Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie automata

    Am gasit o balena 500 SE de vanzare din 1994, iar baiatul a mers fara ulei in cutie si zicea ca s-au distrus niste discuri pe acolo si il costa in jur de 15 mil discurile alea.Vreau sa cumpar masina asa cum este, fara cutie, dar inainte vreau sa intreb, daca are cineva o cutie de 500 SE de vanzare si cat costa.Eu vreau sa pun cutia pe masina si in felul asta probez si masina si cutia, iar daca imi place cum merge masina, o cumpar, si bineinteles cumpar si cutia de la cel care mi-o da, daca functioneaza corect.

  • #2
    Si daca nu-ti place cum merge masina ,cel ce vine cu cutia ce face o pune in spate si se intoarce acasa?

    Comment


    • #3
      Originally posted by seby_77 View Post
      Si daca nu-ti place cum merge masina ,cel ce vine cu cutia ce face o pune in spate si se intoarce acasa?
      Ai dreptate, dar fara proba eu nu cumpar nimic, nici cutia, nici masina, pt ca e posibil ca si cutia sa nu mearga bine.Da, o sa se intoarca acasa, iar eu o sa platesc toate cheltuielile

      Comment


      • #4
        Omul probabil vinde masina din cauza cutiei. O reparatie calumea cu inlocuit tot ce tb prin ea trece de mie. Eu am acceeasi problema si nu e din discuri. Cel mai probabil e dus blocul electro-hidraulic. SI daca e un S500 de Mures cu FFF la numar , a fost muncita rau masina. Iti complici viata inutil , parerea mea. Daca e sa cumperi o cutie SH exista riscul sa iti pice si aia dupa prima mie de km. Nu te pripi si nu te arunca cu capul inainte. Bafta!
        pasiunea NU cunoaste limite !
        My project - click! MBUNIVERSE

        Comment


        • #5
          Originally posted by hannymax View Post
          Omul probabil vinde masina din cauza cutiei. O reparatie calumea cu inlocuit tot ce tb prin ea trece de mie. Eu am acceeasi problema si nu e din discuri. Cel mai probabil e dus blocul electro-hidraulic. SI daca e un S500 de Mures cu FFF la numar , a fost muncita rau masina. Iti complici viata inutil , parerea mea. Daca e sa cumperi o cutie SH exista riscul sa iti pice si aia dupa prima mie de km. Nu te pripi si nu te arunca cu capul inainte. Bafta!
          Masina e de Iasi

          Comment


          • #6
            Esti sigur ca e 500 SE si nu 420SE ?
            pasiunea NU cunoaste limite !
            My project - click! MBUNIVERSE

            Comment


            • #7
              Originally posted by hannymax View Post
              Esti sigur ca e 500 SE si nu 420SE ?
              Nu, nu sunt sigur.Asa mi-a zis omul ca este cu motor de 5000 cmc, din 1994

              Comment


              • #8
                Daca ai fi stiut si ce nr de inmatriculare are.. poate iti spuneam exact detalii...
                pasiunea NU cunoaste limite !
                My project - click! MBUNIVERSE

                Comment


                • #9
                  O cutie sh o poti cumpara de la Timisoara sau de la Arad de la MERCOM (cauta adresele si nr de telefon intr-o revista Autosupermarket ) astia iti dau garantie . Totusi sfatul meu e ca nu se merita sa faci aceasta investitie in cutie deoarece cred ca te ajunge mai mult cutia decat masina. Bafta.
                  Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by hannymax View Post
                    Daca ai fi stiut si ce nr de inmatriculare are.. poate iti spuneam exact detalii...
                    IS-SNT asta e nr de inmatriculare

                    Comment


                    • #11
                      Din pacate nu stiu detalii ,dar ma voi interesa.
                      Trebuie sa fi trecut pe la vreun service cu masina, asa ca am sa las cate o vorba pe unde cunosc lumea..... tinem legatura! Spor !
                      pasiunea NU cunoaste limite !
                      My project - click! MBUNIVERSE

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by hannymax View Post
                        Din pacate nu stiu detalii ,dar ma voi interesa.
                        Trebuie sa fi trecut pe la vreun service cu masina, asa ca am sa las cate o vorba pe unde cunosc lumea..... tinem legatura! Spor !
                        Multam.Problema la cutie este ca atunci cand este in D, patineaza.Marsalierul merge, 2-ul merge, 3-ul merge.
                        Referitor la temperatura si presiune am constatat urmatoarele:am pornit-o, am lasat-o sa ajunga apa la 80 grade, presiunea la ulei era la 3, a stat asa 10 minute, dupa care a scazut un pic sub 3.Am mers cu ea doar in treapta a doua, am accelerat-o atat cat mi-a permis pana in 4500 ture, mi-a ajuns apa la 105 grade.Apoi am lasat-o cu motorul pornit si imediat presiunea a scazut la 1, iar cand acceleram pe loc, crestea la 3

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bigbull View Post
                          Multam.Problema la cutie este ca atunci cand este in D, patineaza.Marsalierul merge, 2-ul merge, 3-ul merge.
                          Referitor la temperatura si presiune am constatat urmatoarele:am pornit-o, am lasat-o sa ajunga apa la 80 grade, presiunea la ulei era la 3, a stat asa 10 minute, dupa care a scazut un pic sub 3.Am mers cu ea doar in treapta a doua, am accelerat-o atat cat mi-a permis pana in 4500 ture, mi-a ajuns apa la 105 grade.Apoi am lasat-o cu motorul pornit si imediat presiunea a scazut la 1, iar cand acceleram pe loc, crestea la 3
                          presiunea la ulei despre care vorbesti tu este cea a motorului si dupa ce acesta se incalzeste si uleiul creste in viscozitate, devine mai fluid, este normal ca presiunea la ulei sa scada. incearca sa faci o proba cand este motorul rece, respectiv uleiul din cutie, atunci iti dai seama daca merge. Discurile patineaza si cand e uleiul rece, daca patineaza doar cand e cald, at e blocul de electrovalve defect. De asemenea poti verifca la un service autorizat nivelul uleiului din cutie si calitatea lui. La acest tip de cutie uleiul este fiind foarte important, cutia fiind in 4 trepte si functioneaza doar pe principiu hidraulic. Sper sa ti fie de folos informatiile.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF