Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W140 altoit cu w220......

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se poate sa fie adevarat , dar sa stii ca eu am avut ceva accidente si cu masini noi si cu W140 si nu imi pot scoate din cap chestia asta cu `tabla` la W140...
    BOMBING FOR PEACE IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY

    Comment


    • #17
      Eu eventual as pune la w220 o fata de w140 ca sa spui ca ai tehnologie mai noua.
      pasiunea NU cunoaste limite !
      My project - click! MBUNIVERSE

      Comment


      • #18
        Originally posted by Fabyan S View Post
        Se poate sa fie adevarat , dar sa stii ca eu am avut ceva accidente si cu masini noi si cu W140 si nu imi pot scoate din cap chestia asta cu `tabla` la W140...
        Din cate stiu eu "chestia cu tablele" tine cam de urmatorul aspect: masinile noi sunt realizate in ideea de a absorbi impactul. Asta se transpune in proiectare in realizarea de corpuri disipative, adica deformabile. Mai clar un corp rigid care nu accepta deformatii si are o rupere casanta nu este disipativ. Poate parea mai rezistent si chiar este in masura in care orice element de rezistenta se incarca proportional cu rigiditatea lui (modul de rigiditate al materialului). Pentru a disipa energia mai nou se folosesc elemente puternic deformabile si deformabile progresiv, asigurandu-se scurgerea eforturilor in afara habitaclului, pentru a proteja pasagerii. De asta poate parea ca o masina noua se busheste mai rau.
        Ca exemplu as da aici un accident avut de unul cu un ferarri enzo la nu stiu cate mii de km/h. Masina s-a imprastiat pe o distanta foarte mare dar cockpitul a ramas intact si omul doar foarte speriat.
        Cu siguranta pasagerii sunt mai in siguranta in masinile noi. Chiar daca nu te lovesti sa zicem de volan, energia impactului poate sa-ti afecteze organele interne sau coloana vertebrala tu stand pe scaun. NU vorbesc aici de masinile de plastic low buget, ci de cele cat decat mai inginerite.
        Cu siguranta masinile mai vechi, gen cobra au tabla mai groasa si profile mai serioase la sasiu dar, dupa parerea mea asta tine de tehnologia de atunci. Pe vremea aceea asa se asigura protectia pasagerului. Acum avem tot felul de sisteme, airbaguri, senzori care atunci nu existau.
        Concluzie: pe concret...daca dai cu cobra in W203 acesta din urma probabil ca se va stramba rau de tot dar socul resimtit de cei din W203 este simtitor mai mic.
        Asa cred eu ca sta treaba.
        p.s. - tot cobra-mi place mai mult

        LE: scuze, sunt off-topic;
        As mai adauga ceva tot off si anume, cred ca mai e si o parte ce tine de marketing (asigurari, despagubiri, etc.) in felul cum se fac praf masinile mai nou
        Last edited by adidc; 04-03-2009, 10:11 AM.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Asa zic si eu ca astea mai noi absorb socul mai bine.dar de cand a asfaltat strazile in andronache au avut loc 4-5 accidente,asta in 2-3 luni.
          1.Cel mai rau:un seria 3 Bmw din 95 cu o Hiunday Accent,Bmw a lovito cam cu 80km/h,BMW lovit bara,aripa dreapta fata,far si capota unpic.BMW plecat pe rotile lui pana acasa,iar Hiunday toata fata praf,indoit bascula+pasager din dreapta dus cu Smurdu la spital.
          2.Azi de dimineata pe la 8,Renault clio cu w124:w124 lovit capota aripa fata stanga si faruri sparte+bara,sofer intreg.Clio strambat rau si pasageru din dreapta tot cu Smurdu.
          Astea sunt cele care s-au soldat cu raniti.In rest unu cu matiz facut praf in lateral la Sprinter.

          Comment


          • #20
            Originally posted by 560sel_87 View Post
            Asa zic si eu ca astea mai noi absorb socul mai bine.dar de cand a asfaltat strazile in andronache au avut loc 4-5 accidente,asta in 2-3 luni.
            1.Cel mai rau:un seria 3 Bmw din 95 cu o Hiunday Accent,Bmw a lovito cam cu 80km/h,BMW lovit bara,aripa dreapta fata,far si capota unpic.BMW plecat pe rotile lui pana acasa,iar Hiunday toata fata praf,indoit bascula+pasager din dreapta dus cu Smurdu la spital.
            2.Azi de dimineata pe la 8,Renault clio cu w124:w124 lovit capota aripa fata stanga si faruri sparte+bara,sofer intreg.Clio strambat rau si pasageru din dreapta tot cu Smurdu.
            Astea sunt cele care s-au soldat cu raniti.In rest unu cu matiz facut praf in lateral la Sprinter.
            Ce legatura o avea buletinu accidentelor din cartieru tau din bucuresti cu subiectu discutiei nu vad nici daca imi pui lunete ....
            Posteaza la "Reflectii rutiere" .......si citeste regulamentul forumului !

            Comment


            • #21
              Salut

              Am vazut si eu in realitate un w140 coupe,cu mecla de w220,la inceput am fost cam nedumerit,apoi mi-am dat seama despre ce este vorba,indiferent de ce ar vrea ei sa faca,nu le iese.
              Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita !!!!
              BENZ4LIFE
              Dezmembrez:w124,w163,w168,w202,w203,w209,w210,w211 ,w220,Vito,Sprinter TEL:0784165165

              http://www.youtube.com/watch?v=bnhSykTCbfk 4Mercedes-Benz FANS!

              Comment


              • #23
                Alta facatura : http://www.220.ro/Ee787pysoC/Pimp-My...nea-Kazakhstan

                Comment


                • #24
                  Am deschis si eu un thread pe tema asta dar nu m-ati bagat in seama.

                  Saltul era de la W140 la W221 iar motivatia cred ca era faptul ca era blindata.
                  iata link-ul :
                  W203 - 2001

                  Comment


                  • #25
                    Originally posted by vladruse View Post
                    Masina frumoasa ,dar ala de la volan strica tot anturaju.

                    Comment


                    • #26
                      Originally posted by 560sel_87 View Post
                      .dar de cand a asfaltat strazile in andronache au avut loc 4-5 accidente,asta in 2-3 luni.
                      .
                      Uite d-asta nu merita rumanii asfalt, ca e prosti, calca tare bmweurile si se fac praf!!!!

                      On topic, urate masini, tot ce e modificat la mercedes gasesc de prost gust. Imi aduce aminte de dorinta romanilor de a face "facelift" mioritic la dacia 1300 standard cu "zambetul lui Iliescu".
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF