Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Cum va sta 115 pe drum?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
-
Am mers cu ea la tara ( cam 500 Km) si merge unsa. Fiind primul drum am accelerat la maxim dar nu a depasit 110 Km la ora. M-am uitat la tijele de acceleratie si par a trage la maxim. Intreb din pura curiozitate daca este normal. Am mers cu 80-85 Km la ora si merge foarte bine. Eram rege pe sosea. Nu as umbla prea mult la ea ca la consum este super bine. Banuiesc ca a umblat cineva pe la pompa de injectie. Sau este bine asa cum este? Stiu despre ce este vorba cu masinuta asta si nici prin gand nu-mi trece sa fac curse cu ea, dar fiind la primul drum am vrut sa vad cum se comporta.Last edited by viorelbalmez; 10-14-2008, 20:20 PM.
-
spuneti-mi si mie va rog unde e seria de la motor la un mercedes bot de cal 200d ca abia mi-am cumparat-o trebuie sa ii fac itp si nu o gasesc e si cam murdar motorul de ulei are probleme cu setul motor dar important e unde gasesc seria ma scuzati ca vin printre pasionati de masini si intreb asa ceva dar o am de putin timp si nu o gasesc
Leave a comment:
-
Originally posted by shadow View PostMi se pare foarte mult 100 de euro pentru un amortizor. 4 amortizoare inseamna 400 de euro ceea ce este o suma exorbitanta pentru o masina veche.
Leave a comment:
-
hmm
eu cumpar din afara - de obicei de le reprezentanta Mercedes ori de la "Bilstein"; "Meyle". Depinde de cum stau cu banii , hihi.
-daca stai sa schimbi o bucse doar cind bate, s-ar putea sa fie "gata" de mult
-arcurile sa schimba cind se rup, sau sunt ruginite sau cind nu-ti mai convine caracteristica pt. ca sunt prea moi sau incepi sa circuli cu remorca de exemplu. ce a fost bun acum 30 ani s-ar putea sa fie demn de imbunatatit acuma ca doar tehnica a mai progresat ce dracu´;-).
-masinile non euro daca sunt acceptate la inspectia RETROMOBIL CLUB ROMANIA vor fi chiar favorizate. asa ca nu vad nici un pericol sa investesti intr-o masina buna care iti place si pe care vrei s-o pastrezi inca citiva ani buni.
sa nu crezi ca daca cumperi un logan la 7000€ iesi mai ieftin - mai ales daca iei in considerare devalorizarea unei masini noi cu 10-30% in primul an.
Leave a comment:
-
ms mult de informatie shadow acuma sa vad cum o sa reusesc sa ajung svobl1 prin timisoara nu se gaseste vre-un magazin cu piese de bot de cal sau cumperi de afara? am sanse mai mari sa ajung in timisoara...
Leave a comment:
-
Sa inteleg ca arcurile trebuiesc schimbate numai atunci cand masina e lasata?
Pe spate nu am schimbat nici o bucse pentru ca nu batea nimic. Am schimbat insa arcurile originale, care erau lasate, cu arcuri de W126 folosite. Ca urmare, masina e un pic inaltata de spate.
In principiu am inteles care este situatia. Trebuiesc schimbate suspensiile.
Acuma totul tine de costuri. Am in vedere faptul ca se urmareste scoaterea treptata si fortata a masinilor non-euro din circulatie si nu am certitudinea ca voi mai putea merge oricat cu masina de acum incolo. Deci caut solutii de imbunatatire, dar care sa nu se ridice la costuri mari si irecuperabile (gen 100 de euro per amortizor).
Deocamdata o las asa si vad ce se mai intampla ...
Leave a comment:
-
W115 la drum
eu am schimbat toate patru arcurile dupa vreo 27 ani (acum 7 ani deci) la botul meu W115/240D si pot sa confirm ca a avut un efect pozitiv neasteptat datorita unei caracteristici mult mai bune a arcurilor.
Am pus si telescoape noi pe gaz (Monroe) cu toate ca cele vechi mai aveau ceva presiune si am constatat din nou o imbunatatire.
Daca te uiti prin literatura vezi ca sunt vreo n-spe mii de tipuri de arcuri de-alungul perioadei 68-77. La ora actuala reprezentanta Mercedes si-a cam restrins gama de arcuri asa ca am primit:
-pe fata A 115 321 2904 (diametrul sarmei 16,1mm) in loc de A 114 321 0504 (diametrul sarmei 15,3mm)
-pe spate am pus ceva cu sarma de un diametru de 16,9mm sau 17,8mm de la W123
Zic sa cumperi in comertul liber chiar si folosit ceva echivalent daca se inclina masina prea tare in curba. Am citit un studiu despre niste arcuri in legatura cu efectul varstei asupra caracteristicii si se pare ca nu prea este mare diferenta ( nu este nici un efect masurabil) - valabil doar cind se compara arcuri cu aceleasi dimensiuni geometrice si acelasi material.
Toate bucsele de la stabilizatoare(fata/spate) sunt o.k.?
Si cele patru bucse de la suspensia pe spate?
Am inteles ca ai pus si cele 4 bucse noi la jugul din fata care leaga puntea, motorul de lonjeroanele principale. In citeva saptamini sau sute de km se vor lasa din cauza greutatii pe fata si pt ca nu sunt "pline". Ai putea sa torni intr-o forma niste poliuretan sau alt material elastic ca sa faci niste "bucse de sprijin" pe carer le pui in cele patru oale/farfurii ale jugului ca si consolidare(vertical/lateral) pt. bucsele originale.
Am mai adaugat niste poze cu bucsele fata/jug care le-am consolidat (nu se recunoaste in poza...) si cu bucsele punte spate dupa 34 ani - aratau teribil de bine , unele aveau o geometrie usor excentrica deja. Nu ma astept ca cele noi (FEBI) sa tina chiar atit de mult.
Leave a comment:
-
La un magazin din Bucuresti care se cheama Remco.
La 16 bucsi de bascula, 4 de punte, 2 seturi de garnituri de ambreiaj si lichid de frana am avut un total de 666 RON. Destul de satanic intr-adevar, dar un pret bun, zic eu.
Leave a comment:
-
Mi se pare foarte mult 100 de euro pentru un amortizor. 4 amortizoare inseamna 400 de euro ceea ce este o suma exorbitanta pentru o masina veche.
Leave a comment:
-
Exista pe Fundeni, dupa podul de la spital, un service care face testare de amortizori. Si ai rezolvat problema. Un amortizor de bot de cal nu sare de 100 de euro. Arcuri nu e cazul sa schimbi.
Leave a comment:
-
Ma tenteaza 195/70/14 ca pot sa folosesc jantele masinii.
Am schimbat bucsile, insa arcurile si telescoapele nu. Par intr-adevar cam moi.
Ai cumva idee cat costa arcurile si amortizoarele de 115?
Leave a comment:
-
/8 bot de cal:
dupa cite stiu eu cele mai bune rezultate in ceea ce priveste dinamica si confortul se pot obtine cu cauciucurile de dimensiunea 195/65/R15. Arata bine, nu sunt scumpe si botul merge ca pe sine!
Cred ca ai nevoie de jante de W126 (6J-6,5J/15/ET25) sau de C-Klasse (primul model cu 195/65 R15 pe 6J x 15 ET31; atentie: ET37 nu merge!!!) ca sa poti monta roata pe /8. (Nr: A 203 400 0002)
Circumferintele se schimba in modul urmator: 175/80 R14 adica 175 R14 = 199,7cm - 195/70 R14 = 197,5cm - 195/65 R15 = 199,3cm - 205/65 R15 = 203,4cm. Deci nu trebuie ajustat tahometrul.
cauciucuri mai late de 195 pt. W115/W123/W116 nu ti-as recomanda din mai multe motive.
anticipez ca ai pus bucse, telescoape noi si arcurile nu sunt rupte sau prea moi. altfel iti prelungesti doar agonia cu experimente din astea.
eu zic ca un W123 nu este mai bun decit un /8. Are alte punte pe fata / geometrie a axelor si este mult mai sensibil.
Leave a comment:
Leave a comment: