Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W140 cu motor mic, mai modern

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W140 cu motor mic, mai modern

    Salutare,

    Cum se pare ca W140-ul din dotare nu prea vrea sa plece de la mine, fapt manifestat prin lipsa de dorinta de a pune macar naibii niste anunturi, m-am hotarat sa-l tin si sa fac o chestie speciala din el.

    Primul si cel mai important detaliu ar fi schimbarea motorului, si pentru ca masina va fi facuta in special de plimbare nu uz constant, ma gandeam sa iau un E/C-Klasse cu motor de 2-2.1 si cutie automata din anglia si sa le pun pe W140. Asta pentru ca daca se umbla putin la soft si se mai usureaza putin tanc-ul (vom face un wide-body kit complet din fibra la el, design modern interior/exterior etc.) ar trebui sa aiba o dinamica acceptabila pentru plimbat dar in acelasi timp niste taxe si consum ceva mai acceptabile.

    Intrebarea pentru cei mai priceputi in ale Benz-ului decat mine ar fi urmatoarea : Ce masina mi-ati sugera sa incerc sa gasesc si mi-ar face viata decent de usoara la schimbarea motorului/cutiei/ceasuri bord ?

    Pe moment eu ma gandeam sa gasesc un W210 cu CDI-ul de 2143cmc sau un W211 200CDI sau 220CDI in anglia, cel mai probabil unul botit cu km mai putintei. Bugetul nu este tocmai nelimitat si ar fi o tona de facut la masina asta, de aceea trebuie sa incerc sa salvez banuti pe unde pot, insa nu as vrea sa pun motor mai vechi de 2000.

    Nu am studiat inca suficient problema pentru ca pe moment sunt concentrat pe alt proiect (o japoneza, sorry) insa as aprecia orice sfaturi si pareri vis-a-vis de treaba asta.

    Daca voi decide sa incep proiectul, va fi prezentat aici pe forum in cele mai mici detalii.

    Multa bafta,
    Octav

  • #2
    Aceleasi ganduri am si eu din primavara si astept cu interes sa faci public ce cheltuili sunt si daca e posibila la R A R omologarea motorului de 2,0l pe balena.

    Comment


    • #3
      Fă-ţi calculul la impozit pe următorii 2-3 ani, şi altul cu cât te-ar duce modificările. S-ar putea să ieşi mai ieftin dacă mai ţii maşina câţiva ani, şi apoi să radiezi dacă nu mai merită.

      Transferul de motor cu diesel după 2000 este foarte complicat şi nu merită efortul din punctul meu de vedere. Cu greu o să reuşeşti să faci totul să meargă ok (bordul, butoane, calculatoare, pilot automat, klimatronic, etc).

      Eu aş prefera să o ţin originală, cât mai bine întreţinută, şi poate dacă te plictiseşti de ea, o să găseşti pe cineva care să o vrea (poate chiar pentru colecţie). Dacă te apuci de modificat la ea, şi te blochezi în mijlocul procesului o să rămâi cu un s-class tunat pe care nu dă nimeni 2 lei.

      Maşina arată foarte bine, merită mai degrabă o recondiţionare decât o transformare în "bolid". Dacă te sperie impozitul, ia în calcul şi varianta cu Bulgarii!
      ...

      Comment


      • #4
        Problema care ar trebui pusa de la inceput ar fi cea cu omologarea. Ar fi bine sa te documentezi cat costa si daca este posibila in romuica. Daca esti 'documentat' cu relatii bune atunci se rezolva si treci la problemele ce tin de partea tehnica. Mie nu imi cine sa cred ca nu se poate face o astfel de modificare... si daca iei toate componentele si le integrezi pe noua masina si la sfarsit investesti ceva in producerea unor elemente estetice care sa le integreze (ma refer aici la bord spre exp). Totul este sa gasesti un om dispus la aceasta munca de chinez batran.

        Parerea mea despre acest proiect este ca ar fi mult mai apreciata de cunoscatori modificarea, daca la exterior ar ramane aceiasi masina si doar sub capota sa apara modificarile importante. Aia ar fi o treaba nemaipomenita, dar numai tu poti hotara ce faci cu banii tai.

        Chiar iti urez multa bafta si imi doresc din tot sufletul ca acest proiect sa se concretizeze pentru ca idei au fost multe pe forum, chiar si eu am avut cateva, dar s-au stins toate din lipsa de fonduri sau timp.

        Comment


        • #5
          Salutare si multumesc pentru raspunsuri. Este un motiv pentru care am in plan sa iau o masina intreaga, atunci cand lucrezi cu ceva care a fost functional viata este mult mai usoara.

          Din nefericire W140 nu este si sansele sunt ca nu va fi vreodata o masina clasica de colectie. A fost produs in mult prea multe exemplare, are prea multe usi si nu este o masina tocmai frumoasa (impunatoare insa, da). Din motivul acesta si din cauza naturii afacerii pe care vrem sa o lansam (tine de modificari mai complicate) nu va fi tinuta de fabrica niciunde, in special la exterior.

          Nu pot da prea multe detalii (acum) vis-a-vis ce vrem sa facem pentru ca in definitiv faptele vorbesc, planurile nu sunt greu de facut. Si atunci cand se materializeaza te poti mandri cu ele, pana atunci stai in banca ta.

          Acum revenind la subiect, tehnic este mult de munca dar nici pe departe ceva imposibil. Lasand la o parte posibilitatea modificarii soft-ului pentru a simula unele intrari si componente inexistente, atunci cand ai o masina functionala langa tine poti pune mai tot ce vrei, de la controlul tractiunii si esp pana la clima automata cu tot cu senzori. Pare complicat dar odata ce intelegi cum functioneaza va parea realizabil. Totul depinde de cat de departe vrei sa ajungi si de cat timp+bani dispui. Ah, si daca ai un electronist bun care stie ce face, dar asta intra mai mult la capitolul buget.

          Cu omologarea este intr-adevar mai dificil dar nici aici nu este imposibil, in cel mai rau caz se ajunge la test dinamic unde chiar si fara relatii poti trece usor atata vreme cat lucrarea este facuta cum trebuie. Costa in schimb destul de multisor dar la cat costa restul modificarilor, nu mai pare asa mult. Daca mai ai si ceva cunostinte unde trebuie, devine si mai usor (dar nu mai ieftin). Am facut chiar recent o schimbare de motor pe alt proiect (un Nissan pe care il pregatesc pt. CND 2011) si de-a lungul timpului au mai fost suficiente. Vom trai si vom vedea, eu nu sunt foarte stresat de partea asta, mi-e frica mai mult de timp, partea tehnica si de a gasi un design potrivit caroseriei, nu este o capodopera a proportiilor si este greu sa o faci sa arate bine.

          De calculul la impozit nici nu se pune problema, in orice proiect de genul asta banii sunt ultima consideratie, si asta pentru ca modificarile costa mult mai mult decat ar putea costa impozitul si nu vorbim aici neaparat de motor. Nu este masina mea primara si de cand am luat-o acum vreo 2 ani nu cred ca am facut 1000km cu ea. Este doar un proiect, un hobby sa spunem. Oricine a modificat serios o masina va sti ca banii "investiti" nu se recupereaza in veci, asa o masina o tii, nu o vinzi. Daca tragi linia e vorba de a face o "afirmatie", poate ceva similar cu acel 190E cu motor de ultima generatie facut de nemti, dar dus mult mai in extrem. Nu este necesar ca masinile vechi sa moara, pot fi modernizate si pot fi aproape la fel de bune si fiabile ca o masina din zilele noastre. Li se poate da o a doua sansa la viata si este probabil cel mai eficient mod de a recicla. Asta e mesajul care urmeaza a fi transmis.

          Altfel pusa problema, masina respectiva daca nu va fi "salvata" va muri fiind canibalizata pentru piese sau va ajunge la un cioban care o va baga in groapa. Daca este modernizata, arata contemporar si are si electronica cat de cat actuala va mai dainui mult si bine, poate inca 20 ani, de ce nu.

          Un fier fie ca e din 90 sau 2010 tot un fier e, diferenta tehnologica se vede la motor si in special la electronice. Mai este diferenta si la siguranta dar aici nu e mare lucru ce putem face dar un tanculet ca W140-ul are suficienta siguranta pasiva ca sa nu fii asa ingrijorat de cea activa.

          Gata, ma opresc ca sunt prea multe de zis. Astept in continuare comentarii si sugestii dar as prefera daca se poate mai mult pe latura tehnica

          Multa bafta,
          Octav
          Last edited by XSD; 12-21-2010, 00:40 AM.

          Comment


          • #6
            Cred ca e o prostie.200cdi e un motor prea mic,e o blasfemie sa faci downsizing la motoarele de pe W140

            Comment


            • #7
              E o prostie din seria rominul inventiv....privitor la body kit,nu acolo e greutatea masinii...Iar motorul de 2.2 trage de w202 si w203,se chinuie sa traga de clasa E,iar de un S esti visator...bafta si revino-ti....

              Comment


              • #8
                Originally posted by lowrider View Post
                Cred ca e o prostie.200cdi e un motor prea mic,e o blasfemie sa faci downsizing la motoarele de pe W140
                Mie unul mi s-a parut ca merge destul de okay, si din soft poti urca un 2-2.1 pana aproape de puterea unui 300TD fara greutatea aditionala deci fii convins ca va fi mai rapid. De 350TD nici nu mai vorbesc. E vorba de eficienta aici, "blasfemie" e sa mergi cu masina ruginita si rupta-n 14 ca majoritatea S-urilor de la noi. Stiati ca se lanseaza S250 CDI ? Stiati de volvo S80 cu motor de 1.6 diesel ? Eu daca vreau sa ma deplasez repede ma urc pe motocicleta, S-ul e de plimbare si la plimbare nu ai nevoie de sute de cai.

                Sunt un om care nu fuge de critici, dar va rog veniti cu argumente ca sa avem pe ce discuta.

                Daca ai face un pas in spate ai observa ca se face pretutindeni downsizing de-a lungul timpului, si asta pentru ca eficienta motoarelor a crescut. Se poate scadea cilindreea si se mareste puterea maxima prin supraalimentare mai agresiva pentru momentele cand chiar ai nevoie de ea. Eu unul merg civilizat cand am de mers cu un S si daca e vorba sa repecti limitele de viteza in oras si in afara sunt curios unde ai nevoie motoarele mari pe care le mentionezi.

                Vrei sa stii unde chiar pierzi ? La cuplul la turatii mici inainte sa intre turbina, acolo este intr-adevar o gaura si va fi putin mai neplacut la plecari mai brutale de pe loc, pe care oricum nu le-as face. Se va pierde acea "saritura" instantanee cand dai un sut pe acceleratie la viteze ff. mici sau manevre. Cum ai trecut de 5-10 km/h (in functie de rapoarte) nu mai conteaza pentru ca esti in turbo. Cutia automata ajuta imens la asta fata de manuala si nu se va simti la fel de tare.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by DMIHNEA View Post
                  E o prostie din seria rominul inventiv....privitor la body kit,nu acolo e greutatea masinii...Iar motorul de 2.2 trage de w202 si w203,se chinuie sa traga de clasa E,iar de un S esti visator...bafta si revino-ti....
                  Fara oameni inventivi si dispusi sa experimenteze inca ai fi tras de hamuri ca sa faci stanga.

                  De acord ca nu este "greutatea" masinii in tabla de exterior, dar eu unul nu sunt dispus sa usurez sasiul de exemplu. Schimbarea unu 6 cilindri + cutie cu un 4 cilindri mai modern + cutie te scapa de macar 60-70kg din calculele mele. In rest unde poti lucra la greutate nu vei scapa de o gramada de kilograme, insa totul se aduna (de la accesorii motor incluzand compresorul de AC si radiatoare pana la evacuare mai usoara si inlocuit tabla unde este fezabil cu fibra etc.)

                  Sa luam exemplul unui 350TD care are 1900kg si 13s pana la 100km/h (date declarate de producator) cu 150 cai si 310Nm (2000rpm)

                  Daca dai jos de pe el 150kg (cam la limita realizabilului de bun simt) ajungi la 1790kg. 2.2-ul de pe W210 are 143 cai si 310Nm in varianta de fabrica. Doar din soft il duci in 170-180 cai si ~400Nm (1800 rpm) fara macar sa schimbi turbina. Hai sa tragem o linie ..

                  1900kg .... 150 cai
                  1790kg .... 180 cai

                  Spune-mi te rog cum nu ar fi asta o imbunatatire.

                  De ce sa nu luam in calcul si faptul ca schimbi o cutie in 4 cu o cutie in 5, deci rapoartele vor fi teoretic mai scurte (aici nu bag mana in foc ca nu m-am documentat inca).

                  S300TD-ul W140 care este considerat cel mai bun diesel de pe sasiul respectiv are cam asa :

                  1920kg ... 177 cai si face 0-100 in 11.2s dupa producator (cv)

                  Suficient zis, sper.

                  Calea usoara si ieftina ar fi sa pun un 300TD OM606 de pe W210 pre-facelift, scap si de omologarea problematica de vreme ce s-a pus pe sasiul W140. Sa nu vorbim de cat poate fi impins la putere motorul asta, poate deveni o bestie. Nu vreau insa sa apelez la solutia asta decat daca nu am de ales, asta a fost prima varianta luata in considerare si cea mai logica. As prefera sa incerc macar sa nu iau calea usoara decat daca devine prea stupid sa o iau in alta directie.

                  Cum am scris si mai sus, orice comentarii sunt binevenite, dar frumos este sa fie argumentate, altfel nu au nici o valoare si nu contribuie cu nimic la acest topic.

                  Acum, fara suparare, sa va zic si eu o chestie. De obicei ma abtin dar este un adevar care merita spus. "Romaneste" este sa crezi ca motor mai mare = mai bun. Modul in care o masina merge si se comporta nu depinde de marimea motorului, trebuie gasit un echilibru foarte bun intre greutate, curba de cuplu, distributia maselor si suspensie/articulatie. Acest echilibru depinde in special de menirea masinii respective. O masina reusita este aceea care are un compromis intre factorii enumerati mai sus cat mai apropiat de ceea ce ti-ai propus.

                  De aceea o masina de drag este setata si gandita complet diferit fata de una de circuit care la randul ei va fi construita diferit fata de o masina de drift. Exista elemente comune, dar de la un punct incolo doar divergente.

                  Va spun un lucru foarte simplu si treaba fiecaruia daca imi da sau nu dreaptate. Primul lucru care trebuie sa-l schimbi la o masina daca vrei sa fie rapida sunt franele, suspensia si gumele. Abia apoi iti faci griji de putere. Gresesc, mai intai trebuie partea organica dintre volan si scaun sa invete sa conduca corect si rapid. Daca aceste patru conditii nu sunt indeplinite, mai multa putere iti va aduce doar greutati dar, ce-i drept, si un zambet ieftin atunci cand ii dai talpa pe drum drept. Pentru mine, unul, drumul drept este fumat si nu aduce nici o satisfactie, un drum virajat pe serpentine este alta problema.

                  Va explic in cateva cuvinte si de ce, si o luam in ordine. Daca nu ai franele (discuri, etriere, placute) upgradate si te dai pe serpentine cum trebuie vei afla ce-i aia fading dupa primele maxim 10 curbe iar dupa 15-18 vei ramane fara frane de tot in timp ce masina cu cai mai putini dar frane cum trebuie va trece pe langa tine si norul de fum care iti iese de la roti. Suspensia si gumele te ajuta sa te poti mentine pe trasa ideala si va face ca masina sa iti raspunda la comenzi asa cum trebuie. Combinand factorii astia poti frana foarte tarziu si puternic, poti tine masina pe trasa ideala si aproape de limita aderentei si, cel mai important, poti iesi tare din curba si diferenta in viteza de iesire este mentinuta pe toata linia dreapta care urmeaza intre doua masini similare.

                  Caii putere in plus sunt cai putere in plus, atat. Usurarea masini nu numai ca iti aduce echivalentul cailor putere in plus ci imbunatateste tot comportamentul dinamic al masinii, de la viteza de cornering si pana la capabilitatile de franare. Lovesti fix in forta care ne aduce cele mai mari probleme in lumea asta, si anume inertia.

                  Am deviat mult de la subiect, mai ales ca eu unul nu as face asa ceva cu un S, nu se preteaza deloc din cauza greutatii ridicate, insa am vrut sa spun si eu cateva lucruri pentru cei care cred ca puterea este totul. Mi-a adus aminte de un tip, romanas de-a nostru, care ma intreba cati cai are motocicleta mea si a ras cand a auzit de 140, ca doar X5-ul lui avea aproape 300 "fratioare" si de doua ori numarul de cilindri. Suficient zis.

                  Multa bafta,
                  Octav
                  Last edited by XSD; 12-21-2010, 14:37 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Omule,nimic personal dar sunt satul de romani inventivi,pline soselele de cacaturi tunate mioritic,si accidente facute de romani cu folie-n geam nu mai pomenesc,xenoane de 1 leu,si alte tunari.Daca aveti veleitati de designeri,duceti-va nene la BRABUS,AMG.LORINSER si altii,POATE va angajeaza.Cit timp poceati Daciile era de inteles,dar acum va bagati si pe masini serioase,si asta nu e bine.Din partea mea pune-i si atas,dar eu zic sa iti canalizezi talentul spre alte ramuri ale artei,asta daca ceri sfaturi...Lasati-i pe cei ce stiu sa construiasca sa-si faca treaba.Mai mult,daca ramii intr-o nota de respect fata de constructorul MB,mai putem sa divagam pe margine....

                    Comment


                    • #11
                      Bun, atunci si din partea mea, nimic personal dar si eu sunt satul de romanii care au impresia ca tara noastra este de doi lei, ca nu suntem capabili de nimic si suntem un popor inferior. As putea sa atac foarte tare acum insa ma voi abtine pentru ca nu este civilizat. Fara suparare, nu te cunosc, nu am vorbit ca oamenii fata in fata, dar din post-urile tale de aici imi aduci aminte de baietii nostri plecati in italia care dupa o luna se prefac ca nu mai stiu romaneste. Come si dice ?

                      Avem suficient talent in tara asta, daca ti-ai face temele ai sti pe unde sta Romania la IT pe plan international si aici intra si design-ul. Eu sunt designer de meserie si cultura vizuala ti-o formezi la fel fie ca esti neamt, italian sau un prapadit de roman. Stii cati romani lucreaza in car design la firme de renume si cati au luat premii pe chestia asta ?

                      Negativismul duce la suficienta si lipsa de ambitie.

                      Sa inteleg ca esti un adevarat fan al MB, uite eu nu sunt fan pentru ca nu suport definitia de fan. Nu pot ridica in slavi o marca sau o persoana. Eu apreciez in schimb ingineria si atentia la detaliu din spatele masinilor care poarta mandru steaua pe capota dar in acelasi timp vad si lucrurile care ar putea fi imbunatatite, nimic nu este perfect, in special produsele facute in masa asa cum sunt masinile.

                      Cred ca as prefera cu tot respectul de rigoare sa nu mai postezi pe topic-urile mele, nu aduci nici un plus cu atitudinea asta.

                      Multa bafta,
                      Octav
                      Last edited by XSD; 12-21-2010, 15:04 PM.

                      Comment


                      • #12
                        In date tehnice nu te pot ajuta ca nu cunosc asa bine, dar iti urez succes si sper sa vedem finalizat proiectul......poate si ceva poze de la ''lucrari''.
                        Bafta

                        Comment


                        • #13
                          Iti multumesc !

                          Proiectul, momentan, este ... in stadiu de proiect. Cu ceva sprijin de la oameni mai talentati ca mine in ale desenului sper macar niste schite si planuri sa fie facute pentru interior si exterior iar pana in primavara multa documentare. Este un proiect care nu va avea prioritate printre celelalte, deci ne vom intinde multicel cu el, sper in final sa fie ceva cu care ne putem mandri.

                          Comment


                          • #14
                            Buna,am citit toate postarile, cred ca idea omului trebue respectata ,imi place ca gandeste pozitiv si cred ca toti stim ca se poate ,de ce nu... .era baeatul ala care a pus un V8 pe cobra. Un motor de 2.0l cred ca se descurca exempar daca este dus la 160 hp,as opta pentru 2.0l pentru ca daca tot faci modificari la greu macar sa iti fie usor cu taxele, ca banuesc ca nu ai numai o masina. Intriorul cred ca poate sa arate mai proaspat si modern printr-o combinatie de culori si cusaturi... (crem combinat cu blue marine) mi_ar placea mie. Sunt foarte mult pentru originalitate dar cred ca daca nu ne-am gandi la valoarea masinii multi dintre noi ar schimba ceva la masina lui. Bafta si tinene la curent sau poate chear ne trimiti proectul cand e gata . Respect.

                            Comment


                            • #15
                              Baiatul de fata merita toate laudele si ii doresc mult succes si cu proiectul Nissan 200Sx la care se afla in plina desfasurare.Ideea surade si ii intaresc si eu argumentele dar asta e deja poluarea topicului.Rog revenirea la subiect.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF