Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie w220 S320 defect

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie w220 S320 defect

    Salutare. Sunt posesor de w203 din 2011, in 2015 martie am mai achizitionat un E200 din 2006, cu probleme minore pe care le-am rezolvat, masina de care sunt foarte multumit. Acum a aparut o asa zisa oportunitate si va cer sfatul.
    Un prieten vrea sa-si vanda masina, un S w220 din 2005. Masina o stiu de cand a cumparat-o (2012).
    Am sa expun mai jos problemele existente in momentul de fata si ce s-a schimbat pana acum la masina.
    Probleme:
    - cutia de viteze / convertizor - abia se misca de pe loc si trebuie turata destul de rau
    - calculator scaun sofer - nu se misca in nici-o directie (bine ca e intr-o pozitie confortabila pentru condus)
    - nu mai are filtru de particule
    - scoate fum daca o turez pe loc (3500/4000 rot) , de culoare usor albastruie sau albicioasa(parca) combinat cu negru
    - la pornire(rece) ceva zgomote suspecte in dreptul pompei de servo-directie care dispar dupa cateva minute
    - daca sta mai mult de 5-6 zile se lasa de tot (lipita de pamant)
    - cateodata o gasesti ridicata, cateodata o gasesti lasata doar pe o parte, cateodata o gasesti in pozitie normala dupa o noapte de stat
    - din cand in cand unul din faruri se stinge (aleator)
    - funtia de soft-close nu functioneaza (el nici nu stia ca are asa ceva ) si mai nou nici portbagajul nu se mai inchide/ridica (nu se mai inchide deloc, nu face clanc)
    - Incazirea / ventilatia scaun sofer nu functioneaza (banuiesc ca este legata intr-un fel de acelasi calculator care misca scaunul)
    - Aerul conditionat nu functioneaza desi compresorul merge si are freon (daca o duce la tester, ii reseteaza baiatul ala nu stiu ce si merge aerul cond 2 3 sapt, dupa care iar nu mai merge; ramane aprins ledul rosu care iti indica ca nu merge compresorul-un fel de ECO- si nu se mai stinge neam)
    - oglinda de la sofer sparta
    - ceva becuri arse pe la stopuri
    - martor SRS aprins
    - una sau mai multe bujii arse (se aprinde bobina pentru cateva secunde dupa pornire)
    Ce s-a schimbat:
    - Injectoare S/H
    - Pompa inalte S/H
    - Perne de aer S/H
    - Garnitura chiulasa - noua
    - Articulatie fata - noua
    - cutie viteze (asta e a doua care s-a stricat) S/H
    - Becuri faruri xenon originale
    Inca nu am pus un tester pe masina. Defectele sunt constatate impreuna cu propietarul. Masina zace intr-o curte din noiembrie anul trecut.
    Pretul de vanzare este de 5000 ron
    In rest e o masina ...curata
    Ma leg la cap ? sau reusesc cu ceva investitii sa ma bucur de confortul unei masini al care-i pret a fost de peste 60.000 de euro ?
    Multumesc si astept cu drag parerile voastre.

  • #2
    Pai trei sferturi din masina nu merge Daca ai timp/bani si inclinatii tehnice s-ar putea sa o scoti la capat cu ea.. Altfel eu cred ca vei cheltui mai mult pe reparatii decat daca ai lua diret una in mintile ei. Partea buna la afacerea asta e ca poti sa-i pui piese noi si sa ai garantia ca n-o sa mai crape un curand.. Dar din cate zici va trebui sa umbli la motor ca mananca ulei, la suspensie si la cutie care-s cele mai costisitoare, in rest la electrica la fel, schimbat tot felu de module (cred va trebui sa le iei tot SH - unul nou e cat toata masina) pana merge totul...

    Comment


    • #3
      In primul rand m-am gandit asa. Sa curat si sa schimb garniturile valvelor din cutie. Sa schimb placa cu conectori sa curat bine tot corpul, asamblat la loc si facut o proba. Pe urma mai vedem. Pare o treaba destul de usor de facut , cu atentie si migala.
      Din moment ce masina sta ridicata cateva zile la rand fara probleme o sa verific distribuitorul de aer (cel cu multe valve). Se poate inlocui cu unul SH (300 ron) si iar e o treaba destul de usoara. Desfacut cel SH, curatat verificat si montat pe masina. Necesita, la fel, atentie si migala dar cred ca pot economisi destul de mult, daca as reusi sa rezolv problemele astea doua(cutia si airmaticul). Un set de garnituri pentru valvele de la cutie nu costa mai mult de 35-40 de ron, originale, iar placa cu conectori este 240 de ron.
      Este un proiect destul de indraznet, banii nu ma dau afara din casa, dar parca as prefera sa stiu ca totul este facut de mana mea.
      Am sapat destul de mult pe net dupa tot felul de piese si spre uimirea mea am gasit destule componente de care as avea nevoie la preturi derizorii (SH), mult mai mici decat la alte marci(VW, AUDI, OPEL)

      Comment


      • #4
        Well.. dupa cum ziceam, daca ai timp si te apuci sa repari singur la ea atunci se merita. Pai ce sa zic, spor la mesterit Daca o iei sa ne anunti cum ai rezolvat problemele.

        Comment


        • #5
          Multumesc ! Cu siguranta am sa postez ce fac, poate ajuta si pe altcineva .

          Comment


          • #6
            Gandeste-te in primul rand la sanatatea ta. O astfel de masina te poate baga in spital daca esti mai impulsiv de fel.

            Comment


            • #7
              Colegul dinaintea mea are dreptate. Daca nu dispui de finantele necesare, si mai ales timp, va fi un sac fara fund.

              Am avut multe masini, atat persoanale cat si la firma mea. Am avut multe probleme - schimbat motoare, cutii viteze, rugina, electronica, de toate.
              Crede-ma ca timpul pe care ti-l va lua aceasta masina nu ti-l va mai da nimeni inapoi, chiar si daca este la nivel de hobby. Vei ajunge sa cunosti toate service-urile din zona ta si toti mecanicii.

              Detaliez sumar, pareri pur-personale:
              - cu siguranta tb. sa te uiti dupa o cutie de viteze SH (incearca Ebay, ceva cu garantie)
              - fumul ala albastrui-negru nu e bine deloc. Daca zici ca s-a schimbat si chiuloasa, din punctul meu de vedere problemele sunt complexe ...
              - zgomotele de la servo pot fi de la curele, de la pompa sau altele. As verifica in prima faza nivelul de lichid, apoi as lua curelele la verificat sau furtunele.
              - martos SRS - deja situatia nu-mi place deloc ....
              - la fel si cu pernele.

              Este o vorba pe aici pe forum - "nimic nu este mai scump decat un mercedes ieftin".

              Bafta iti urez, daca te inhami la acest proiect.
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #8
                Salut. Eu zic sa nu te apuci !! Sunt in asentimentul colegilor ...
                Detin un W220 320cdi, din anul 2000 si pot spune ca am fost norocos, pentru ca functioneaza totul pe ea in conditii foarte bune ! Am mai facut cate ceva pe la ea, dar lucruri minore. Motorul si cutia functioneaza foarte bine. Masina are 330000km Nu m-as mai desparti de masina asta, fac foarte multi km cu ea ( 13000-14000/luna) si nu am nici un fel de problema. ÃŽntrebarea mea este: cum de are atatea probleme fiind mult mai tanara decat a mea ?!? A fost prost facuta ... Motorul ala este terminat, consuma mult ulei, cutia la fel. Uita de ea ! Bafta

                Comment


                • #9
                  Am revenit. In ciuda sentimentului meu de retinere, am luat-o.
                  Acum o sa va spun ce si cum pe parcurs ce le voi rezolva.
                  Cert este ca fum nu mai scoate. Nu s-a schimbat garnitura de chiulasa(am inteles eu gresit). Are filtru de particule imbacsit (cica d asta scotea fumaraul ala). Maine ma duc din nou la atelier sa verific cutia, care chipurile pare buna. Problemele ar fi de la convertorul de cuplu. In rest ...e superba !

                  Comment


                  • #10
                    S-o stapanesti sanatos, pune niste poze cu ea

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc ! Am sa pun in curand. Intai sa o fac deplasabila .

                      Comment


                      • #12
                        Revin cu detalii. Cutia nu avea ulei aproape deloc. Am completat aproape 5 litri si acum merge absolut impecabil. Motorul nu scoate fum absolut deloc. Luni fac schimbul de ulei si filtre la tot ce se poate( cutie, motor, frane, servodirectie. Si sapam mai departe.

                        Comment


                        • #13
                          Daca nu mai era ulei verifica sa nu piarda pe undeva.Schima tot uleiul la cutie si fai si o spalare daca tot a stat pe dreapta si a mai avut probleme.Filtru si garnitura noua la cutie neaparat.Pune totul OEM.
                          Last edited by broscutza2001; 05-21-2016, 20:07 PM.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #14
                            Cutia pierde ulei pe la conectorul vietii. Ma duc luni la mercedes sa iau conector joja si ce mai trebuie. Intre timp am rezolvat si AC-ul dupa tutorialul asta : https://www.youtube.com/watch?v=KfG65t9Wrmo
                            Lipseau si 150g de freon. L-am umplut , nu are pierderi, merge foarte bine.
                            Dupa ce schimb uleiurile si filtrele, o sa inspectez problema cu ABS-ul, ESP, etc. Ii fac calibrarea prin rotirea volanului stanga dreapa, totul e ok vreo 10-15 min, dupa rare se reaprind toate astea la bord , si volanul se invarte greu. Revin luni cu detalii.

                            Comment


                            • #15
                              Am schimbat senzorul de ABS si acum volanul merge exact cum trebuie. Am schimbat pompa de apa. Ueiul din cutia de viteze are un aspect maroniu inchis dupa doar cateva zile , ceea ce inseamna ca exista o problema. O sa desfac cutia sa verific. La articulatia spate exista putin joc la o busca destul de mare. Am comandat-o pentru luni. Scaunul de la sofer acum functioneaza perfect, dupa o curatare serioasa a butoanelor de pe usa(date jos si spalate cu alcool izopropilic). Nu se mai lasa pe burta peste noapte (un fir rupt de la un senzor care se afla in spatele rotii, banuiesc ca e un senzor de nivel ceva).
                              Cam atat pentru azi
                              Usor ,usor o aduc pe linia de plutire.
                              PS :
                              am comandat discuri si placute parte fata, tot pentru luni.
                              Am constatat ca pierde motorina pe la furtunasele de retur (are niste T-uri din plastic , unite de niste furtunase). Ma duc sa le iau originae de la mercedes.
                              Injectorul 5 are o corectie de -2.55(probabil va trebui schimbat la un moment dat). Restul intre +0.2 si -0.3
                              Last edited by cristiandvd; 05-29-2016, 02:37 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF