Salutare. Sunt posesor de w203 din 2011, in 2015 martie am mai achizitionat un E200 din 2006, cu probleme minore pe care le-am rezolvat, masina de care sunt foarte multumit. Acum a aparut o asa zisa oportunitate si va cer sfatul.
Un prieten vrea sa-si vanda masina, un S w220 din 2005. Masina o stiu de cand a cumparat-o (2012).
Am sa expun mai jos problemele existente in momentul de fata si ce s-a schimbat pana acum la masina.
Probleme:
- cutia de viteze / convertizor - abia se misca de pe loc si trebuie turata destul de rau
- calculator scaun sofer - nu se misca in nici-o directie (bine ca e intr-o pozitie confortabila pentru condus)
- nu mai are filtru de particule
- scoate fum daca o turez pe loc (3500/4000 rot) , de culoare usor albastruie sau albicioasa(parca) combinat cu negru
- la pornire(rece) ceva zgomote suspecte in dreptul pompei de servo-directie care dispar dupa cateva minute
- daca sta mai mult de 5-6 zile se lasa de tot (lipita de pamant)
- cateodata o gasesti ridicata, cateodata o gasesti lasata doar pe o parte, cateodata o gasesti in pozitie normala dupa o noapte de stat
- din cand in cand unul din faruri se stinge (aleator)
- funtia de soft-close nu functioneaza (el nici nu stia ca are asa ceva ) si mai nou nici portbagajul nu se mai inchide/ridica (nu se mai inchide deloc, nu face clanc)
- Incazirea / ventilatia scaun sofer nu functioneaza (banuiesc ca este legata intr-un fel de acelasi calculator care misca scaunul)
- Aerul conditionat nu functioneaza desi compresorul merge si are freon (daca o duce la tester, ii reseteaza baiatul ala nu stiu ce si merge aerul cond 2 3 sapt, dupa care iar nu mai merge; ramane aprins ledul rosu care iti indica ca nu merge compresorul-un fel de ECO- si nu se mai stinge neam)
- oglinda de la sofer sparta
- ceva becuri arse pe la stopuri
- martor SRS aprins
- una sau mai multe bujii arse (se aprinde bobina pentru cateva secunde dupa pornire)
Ce s-a schimbat:
- Injectoare S/H
- Pompa inalte S/H
- Perne de aer S/H
- Garnitura chiulasa - noua
- Articulatie fata - noua
- cutie viteze (asta e a doua care s-a stricat) S/H
- Becuri faruri xenon originale
Inca nu am pus un tester pe masina. Defectele sunt constatate impreuna cu propietarul. Masina zace intr-o curte din noiembrie anul trecut.
Pretul de vanzare este de 5000 ron
In rest e o masina ...curata
Ma leg la cap ? sau reusesc cu ceva investitii sa ma bucur de confortul unei masini al care-i pret a fost de peste 60.000 de euro ?
Multumesc si astept cu drag parerile voastre.
Un prieten vrea sa-si vanda masina, un S w220 din 2005. Masina o stiu de cand a cumparat-o (2012).
Am sa expun mai jos problemele existente in momentul de fata si ce s-a schimbat pana acum la masina.
Probleme:
- cutia de viteze / convertizor - abia se misca de pe loc si trebuie turata destul de rau
- calculator scaun sofer - nu se misca in nici-o directie (bine ca e intr-o pozitie confortabila pentru condus)
- nu mai are filtru de particule
- scoate fum daca o turez pe loc (3500/4000 rot) , de culoare usor albastruie sau albicioasa(parca) combinat cu negru
- la pornire(rece) ceva zgomote suspecte in dreptul pompei de servo-directie care dispar dupa cateva minute
- daca sta mai mult de 5-6 zile se lasa de tot (lipita de pamant)
- cateodata o gasesti ridicata, cateodata o gasesti lasata doar pe o parte, cateodata o gasesti in pozitie normala dupa o noapte de stat
- din cand in cand unul din faruri se stinge (aleator)
- funtia de soft-close nu functioneaza (el nici nu stia ca are asa ceva ) si mai nou nici portbagajul nu se mai inchide/ridica (nu se mai inchide deloc, nu face clanc)
- Incazirea / ventilatia scaun sofer nu functioneaza (banuiesc ca este legata intr-un fel de acelasi calculator care misca scaunul)
- Aerul conditionat nu functioneaza desi compresorul merge si are freon (daca o duce la tester, ii reseteaza baiatul ala nu stiu ce si merge aerul cond 2 3 sapt, dupa care iar nu mai merge; ramane aprins ledul rosu care iti indica ca nu merge compresorul-un fel de ECO- si nu se mai stinge neam)
- oglinda de la sofer sparta
- ceva becuri arse pe la stopuri
- martor SRS aprins
- una sau mai multe bujii arse (se aprinde bobina pentru cateva secunde dupa pornire)
Ce s-a schimbat:
- Injectoare S/H
- Pompa inalte S/H
- Perne de aer S/H
- Garnitura chiulasa - noua
- Articulatie fata - noua
- cutie viteze (asta e a doua care s-a stricat) S/H
- Becuri faruri xenon originale
Inca nu am pus un tester pe masina. Defectele sunt constatate impreuna cu propietarul. Masina zace intr-o curte din noiembrie anul trecut.
Pretul de vanzare este de 5000 ron
In rest e o masina ...curata

Ma leg la cap ? sau reusesc cu ceva investitii sa ma bucur de confortul unei masini al care-i pret a fost de peste 60.000 de euro ?
Multumesc si astept cu drag parerile voastre.
Comment