Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu pornirea motorului meu v8 5000:shout:

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu pornirea motorului meu v8 5000:shout:

    Sal stimati colegi,nu stiu ce sa ma fac,cand pornesc motorul,porneste dar nu isi mentine relantiul ,trepideaza masina (deci clar nu functioneaza toti cei opt cilindri),,si se opreste instant.Daca incer si a doua oara la fel,sau uneori nu mai porneste deloc.Chestia asta mi se intampla de aprox. o luna.Aveti idee de la ce poate fi?????? ''Nimic nu este mai scump de intretinut,decat un Mercedes ieftin'' vorba unui coleg de pe forum. Multumesc

  • #2
    Mii de scuze, am uitat sa spun ca masina in sine este un w140 cu motor v8 5000cmc an 1994. sa ma ierte moderatorii ,am uitat sa precizez asta.

    Comment


    • #3
      Ai incercat macar sa o treci pe N in secundele cat sta pornita?

      Ai incercat macar sa o treci pe N in secundele cat sta pornita?
      Macar sa o poti tracta pana la un service ceva?
      Un tester de diagnoza nu se gaseste pentru ea sa aflii cauza sau un mecanic bun pentru balenuta macar sa iti spuna ce are.
      Sper sa reusesti sa o readuci la viata.Respect

      Comment


      • #4
        Multumesc mult colegu',pentru incurajare,masina nu isi mentine relantiul,moare brusc.din ce am auzit sar putea sa fie clapeta de admisie...o sa aduc un arab expert in w140.

        Comment


        • #5
          La ce consum are, termina rezervoru instant si se opreste ) .
          Bujiile sunt ok ?

          Comment


          • #6
            Originally posted by E200CDI View Post
            Bujiile sunt ok ?
            Exact asta vroiam sa zic. In perioada asta, daca bujiile nu sunt ok, nu o sa o poti porni. Scoate bujiile si curata-le. Acelasi simptom a avut un prieten, doar ca el a trebuit sa scoata si sa inlocuiasca 16.

            Comment


            • #7
              Ca sa fiu sigur ca bujiile nu mai fac figuri..am comandat un set nou de la AUTO KLASS ,porneste fara nicio problema,ma plimb cu ea cam 10-15 min si gata se opreste motorul instant,daka mai incerc sa o repornesc ,nu porneste,offffffffff de la ce naiba o fi......

              Comment


              • #8
                Originally posted by ZEU View Post
                Ca sa fiu sigur ca bujiile nu mai fac figuri..am comandat un set nou de la AUTO KLASS ,porneste fara nicio problema,ma plimb cu ea cam 10-15 min si gata se opreste motorul instant,daka mai incerc sa o repornesc ,nu porneste,offffffffff de la ce naiba o fi......
                Încearcă sa verifici senzorii de pe motor in special cel de pe vilbrochen, eventual dacă ai de pe un motor ce funcționează sa probezi pe al tău sa vezi ce trebuie sa cumperi. Sau pune un tester pe ea dacă exista si nu o mai iei pe ghicite.
                Grav, magic, fin, senzațional.

                Comment


                • #9
                  Cu pompa de benzina cum stai?

                  Comment


                  • #10
                    Acest simptom nu apare dupa ce se incalzeste motorul? Sau face si la rece aceleasi figuri?

                    Comment


                    • #11
                      Doar dupa ce se incalzeste motorul

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ZEU View Post
                        Doar dupa ce se incalzeste motorul
                        Scoate bujiile, curata-le, baga-le inapoi, tine motoru pornit, pana o ia razna sau se opreste, si apoi scoate-le iarasi pe rand, asa vezi, cate si care pistoane nu merg, pistoanele care nu fac serviciu uda bujia.
                        i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                        Comment


                        • #13
                          Senzorii de temperatura trebuie verificati.
                          Senzorii de turatie de la fulie.
                          Daca se aprinde becul cu ASR in bord cand se opreste.. inseamna ca senzorii de turatie sunt scopti si cand se incalzeste motorul... nu isi mai fac treaba.
                          pasiunea NU cunoaste limite !
                          My project - click! MBUNIVERSE

                          Comment


                          • #14
                            Aceeasi problema o am si eu. Care a fost problema pana la urma ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dragushel View Post
                              Aceeasi problema o am si eu. Care a fost problema pana la urma ?
                              Dupa ce se incalzeste se opreste motorul si daca vreau sa o repornesc da rateuri in esapament bubuie bine

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF