Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

visul oricarui bot de cal

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by shadow View Post
    De ce atata investitie intr-o coaja cand se gasea pe retromobil un mercedes 200 in stare de masina de 10 ani nu 40, doar lovita usor in fata si spate, cu 800 de euro? Adica fosta mea masina.
    Sa stii ca si eu ma intreb asta cateodata, mai ales dupa ce am bagat o groaza de bani pana acum in ceva ce pare a fi un DEZASTRU.
    Singurul lucru care ma face sa nu renunt e satisfactia pe care o am cand conduc cealalta a mea rabla W115 si atunci ma gandesc ce frumoasa o sa fie cea pe care o repar.

    Comment


    • #17
      Din experienta mea cu masini vechi si foarte vechi am ajuns la concluzia ca nu se merita sa iei o rabla si sa o aduci pe linia de plutire. Banii, timpul si nervii care se aduna in acest proces sunt mult mai grei decat satisfactia si la un moment dat cedezi si renunti. Sunt nenumarate anunturi cu masini incepute pe restaurare si abandonate. Se merita sa dai mai multi bani de la inceput si sa iei o masina in stare foarte buna, apoi ii mai faci retusuri. Atunci o sa te bucuri mult mai mult. Treaba cu placerea restaurarii se aplica la emisiunile de la Discovery, nu in Romania. Si in Romania se vede ca pasionatii care au bani cumpara masini foarte bine conservate, nu se apuca sa restaureze.

      Comment


      • #18
        Originally posted by shadow View Post
        Banii, timpul si nervii care se aduna in acest proces sunt mult mai grei decat satisfactia si la un moment dat cedezi si renunti. .
        Perfect de acord cu tine. In plus daca vrei sa recuperezi macar o mica parte din investitie nu ai nici o sansa in tara asta.

        In orice caz, ceea ce face initiatorul topicului e de laudat, multa bafta !
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #19
          Pasarea pheonix!

          Comment


          • #20
            Originally posted by shadow View Post
            Din experienta mea cu masini vechi si foarte vechi am ajuns la concluzia ca nu se merita sa iei o rabla si sa o aduci pe linia de plutire.
            Asa am facut eu, si dupa ce i-am reconditionat toata tabla, acum sta in fata portii de vreo 2 ani, ptr ca nu mai am timp sa "mesteresc" la ea. In plus mi-am pierdut si rabdarea, asa ca mi-am mai luat una , in stare de functionare, cu care ma dau in fiecare zi...si sunt foarte fericit!

            Nu sfatuiesc pe nimeni care nu are timp si bani la dispozitie sa se apuce de reconditionat "cazaturi". Masina trebuie sa aiba o baza de pornire ca sa fie abordabila restaurarea ei. Daca va arat poze cu prima "incercare" o sa ziceti ca am fost cel putin nebun!
            exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
            Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
            Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
            Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

            Comment


            • #21
              Originally posted by horvath_gabriel View Post
              Pasarea pheonix!
              Salut, a ta este masina de pe Alexandru Obregia? Daca da, e super!

              Comment


              • #22
                Originally posted by oldtimer View Post
                Daca va arat poze cu prima "incercare" o sa ziceti ca am fost cel putin nebun!
                Eu chiar as vrea sa vad poze cu prima "incercare" numai ca nu stiu daca e corect fata de initiatorul topicului sa le afisezi aici.
                Oricum daca in urma cu un an eram la fel de "atotstiutor" ca si acum, nu ma apucam nici eu de cotetul meu. Din pacate acum e prea tarziu, am cheltuit prea mult pana acum si nu mai dau inapoi.
                "Sa vedem, sa vedem ce-o sa iasa..."

                Comment


                • #23
                  Ce mai e nou cu masina care era pregatita pentru vopsit?

                  Comment


                  • #24
                    Buna tuturor,
                    masina este vopsita si cablajul si motorul pus la loc.
                    Inca nu am reusit sa postez si fotografii dar incerc
                    cat decurand.

                    Comment


                    • #25
                      No, d'apăi oarişce chipuri cu troaca nu ne mai serviţi? Tare-ţi mulţămim dinainte.

                      Comment


                      • #26
                        Intrebare: dupa reparatia asta capitala, o mai primeste Retromobil ca autentica? Se mai acorda certificatul de masina retro?
                        Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                        Comment


                        • #27
                          Cristi, pe cei de la retromobil nu ii intereseaza daca masina ta a fost reconditionata de la caroseria goala sau daca ii o masina tinuta in garaj 30 de ani si nu are nici rodaju facut. Pe ei ii intereseaza starea de originalitate a masinii, iar in modul in care reconditioneaza colegul masina eu zic ca se apropie enorm de mult de starea de originalitate.

                          Si eu astept cu nerabdare alte poze

                          Comment


                          • #28
                            Nu prea inteleg eu bine ce inseamna exact original, dar daca asta inlcude reparatiile de tabla e convenabil. Eu credeam ca sa ma incadrez la retromobil trebuie sa fie masina cu caroseria originala, nealterata. Am intrebat deoarece vreau sa achizitionez un w114/w115 coupe si sa il inscriu la RCR intrucat nu se mai fac din 76. As fi vrut o cobra w123 CE dar mai am de asteptat 5 ani , iar taxa de mediu e intre 12.000 si 13.000 euro.
                            Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                            Comment


                            • #29
                              Original inseamna, cum au mai spus si alti colegi sa fie tehnic, cat si fizic cat mai aproape de cum a iesit ea pe fabrica, adica nu adaptari, puse lampi de pozitie de Dacie, buton separat la bujii, ca s-a stricat nu stiu ce la sistemul original si ti s-a parut tie mai la indemana sa o rezolvi astfel sau eu stiu ce alte improvizatii. Daca masina arata ca in anii '60-'70 cand erau ele noi, Retromobil o accepta.

                              Acum nu stiu daca musai trebuie sa aiba pe ea piese originale, adica daca am schimbat un cap de bara si nu l-am cumparat original MB, ci de la alt producator, dar respectivul cap de bara este identic cu celalalt. Iar nu stiu daca interiorul (scaunele) trebuie sa fie original al masinii cu care a iesit pe fabrica, sau important e ca acesta sa fie de W114/115, indiferent daca e de pe alta masina sau nu. Poate ne lamuresc alti colegi mai in tema.

                              Scuze de off-topic.
                              Last edited by 3mil; 12-06-2010, 17:04 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Salutare! Am scris eu mai devreme pe topicul celalalt legat de coupe-uri cateva lucruri despre atestarea in retromobil! ''3mil'' nu ti verifica nimeni codul de piesa de pe capetele de bara, iar scaunele trebuie sa fie de w114/115 dar in culoarea de fabrica, adica: daca masina a avut tapiterie bej din plus de ex tu poti chiar retapita in piele interiorul, dar la aceeasi culoare, insa scaunele sa fie ale masinii.Nu merg scaune de pe w126 sau altceva! Vad ca esti din Bucuresti si vreau sa ti recomand sa te duci la o sedinta de atestare ca spectator si vei invata mult mai multe decat presupuneri! Pentru mai multe detalii ma puteti contacta pe pm sau telefonic sau oricum pt ca aici poluam topicul omului!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF