            • #15
                              Grup = Diferential. Am uitat sa zic si ca trebuie sa ai si ceasul din bord de la motorul tau sa corespunda acele liniute cu schimbatul vitezelor. La prima linie bagi din 2 in 3, la a doua din 3 in 4. Cred ca iti dai seama ca ai mai multi km la un 280 benzina decat la un 220D si ca implicit vitezele se schimba la viteze mai mari.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF