Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum va sta 115 pe drum?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bun. Am lamurit-o si pe asta.
    Cand o veni vremea, iau arcuri si amortizoare noi, alaturi de un set complet de pneuri 195/70 facute de un producator serios.

    Off-topic: I-ar mai trebui un motor de 2.8 si un diferential cu alt raport sau o cutie in 5 si ar tine pasul cu masinile moderne.
    Last edited by shadow; 05-26-2008, 09:11 AM.

    Comment


    • #17
      Dar retine .. daca pui cauciucuri mai late si cu talon mic, o sa fie mai stabila, dar nu la fel de confortabila pe drum naspa si gropi si totodata iti va creste consumul un pic - deoarece se mareste suprafata de contact cu soseaua - asta e un lucru bun- mai multa aderenta dar mai multa aderenta =consum mai mare
      Orienteaza-te si tu..si inca ceva- daca pui cauciucuri prea mari - la modul se vede ca nu sunt originale risti sa ramai fara talon la o verificare "de rutina"
      Vezi ca nu merge si cu p#$a in c$r si cu sufletu in rai . . . . Toate masinile moderne sunt rigide la gropi de simti ca te rupi "inchegate cum zic taranii ce sar din Dacie in Passat" si stau bine pe sosea . . .astea vechi sunt mai moi si mai instabile . . . alege compromisul care te coafeaza cel mai bine si fi fericit la folanul fierului cat mai mult timp
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #18
        Pai eu ma gandeam sa tin botul drept "sedan" si sa mai iau un 4x4 pentru uichend-uri denivelate. Oricat de tari ai face suspensiile la bot tot nu simti gropile, am mers cu mai multe ...

        Comment


        • #19
          Originally posted by Ford_V6 View Post
          Vezi ca nu merge si cu p#$a in c$r si cu sufletu in rai . . . . Toate masinile moderne sunt rigide la gropi de simti ca te rupi "inchegate cum zic taranii ce sar din Dacie in Passat" si stau bine pe sosea . . .astea vechi sunt mai moi si mai instabile . . . alege compromisul care te coafeaza cel mai bine si fi fericit la folanul fierului cat mai mult timp
          Corect. Shadow, pune talon de 60 maxim...hai 55 acolo
          Pe spate mai late , sa zicem un 205, pacat ca nu gasesti jenti cu un 7j sau chiar 9j, pe 16" sa mearga pe modelul asta, ma gandesc la niste jenti cu buza cromata si spitate, cu spite mult si subtiri
          Te plangeai de consum la un moment dat - acum te gandesti la motor de 2,8 - what's on your mind ? Cutia in 5 nu iti ofera cine stie ce in plus - din ce am vazut in datele din cartea tehnica. Dok iti poate spune mai multe despre acest subiect - desi tind sa cred ca cea cu 4 trepte este mai buna.
          Daca schimbi cutia , cum faci cu selectorul treptelor de viteze? Tu il ai la coloana de directie - cum gasesti timonerie pentru 5 trepte la coloana ? Nici nu stiu daca exista. Cred ca ar trebui sa revizuiesti un pic planurile tale aici : s-ar putea sa ca w115 sa nu fie exact ceea ce cauti tu la o masina !
          Asa vad eu cursul lucrurilor

          Comment


          • #20
            Consumul este mare din cauza ca motorul se forteaza foarte mult sa traga dupa el o masina grea. Daca in locul lui ar veni un motor mai puternic nu s-ar forta la fel de mult, consumul ar fi la fel sau putin mai mare dar masina ar merge cu totul altfel.

            Toata lumea care zice ca nu este diferenta intre 4 si 5 viteze se inseala amarnic. Mi se pare o lipsa totala de simt tehnic. Daca mergi intr-a 4-a cu 100 km/h ai 3300 RPM, daca mergi cu 120 km/h nu stiu cat ai dar oricum motorul este foarte turat. Treapta a 5-a reduce turatiile cu o treime pastrand aceeasi viteaza, deci poti sa mergi linistit cu 120.
            ASTA este diferenta.

            Referitor la jante, eu am MB 200, nu BMW ursulet.

            Comment


            • #21
              Masina nu e chiar asa grea , kolegu...
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #22
                Pentru un motor benzinar de 90 de cai, este foarte grea.

                Comment


                • #23
                  /8 bot de cal:

                  dupa cite stiu eu cele mai bune rezultate in ceea ce priveste dinamica si confortul se pot obtine cu cauciucurile de dimensiunea 195/65/R15. Arata bine, nu sunt scumpe si botul merge ca pe sine!

                  Cred ca ai nevoie de jante de W126 (6J-6,5J/15/ET25) sau de C-Klasse (primul model cu 195/65 R15 pe 6J x 15 ET31; atentie: ET37 nu merge!!!) ca sa poti monta roata pe /8. (Nr: A 203 400 0002)

                  Circumferintele se schimba in modul urmator: 175/80 R14 adica 175 R14 = 199,7cm - 195/70 R14 = 197,5cm - 195/65 R15 = 199,3cm - 205/65 R15 = 203,4cm. Deci nu trebuie ajustat tahometrul.
                  cauciucuri mai late de 195 pt. W115/W123/W116 nu ti-as recomanda din mai multe motive.

                  anticipez ca ai pus bucse, telescoape noi si arcurile nu sunt rupte sau prea moi. altfel iti prelungesti doar agonia cu experimente din astea.

                  eu zic ca un W123 nu este mai bun decit un /8. Are alte punte pe fata / geometrie a axelor si este mult mai sensibil.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Ma tenteaza 195/70/14 ca pot sa folosesc jantele masinii.
                    Am schimbat bucsile, insa arcurile si telescoapele nu. Par intr-adevar cam moi.
                    Ai cumva idee cat costa arcurile si amortizoarele de 115?

                    Comment


                    • #25
                      Exista pe Fundeni, dupa podul de la spital, un service care face testare de amortizori. Si ai rezolvat problema. Un amortizor de bot de cal nu sare de 100 de euro. Arcuri nu e cazul sa schimbi.

                      Comment


                      • #26
                        Mi se pare foarte mult 100 de euro pentru un amortizor. 4 amortizoare inseamna 400 de euro ceea ce este o suma exorbitanta pentru o masina veche.

                        Comment


                        • #27
                          shadow ma scuzi de offtopic dar unde ai gasit bucse pt bot de cal?
                          Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                          Comment


                          • #28
                            La un magazin din Bucuresti care se cheama Remco.
                            La 16 bucsi de bascula, 4 de punte, 2 seturi de garnituri de ambreiaj si lichid de frana am avut un total de 666 RON. Destul de satanic intr-adevar, dar un pret bun, zic eu.

                            Comment


                            • #29
                              W115 la drum

                              eu am schimbat toate patru arcurile dupa vreo 27 ani (acum 7 ani deci) la botul meu W115/240D si pot sa confirm ca a avut un efect pozitiv neasteptat datorita unei caracteristici mult mai bune a arcurilor.

                              Am pus si telescoape noi pe gaz (Monroe) cu toate ca cele vechi mai aveau ceva presiune si am constatat din nou o imbunatatire.

                              Daca te uiti prin literatura vezi ca sunt vreo n-spe mii de tipuri de arcuri de-alungul perioadei 68-77. La ora actuala reprezentanta Mercedes si-a cam restrins gama de arcuri asa ca am primit:

                              -pe fata A 115 321 2904 (diametrul sarmei 16,1mm) in loc de A 114 321 0504 (diametrul sarmei 15,3mm)
                              -pe spate am pus ceva cu sarma de un diametru de 16,9mm sau 17,8mm de la W123

                              Zic sa cumperi in comertul liber chiar si folosit ceva echivalent daca se inclina masina prea tare in curba. Am citit un studiu despre niste arcuri in legatura cu efectul varstei asupra caracteristicii si se pare ca nu prea este mare diferenta ( nu este nici un efect masurabil) - valabil doar cind se compara arcuri cu aceleasi dimensiuni geometrice si acelasi material.

                              Toate bucsele de la stabilizatoare(fata/spate) sunt o.k.?
                              Si cele patru bucse de la suspensia pe spate?

                              Am inteles ca ai pus si cele 4 bucse noi la jugul din fata care leaga puntea, motorul de lonjeroanele principale. In citeva saptamini sau sute de km se vor lasa din cauza greutatii pe fata si pt ca nu sunt "pline". Ai putea sa torni intr-o forma niste poliuretan sau alt material elastic ca sa faci niste "bucse de sprijin" pe carer le pui in cele patru oale/farfurii ale jugului ca si consolidare(vertical/lateral) pt. bucsele originale.

                              Am mai adaugat niste poze cu bucsele fata/jug care le-am consolidat (nu se recunoaste in poza...) si cu bucsele punte spate dupa 34 ani - aratau teribil de bine , unele aveau o geometrie usor excentrica deja. Nu ma astept ca cele noi (FEBI) sa tina chiar atit de mult.
                              Attached Files
                              Last edited by svobl1; 07-13-2008, 09:08 AM. Reason: Add pictures

                              Comment


                              • #30
                                Sa inteleg ca arcurile trebuiesc schimbate numai atunci cand masina e lasata?
                                Pe spate nu am schimbat nici o bucse pentru ca nu batea nimic. Am schimbat insa arcurile originale, care erau lasate, cu arcuri de W126 folosite. Ca urmare, masina e un pic inaltata de spate.
                                In principiu am inteles care este situatia. Trebuiesc schimbate suspensiile.
                                Acuma totul tine de costuri. Am in vedere faptul ca se urmareste scoaterea treptata si fortata a masinilor non-euro din circulatie si nu am certitudinea ca voi mai putea merge oricat cu masina de acum incolo. Deci caut solutii de imbunatatire, dar care sa nu se ridice la costuri mari si irecuperabile (gen 100 de euro per amortizor).
                                Deocamdata o las asa si vad ce se mai intampla ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF