Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pret w115

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Corect. Iar asta la 6000 de Euro, are pret exagerat. Omul incearca, probabil influentat de cuvantul ''de epoca''. Ceea ce nu stie este, ca inca sunt destule in tara. Nu mai vorbesc in afara. Probabil, daca vreodata se va scoate taxa, imi voi aduce una. In mod cert, va arata mult mai bine decat astea ale noastre si probabil la acelasi pret. Dar, pana atunci caut una in zona.

    @dragp. Ca idee, cat ai dat pe ea? Ai zis ca ai luat-o recent.
    Last edited by Luxian; 05-17-2011, 21:42 PM.

    Comment


    • #17
      eu am cumparat-o cu 550 euro, dar cred ca a fost o pleasca pentru starea buna in care se afla. la ora actuala ar fi imposibil de gasit ceva comparabil stare/pret. are o baza solida pentru restaurare. am bagat in ea inca pe atat pentru reparatii mecanice absolut necesare (directie, frane). acum masina e functionala fara carpeli. motorul 220 diesel toarce frumos. ar fi de refacut tablaria. plus m-au mai costat taxele, asigurarile etc.
      eu fara 2000 euro nu as da-o, desi nici nu-mi trece prin cap.
      daca te raportezi la ea ca la o masina ordinara, probabil ca nu merita mai mult de 500-1000. daca esti colectionar, se schimba treaba. pana la urma, frumusetea se afla in ochii privitorului...

      carmine, in calitate de supermoderator te credeam un pasionat al marcii. poate iti plac cele de ultim racnet...
      Last edited by Luxian; 05-17-2011, 21:43 PM.

      Comment


      • #18
        Nu se pune vorba de pasiune. Aici este vorba de realitate. Cum bine spui, ai dat 550 Euro. Nu conteaza cati bani intra in ea, tot atata valoreaza (doar daca nu bagi mii de Euro), ce ai schimbat sunt consumaile, pana acum. Chiar si o masina noua, cand iese pe poarta fabricii, scade cu 20%. Uite un exemplu. Printre altele, sunt pasionat si de Trabant. Am bagat milioane in el. Dar daca este sa-l vand nu iau 500 lei. Tot de epoca se cheama. Bine, am exagerat mult in comparatie, dar adevarul cam asta este. Zici ca daca privesti sub prisma de colectionar. Am zis mai sus de cele doua categorii. Ultima la care ne incadram noi, nu va da niciodata foarte multi bani deoarece, pur si simplu nu avem. Iar cei care au bani, nu vor lua decat una neatinsa de timp. Din pacate, asta este adevarul.
        Last edited by viorelbalmez; 05-17-2011, 19:35 PM.

        Comment


        • #19
          Asadar, daca ai avea un w115 in stare buna tu l-ai vinde cu 500 euro. In regula, fiecare apreciaza valoarea dupa propriile-i criterii.
          Interesant e ca spui ca daca investesti, sa zicem, 1000 euro, asta nu creste valoarea masinii. Si ca doar o masina impecabila are valoare. Asa o fi...

          Comment


          • #20
            Exista o cerere si oferta. Daca oferta este de 500 Euro, aleg. Pastrez sau vand. In principiu, existand pasiune, se presupune ca il pastrezi, mai ales ca nu-ti scoti banii investiti. Cum am mai zis, imi pare rau ca nu mi-am tinut masina acum trei ani. Oricum am fost in pierdere cand am dat-o, precum si urmatorii proprietari acelasi lucru. Cert este ca valoarea nu a depasit 3000 lei (maxim cu care eu am vandut-o). Ulterior, s-a tranzactionat iar cu pretul de 2000-2500 lei. Masina, care daca o vedeai, merita dupa parerea ta, cel putin 2000-3000 Euro (gandindu-ma ca evaluezi masina ta la 1500-2000 Euro). Fara probleme de rugina si motor. Si neatacata de improvizatii cu toate functionale ca in fabrica (mai putin ventilatorul, pe care l-a facut ulterior ''Pneu''). Deocamdata asta este piata si din pacate pentru vanzatori in scadere. Nu ma refer neaparat la modelul asta de Mercedes. In general.

            Comment


            • #21
              O sa urmarim de-a lungul timpului cum vor evolua preturile. Voi semnala cand mai apare cate o oferta, pentru ca de fapt piata da pretul real

              Comment


              • #22
                Ar fi bine, poate cu ocazia asta gasesc si eu unul. Tot caut si dau numai de ''epave''. Ceea ce este mult prea complicat pentru mine, sa ma apuc de reparat tinichigerie. Vedem ce mai apare.

                Comment


                • #23
                  Un pret pentru un "bot de cal" vechi de 35 ani ( vezi interior / exterior ) acasa la mama lui .

                  Comment


                  • #24
                    Totusi sa nu exageram. Scump pentru aceasta masina.

                    Comment


                    • #25
                      pare sa fie un pretz real pt. o masina cinstita.
                      De ce crezi ca un bot de cal intr-o stare cit de cit buna - dupa parerea mea de nota 3 (1=max. impecabli, ca si nou sau mai bun; 5=terminat, bun pt. dezmembrat sau pt. o restaurare generala..) ar trebui sa fie <5k€?

                      In final un Logan costa deja mai mult si cu o calificare mai buna poti strange banutii astia astia in 3 luni. Iti inchipui cita munca sta la baza unei asemenea masini ca s-o aduci in aceasta stare sau pt. ca s-o mentii la zi (fara piese turcesti!)?

                      Chiar nu exista nici un fel de stima / consideratie pt. munca si costurile implicite? Rezultatul este o masina fiabila, practica si deosebita la aspect cu care vei putea circula fara probleme urmatorii 10 ani (mai putin iarna).

                      Eu nu cred sa se ajunga prea des la preturile astea in RO deoarece lipsesc obiectele adecvate.

                      Comment


                      • #26
                        Se pare ca in vremuri grele oamenii nu mai apreciaza decat ceea ce tine de strictul necesar, adica o masina e importanta sa-ti faci treaba cu ea. Bineinteles, mai exista si categoria care apreciaza o masina cat mai scumpa, sa iei mau' la dusmani. O limuzina eleganta, robusta si rezistenta, asa cum vad eu w115, deocamdata nu pare a fi la mare valoare. E de inteles pentru o societate ca a noastra, unde principalul e sa fii la moda, se detii ultimul racnet, nu se pune mare pret pe traditie, pe ceea ce este vechi si durabil. Ideea e ca daca peste un an devine la moda sa fii retro, sa-i vezi pe cei care nu dau 2 bani pe "vechituri" ce se mai dau de ceasu' mortii sa intre in randul lumii bune cu o "batrana" de minim 35 ani. Pun pariu ca va veni si ziua aia...

                        Comment


                        • #27
                          Nu renunta ei la confort si cai multi. Suntem in ''Romanica'' doar...

                          Comment


                          • #28
                            In ziua in care va fi cool sa fii retro, baietzasii de dorobanti isi vor lua masini de epoca de 20-30.000 de euro din Germania.
                            Si batranicile noastre tot nu vor avea cautare, iar pretul lor va fi tot maxim 1000 de euro...

                            Comment


                            • #29
                              Fudulia si prostia se plateste

                              Comment


                              • #30
                                Sunt de acord cu ultimile 2 post-uri !!!
                                Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF