Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W140 cu motor mic, mai modern

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Faptul ca postezi pe un forum public te supune criticilor constructive sau nu din partea tuturor,chiar daca iti place sau nu.Altfel spus,cit timp discutia nu se inflameaza nu sunt probleme.Dat fiind ca ceri pareri si sunt posesor de asa ceva,ma califica printre cei mai autorizati sa postez aici...Daca e sa reducem din salate,ai un S350,dupa cum spui nu se bate lumea sa-l cumpere,deduci ca maninca mult (si degeaba) si decizi sa faci tu ce nu facu mama lui,sa reduci din mase si implicit consumuri.Admirabil,toata lumea vrea sa impinga motoare mici la cai multi,de ce oare nu o fac si casele constructoare?Are rost sa iti amintesc ca tot romanul vrea chiptuning,adica consum mic si cai multi,dar nu se poate,ca ar fi descoperit asta alte genii creatoareDaca crezi ca iti inec geniul creator nu mai postez,daca vrei un sfat marita-l pe un pret terestru si treci la ceva ce iti suna mai bine conform gustului tau.Bafta si intelepciune in luarea deciziei potrivite....

    Comment


    • #17
      Am avut w140 S300TD si iti recomand motorizarea asta (dar sa fie original, nu cu motoru schimbat, adica fabricatie 1996-1998). In banii pe care probabil o sa ii coste proiectul asta cred ca iti iei un S300TD bun si ii rezolvi si eventualele neajunsuri, ca e greu de crezut ca vei gasi de vanzare unul fara absolut niciun defect. Treaba cu schimbatul motorului as face-o doar daca as avea o caroserie de S600 cu multe optiuni si cu interior impecabil. Oricum bafta!

      P.S. Pune si poze cu S-ul pe care vrei sa il modifici, sau daca ai pus la my car sau in alta parte pune si aici sa vorbim mai la concret.

      Comment


      • #18
        OFF-TOPIC, sariti peste va rog.
        ========================

        Ai dedus gresit (search member posts ?), am o caroserie/sasiu buna de W140 si restul e slabut pe ea, OM603 aspirat de W124, cutia nu prea e in apele ei. Decat sa stau sa il repar si sa iasa tot o ciorba prefer sa fac o treaba cum trebuie si sa schimb pe repere mari.

        Am evitat sa spun asta pentru ca nu vroiam sa par laudaros sau, dar nici nu-mi place sa fiu luat peste picior. Eu ca masina daily am un Mondeo nou, ca masina de "fuga" am un Nissan S13 cu SR20DET pe care il pregatesc sa particip la CND si KOE 2011, prin "parcul" nostru auto (eu+asociat) se mai regasesc si Mitsubishi Pajero 3.2 DiD LWB (+1 de piese hehe), un E28 3.5, un E36 2.5, un E28 2.8, E39 2.0d, Logan DCi si un ... Tico (pt. gagica-mea). Ar mai fi si patru motociclete, 2 speedere si 2 de teren.

        Spun asta ca sa pricepi ca Mercedes-ul nu inseamna nimic altceva decat un proiect sau o joaca, nu am nevoie de el si vreau sa-l fac doar pentru ca este pacat sa ajunga taiat in bucati. Am fost inebunit de cand ma stiu de masinile astea si am luat-o acum vreo doi ani si ceva ca proiect, dar nu a fost timp pentru ea si a stat degeaba ramolindu-se.

        Renunta te rog la atitudinea asta atotstiutoare si dojenitoare ca nu ramane nimeni impresionat. Este un forum public si nu te poate nimeni opri sa comentezi, insa matur (uitandu-ma la varsta ta) ar fi sa contribui nu sa ne impartasesti conceptiile tale despre viata intr-un mod negativ. Apreciez orice sfat si orice ajutor insa daca se trec niste limite de bun simt ma pot lipsi de ele.

        "Admirabil,toata lumea vrea sa impinga motoare mici la cai multi,de ce oare nu o fac si casele constructoare?" - suntem in 2010 nu in secolul trecut cand au fost facute masinile astea. Daca ai fi citit post-ul meu ar fi trebuit apoi sa-ti dai seama cum in ultima vreme se merge pe motoare de cilindree mica supraalimentate. Sa luam exemplul VAG, 1.8 turbo a fost inlocuit cu 1.4 TSI iar 1.9 TDI cu relativ noul 1.6 TDI commonrail. Analizeaza evolutia motorizarilor la mai toti producatorii si vei vedea care sunt tendintele.

        "Dat fiind ca ceri pareri si sunt posesor de asa ceva,ma califica printre cei mai autorizati sa postez aici." - nu ai demonstrat asta pana acum, sorry. Poate esti foarte priceput in domeniu, nu am de unde sa stiu asta, dar a avea in posesie un anumit lucru nu te autorizeaza cu nimic.

        Daca ai avea idee cu ce se mananca chiptuning-ul nu ai mai spune asta. E discutie lunga si sunt suficiente topic-uri pe subiectul cu pricina. Ai avut macar vreodata soft custom la masina ? Hai sa-ti spun un singur lucru ca sa nu ajungem in AFR-uri si EGT-uri, aerul respirat tot ala-i dar combustibilul este acelasi cu cel de acum 10-20 ani ? Soft-ul masinii poate fi optimizat in mai multe moduri, nu poti avea si consum si cai, dar se poate ajunge la un compromis decent. Si asta pentru ca n-ai nici macar idee cum arata niste harti de injectie si avans si diferenta intre cruising si on-boost. Fac presupunerile astea pentru ca daca ai sti cu siguranta nu ai spune ce spui.

        Nu am o problema personala cu tine, am in schimb o problema cu oamenii care dezinformeaza din auzite si spun prostii. Forum-ul este un loc in care se face schimb de cunostinte si cine va citi cele spuse de tine le va lua de bune pentru ca, deh, sunt spuse cu asa multa siguranta. Asta este singura problema, eu unul cum ti-am spus nu sunt impresionat.

        In incheiere iti pot declara cu rusine ca imi inneci "geniul creator" si te rog din nou sa nu mai postezi aici decat daca nu ai ceva de spus legat de subiect si care in acelasi timp sa demonstreze niste cunostinte demne de a fi expuse publicului larg. Vrei sa ne ciondanim, da-mi un PM cu numarul tau de telefon si stam la cioace, poate am pornit pe un picior gresit.

        Nu sunt un membru activ pe acest forum (rusine mie) dar cine ma cunoaste si imi stie post-urile de pe alte forum-uri de exemplu stie de asemenea ca nu sunt niciodata un om rautacios si laudaros, dar chiar ma scoti din pepeni cu modul in care mi te adresezi si ironiile astea de doi lei, in special pentru ca nu spui de fapt nimic, doar lovesti.

        ==========

        Acum, ca sa terminam cu tot off-topic-ul asta de doi lei si sa trecem inapoi la subiect.

        Multumesc razor si florin man, daca lucrurile vor merge asa cum sper voi prezenta totul in detaliu de la schite si montaj pana la orice probleme intampitate odata cu rezolvarile gasite.

        Ceva mai on-topic intre timp am mai facut ceva research si am hotarat sa raman la ideea originala de acum doi ani si sa imi indeplinesc dorinta de a ma juca cu un OM606. De cand am luat masina cam asta a fost planul si stand bine si gandindu-ma indiferent ca-i fac sau nu ceva mai special pe exterior motorizarea trebuie totusi sa fie serioasa ca sa fie si masina luata in serios.

        606-ul e considerat de multi ca fiind unul dintre cele mai reusite diesel-uri pentru automobile produse de Benz, poate chiar cel mai reusit. Nu neaparat din alte motive ci din cauza ca se pot impinge intr-un mod absolut nesimtit ca si putere mentinandu-si fiabilitatea.

        Ca si multi altii dintre voi probabil am fost "vandut" de ideea de 606 dupa ce am luat S-ul si documentandu-ma am dat peste filmuletul baietilor cu 190E-uri cu pompe de 603 lucrate de finlandezii de la Mynä. Apoi a aparut tot pe meleaguri scandinave W123-ul break tot cu 606 dar turbo de Scania (insane) care a facut o impresie foarte buna la competitiile lor de drift, chit ca manca cutii de viteza pe nesaturate, ajunsese omul sa aibe doar a 3-a si a 5-a, dar tot se descurca.

        Acum ca sa discutam in cifre motorul asta este capabil in conditii relativ ok de fiabilitate de ~500 cai si 700Nm daca te mananca bine. Eu probabil nu voi tinti asa sus (cine stie ?) dar undeva in 300-350 va fi dus, un Holset mediu nu e scump si as vrea sa incerc sa raman pe pompa standard si un piggy-back (posibil si stand-alone MS dar aici e mult de citit si din ce am gasit nu prea a fost facuta treaba), fara sa merg pe cea mecanica de 603. Plus ca e vorba si de transmisie aici iar pe partea asta nu am citit suficient inca. Sunt "nebuni" care incearca si conversii common-rail deci zarurile nu sunt aruncate, e in schimb mult de citit pana se gaseste o configuratie optima.

        Sunt foarte "excited" de treaba asta, W210-uri cu motorul care-l vreau sunt si vor fi suficiente, am gasit unul foarte yummy in Germania la 1700 euro botit botul neatins nimic tehnic, de exemplu. Trebuie sa ma duc sa o gasesc pe tanti din acte si sa rezolv problema asta, ITP inca doi ani ca expira in Ianuarie si apoi ne apucam de treaba Abia astept !

        Hai ca acum nu mai sunt "dracu", 606-ul a fost pus pe W140

        Multa bafta,
        Octav

        Comment


        • #19
          Masina e aia cu numere de BC, a fost si pe bursa pusa. Istoria ei aici :



          Au mai incercat si altii sa puna 200D de cobra pe 126 si a iesit un cacat. W140 ustura la buzunare, S300TD cred si eu ca e cea mai buna varianta.

          L.E. : Vad ca deja se tinde spre offtopic & flame, am sa va rog sa nu aprindeti spiritele, DMihnea si-a spus o parere. Bafta cu proiectul !

          Originally posted by XSD View Post
          In incheiere iti pot declara cu rusine ca imi inneci "geniul creator" si te rog din nou sa nu mai postezi aici decat daca nu ai ceva de spus legat de subiect si care in acelasi timp sa demonstreze niste cunostinte demne de a fi expuse publicului larg. Vrei sa ne ciondanim, da-mi un PM cu numarul tau de telefon si stam la cioace, poate am pornit pe un picior gresit.

          Nu sunt un membru activ pe acest forum (rusine mie) dar cine ma cunoaste si imi stie post-urile de pe alte forum-uri de exemplu stie de asemenea ca nu sunt niciodata un om rautacios si laudaros, dar chiar ma scoti din pepeni cu modul in care mi te adresezi si ironiile astea de doi lei, in special pentru ca nu spui de fapt nimic, doar lovesti.
          Last edited by Carmine; 12-22-2010, 01:26 AM.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #20
            @Mertzanu

            Multumesc de sfat, treaba amuzanta e ca in timp ce scriam eu mesajul de mai sus ai postat tu.

            Crede-ma ca stiu foarte bine ce e 300TD-ul e cel mai reusit W140 diesel de departe, am cautat de am tampit unul (chiar daca aveam deja janghina in parcare), am vazut vreo 10 si toate erau praf si la scoruri foarte mari. Unul singur parea beton dar l-am pierdut la diferenta de o zi si pana acum sunt suparat pe asta (avea 80 mii din zisele omului si parea sa fie impecabila si de km astia in poze, la doar 6700 parca).

            Pune problema asa, ai caroseria mea care in capul tau esti dispus sa o dai si la 1000 euro pt. ca sta degeaba. Nu e long dar e buna, sasiu neatins, fara rugina pe dedesupt, relativ dreapta si neaccidentata (tot ce conteaza la mine, restul se face). Mi-ar fi imposibil sa gasesc ceva similar la sub 3000 euro inmatriculat. Orice alte probleme sunt irelevante pentru ca 1. iau o masina cu totul 2. o sa-mi pese acum de ea si problemele care le are sunt minore, nu era vrajeala in anunt, chiar asa este. Masina chiar si asa cum e acum cu 500 euro o fac sa poti merge cu ea foarte okay, dar nu asta e ideea, nu ?

            Asta-i agregatul, se ocupa de vanzare un cunoscut care se mai ocupa cu comertul de masini (thanks Tintome !), eu nu am avut timp sa ma ocup :


            @carmine Crede-ma ca nu vreau flame, sunt un pasionat de masini si nu am timp sa ma cert pe forum-uri, de aceea l-am rugat pe DMIHNEA sa-si vada de treburile lui si sa nu instigheze. Daca era diplomat si politicos asa ca tine sau multi altii orice critica aducea as fi raspuns politicos si frumos. Eu am spus tot ce aveam de spus, daca el va continua va vorbi singur.

            Nota : OM606 e acel 300TD (24v), completez pt. ca acum am obs. ca nu am scris exact ce motor e in post-ul precedent.

            Multa bafta,
            Octav
            Last edited by XSD; 12-22-2010, 01:28 AM.

            Comment


            • #21
              Spor la modificat balena si daca e ma mai pot interesa si eu in partea de research.
              Ca un mic off topic poate prezinti masina de fuga pe la off topic.Merita deoarece masina o cunosc.

              Comment


              • #22
                Revin cu niste vesti bune pentru mine, nu si pentru cei care nu au cumparat-o hehe.

                Cum sunt un tip hotarat, azi masina a fost mutata de la "locul ei de veci" din Kaufland la noi la service pentru o rediagnosticare care sa ne ajute sa vedem ce trebuie cumparat. Haideti sa va spun cum a decurs.

                Inarmati cu o baterie si un compresor electric pt. unflat rotile s-a pornit fara cine stie ce mari sperante spre masina, care a stat in acelasi loc nepornita vreun an si ceva. Am luat si niste cabluri sa fim siguri, ne cam asteptam sa ne chinuie putin. Am ramas masca cum a pornit nebunia, din cele 6 bujii incandescente stiu ca erau maxim doua bune ultima data cand au fost verificate, daca nu cumva una sau .. zero (nu mai tin minte), si cu toate asta dupa ce am dat vreo ~5 secunde la automat a pornit (in vreo 3-4 cilindri apoi imediat 6) si apoi dupa 20 secunde de mers, l-am oprit si a pornit la sfert. Incredibile motoarele astea vechi MB.

                Dupa ce au fost unflate caucioacele tot ce am facut a fost sa bag in Drive si m-a dus lin si frumos pana la noi la service, no fuss, no problems. In cele cateva minute in care l-am condus mi-am adus aminte de ce mi-am dorit de asa multa vreme un W140 si de asemenea de ce alea bune au preturile care le au in strainatate (un W140 300TD ajunge si peste 10 mii si pornesc de la 6-7000 alea mai asa-asa). S-au reparat toate drumurile, de-odata simti ca nu mai incapi nicaieri si cu toate ca masina ta face mai putin decat mai tot ce e pe strada (in mom. asta) te simti ca un rege, superior lor. Daca tineti minte scena din titanic cand pleaca din port printre toate ambarcatiunile alea mici ... cam asa se simte.

                La service, dupa ce am urcat-o pe elevator am realizat ce idiot as fi fost daca o dadeam. Masina este intr-o stare excelenta pe dedesupt, fara nici o lovitura, minora macar, d-apai sasiu atins, sudat, 2-in-1 samd. cum am vazut alte exemplare pe cand vroiam sa cumpar un 300TD "bun". La bucsaraie insa treaba cam scartaie, va fi nevoie sa schimb mai tot ce nu am schimbat deja dar cu mana pe inima va spun ca nu se simte cand mergi cu ea, asta inseamna overengineering. Si daca e sa o compar cu masini mai noi se simte si mai tare lucrul asta, daca esti suficient de tehnic ca sa poti analiza, evident. Inafara de bucse nu prea trebuie nimic schimbat, totul e ok, nu pierde pe nicaieri nimic inafara de o conducta de motorina si una de ulei care se slabisera din coliere = rezolvat.

                Se pare ca cine a schimbat ulei+filtru la cutie acum 2 ani cand am luat-o nu a pus suficient ulei (eu nu am verificat pana acum) si a mai intrat 1.5L de ATF. Masina acum schimba foarte okay, nu perfect, dar okay. Nu mai smunceste ca inainte. Un amic care a avut mai multe S-uri mi-a spus ca e posibil sa fie nevoie de anumite reglaje, la el la service facand de mai multe ori operatia asta cu succes. Vom incerca si vom vedea.

                De curiozitate am scos o fata de portiera sa vedem de geamurile electrice si era fix ce ne-am asteptat, geam desprins de macara. Le rezolvam dar nu aveam adezivul necesar si la urma urmei nu au intrat zilele in sac.

                Ce ma scotea pe mine din sarite era vibratia motorului/caroseriei la relanti. S-a rezolvat printr-un simplu reglaj la pompa.

                Ce ma bucura este ca dracul nu e nici pe departe asa negru cum credeam si am o masina chiar foarte buna, ma bucur ca a fost lipsa mea de timp o problema si nu altceva. In doua ore pe elevator s-au rezolvat o tona de probleme minore si adunate au schimbat masina in ceva chiar acceptabil. Si cand ma gandesc ca ultimele sapt. daca venea cineva cu 1000 euro i-o dadeam sa nu o mai am pe cap. Mama ce prostie era sa fac, asta e masina buna nene. Un S300TD cum am zis impecabil sub 10 mii nu-l iei, nu ma intereseaza parerile cunoscatorilor care nu au stat sa bata toata tara dupa 10 asemenea masini. Unul la 6-7000 tot e de lucru la el, tot trebuie sa-i refaci tot interiorul cu piele fresh, tot trebuie sa o revopsesti sa arate tipla samd. Macar asa salvez vreo 4000 euro easy si ma si distrez.



                In noaptea asta voi comanda semnalizatoarele (furate de un magar care sper sa intre intr-un mare copac si sa nu se bucure de ele), faruri, triple, grila si semnalele laterale clare si apoi voi cauta un set de bucse de calitate si niste arcuri spate ca sa uit de suspensie momentan. Dupa sarbatori voi face iar ITP-ul la ea pt. ca expira in Ianuarie si apoi ne apucam de modificari in limita timpului si bugetului disponibil. Tot prin Ianuarie o sa facem un drum pana la Bacau sa o cautam iar pe gagica, daca tot nu dau de ea o sa merg pe numerele astea fara sa platesc impozit, cand o sa vrea sa o radieze sa ma gaseasca ea pe mine.

                Topic-ul nu mai este de actualitate, voi deschide unul la "Masina mea" cand voi avea vreme sa o prezint. In momentul de fata imi este clar tot ce trebuie sa ii fac, cel putin primul stagiu si pe parte tehnica. Am citit o gramada intre timp si calea este clara La exterior nu imi vine un design care sa mearga pe caroseria asta, in special din cauza cupolei (restul se paote modifica). Orice i-ai face mai extrem strica si da in kitsch (din design-urile incercate pana acum), se pare ca farmec-ul ei sta fix in forma de caramida. In consecinta pe exterior va ramane in mare stock cu un kit mini-wide custom proiectat de noi ce va cuprinde evazari mici la roti, spoiler fata/spate si niste praguri fine care sa le uneasca armonios. Culoarea va fi negru perla cu mirror finish, folie neagra cat cuprinde si roti de 18 sau 19 cromate sau cu buza cromata in functie de design (vizual 20 sunt baza dar nu prea mai mergi apoi cu masina pe la noi). In esenta yakuza style daca stiti la ce ma refer.

                Se poate inchide.

                Multa bafta,
                Octav
                Last edited by XSD; 12-22-2010, 22:45 PM.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF