Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Solicitare informatii E220 din 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Solicitare informatii E220 din 2010

    Salutari!
    Eu as dori sa achizitionez un anume E220 de la un proprietar pe care-l cunosc, stiu cum a fost intretinuta masina, am si condus-o putin,
    Masina e din 2010, are 168.000 km, cutie automata, cu toate reviziile facute la reprezentante
    Ce m-ar interesa pe mine e ce cheltuieli si probleme cunoscute urmeaza.
    N-am mai condus automata mult timp (cam 1.000 km doar), deci niste sfaturi despre cum sa ma comport cu cea de la E class ar fi binevenite.
    Reviziile la cutie si schimbul de ulei la ce intervale se fac?

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Daca am citit unde trebuie pe talon, motorul e W212.
    Si legat de acest motor, am gasit acest articol:
    Mercedes E Class W212, o masina care a inceput prost dar care a terminat superb. Iata de ce, in articolul de astazi dedicat berlinei taximetristilor.


    Din ce zic ei acolo, e destul de ingrijoratoare problema cu lantul de distributie si faptul ca schimbul de ulei si microfiltru la cutia de viteze trebuie facut la 3 ani.

    Pana acum, n-a avut problema cu lantul dar as dori sa stiu daca e atat de frecventa pe cat o prezinta acel articol.

    Comment


    • #3
      ce scriu "baietii" acolo este in mare parte o prostie (as putea paria ca cel ce a scris articolul nu o condus niciodata una timp de citiva ani ca sa vada care-s problemele) - w212 nu are probleme cu rugina, cablurile, cutia de viteze etc. - decit daca nu este intretinuta corespunzator.(ca la orice masina de altfel) Diferenta dintre pre si facelift este minima si tine mai mult de chestii estetice decit mecanice. E220 nu a prea fost folosit ca taxi - ca taxi s-au folosit E200 (136 CP).
      Schimbul la cutie (7gtronic+) se face la 120 000 km (sau 5-6 ani) iar la motor 30000 km sau in fiecare an - iti scrie pe bord cite zile mai ai pina la urmatoarea revizie- preferabil sa schimbi si uleiul din diferential odata la 5-6 ani - ca cei de la reprezentanta nu-l schimba niciodata
      Ca posesor al unui W212 as zice ca-i de departe cea mai fiabila masina care am condus-o (a mea are 9 ani ~170000 km si merge aproape ca noua) -cu o singura exceptie- daca o cumperi din RO sunt sansele de 90% sa aiba peste 300000 km -asa ca preferabil daca o iei din RO sa o iei de la cineva care a cuparat-o de noua si ai incredere.
      la E220/250 erau la inceput probleme la injectoare dar s-au inlocuit pe gratis de mercedes la rechemari
      Singura problema care o am eu constant sunt cu rotile (jante strimbe la fiecare 3-6 luni si cauciucuri distruse de drumuri) si discurile/placutele de frane care tre sa le schimb aproape anual (masina grea + problema cu soferul )
      In rest intretinerea este relativ scumpa - dar asta e- vrei intretinere ieftin- iei Dacia

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspuns.
        E foarte utila si informatia cu perioada la care se schimba uleiul. La 3 ani sau 30.000 cum zicea acolo era deja dureros.
        La cate probleme erau insirate acolo, zici ca era Opel.

        Comment


        • #5
          Eiii.. Au si ei o parte de dreptate
          Eu am de 5 ani un E200, intr-adevar are multi km.

          Motoarele Om651 sunt cunoscute pentru lantul de distributie, pana in 2014 cand au schimbat baietii intinzatorul si au pus unul cu 4 orificii de ulei.
          Cand auzi sunet la pornire la rece incepe sa bata si poti schimba intinzator si lant.
          In rest, plasticele din care sunt facute unele componente cum e baia de ulei o sa cedeze in timp fie la buson fie la garnitura
          Suport filtru de ulei, pica garniturile si pierde ulei
          Capacul de sus de la injectoare si axe cu came la fel o sa piarda ulei din cauza garniturii.
          Senzorul DPF mai pica si ala

          Cutia daca e 7G Tronic e mai finuta..si mai greu de intretinut. 5G Tronic e tanc!

          Intretinere recomand la 10.000km nu la 30.000...sau 365 zile!
          La cutie zic eu ca pana in 100.000km!

          In rest, consumabile...apa..paie si bataie!
          Să știi să lupți când vrei să ai.
          Să nu regreți când pierzi sau dai

          Comment


          • #6
            Deci ar fi indicat ca la 100.000 km sa schimb busonul de la baia de ulei si toate garniturile mentionate de tine?
            Intinzatorul si lantul ar fi o idee sa-l schimb cand atinge 200.000?

            As dori o lamurire si despre intretinerile periodice. Daca o masina circula rar si face pana-n 7.500 km pe an, ar fi ok daca s-ar face reviziile la 2 ani?
            Nu ma refer la acest E220, pentru ca va face drumuri aproape zilnice prin oras si cam de 2 ori pe luna in afara, in jur de 200 km la o tura. Cu astfel de regim n-ar trebui sa am probleme cu DPF-ul, nu?

            Comment


            • #7
              Nu m-ai inteles bine.
              Problemele comune sunt cele mentionate, busonul sau garnitura la baie, garniturile mentionate la capac si la suportul de filtru, alea te pot lasa si la 100.000km si la 400.000km! Cand cumperi masina ii faci o verificare de rampa sa vezi daca are vreo scurgere.

              Intinzatorul si lantul, DOAR DACA FACE UN ZGOMOT LA PORNIREA LA RECE il schimbi!!! In rest nu umbla acolo!
              Reviziile cel mult la 1 an, uleiul are proprietati pe care le pierde.
              Probleme la DPF daca stai in afara orasului nu prea. Important e cand o simti ca se regenereaza sa-i dai sandale.
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • #8
                As mai avea o nelamurire.
                In 2 ocazii s-a intamplat ca la oprire sa miroasa a ars, cam ca la lichidul de ambreiaj, desi nu m-am intalnit foarte des cu acest miros.
                Or fi probleme cu cutia de viteze?
                Drumurile au fost scurte, prin oras, Dupa un drum de 150 km, nu s-a simtit nimic.
                Last edited by Equaliser; 05-25-2021, 13:40 PM.

                Comment


                • #9
                  Salutare..
                  Sa intelegem ca te avem de coleg si achizitia a fost facuta ?
                  Mirosul de ars/incins vine cel mai probabil de la Dpf (filtru de particule) aflat in regenerare.Nimic periculos.. . Aceasta se face de cele mai multe ori in oras la viteze mici si nu la drum lung...cel putin la Euro 5 si 6... Mai e posibil, sa provina de la rola alternator...Au fost cazuri cand aceasta e pe duca ( se blocheza ambreiajul din ea, asta daca stapanesti termenii tehnici) si incepe sa se blocheze, motiv pentru care se incinge si provoaca un miros asemanator.
                  Avand in vedere totusi ca miroase doar in oras si nu la drum intins, as ramana totusi pe 'diagnostic' de Dpf in regenerare...
                  O diagnoza pe ea la cineva priceput ar putea sa te lamureasca cum sta si in ce parametri este Dpf-ul . Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Sau, exact ce spuneam eu, daca motorul are vreo scurgere de ulei, uleiul ala curge in scut, aproape lipit de scut vine si DPF-ul care ajunge la temperaturi foarte mari, uleiul ala din scut se incinge si miroase a incins, uneori ai ocazia sa te trezesti si cu fum prin dreptul usilor, sa zici ca a luat foc
                    Să știi să lupți când vrei să ai.
                    Să nu regreți când pierzi sau dai

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                      Salutare..
                      Sa intelegem ca te avem de coleg si achizitia a fost facuta ?
                      Mirosul de ars/incins vine cel mai probabil de la Dpf (filtru de particule) aflat in regenerare.Nimic periculos.. . Aceasta se face de cele mai multe ori in oras la viteze mici si nu la drum lung...cel putin la Euro 5 si 6... Mai e posibil, sa provina de la rola alternator...Au fost cazuri cand aceasta e pe duca ( se blocheza ambreiajul din ea, asta daca stapanesti termenii tehnici) si incepe sa se blocheze, motiv pentru care se incinge si provoaca un miros asemanator.
                      Avand in vedere totusi ca miroase doar in oras si nu la drum intins, as ramana totusi pe 'diagnostic' de Dpf in regenerare...
                      O diagnoza pe ea la cineva priceput ar putea sa te lamureasca cum sta si in ce parametri este Dpf-ul . Stima.
                      Inca n-am cumparat-o, e a unui apropiat care nu mai poate s-o conduca si-l mai duc eu ocazional cu ea.
                      Ma tenteaza s-o iau, ca parca e pacat sa vanda la piata asa frumusete de masina cu 10.000, ca atat am vazut ca-i aproximativ pretul.

                      Comment


                      • #12
                        Inca o chestie as mai vrea sa aflu.
                        Ma bate gandul sa fac reviziile la reprezentanta. O fi mai scump cu 2-300 lei, dar probabil au vazut mai multe din acest model si stiu ce au de facut. Teoretic.
                        Ma gansesc sa cumpar eu ce trebuie schimbat de pe site-ul pe care l-am vazut pe undeva pe forum. Mi s-a parut foarte bun pretul de 110 lei/5l la uleiul original Mercedes.
                        Eu fiind din Mures, imi poate spune careva parerea despre cei de la Aliat Tg Mures?
                        Sau este vreo reprezentanta in judetele invecinate care sa fie atat de buna incat sa merite o zi de concediu si o plimbare?

                        Comment


                        • #13
                          La reprezentanță nu o sa ți accepte niciodată uleiurile și ce vrei tu sa le mai aduci.
                          Reviziile se fac cu produsele lor.

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #14
                            Am discutat, accepta, dar se tripleaza costul manoperei.
                            Am primit si o informatie despre cam cat ar costa o revizie la reprezentanta si se pare ca ajunge in jur de 2.500 lei.

                            Comment


                            • #15
                              Ca idee, am vazut o factura de revizie la aceasta masina de anul trecut, efectuata in alta tara, iar pretul era de 250 euro (schimbare filtre si ulei).
                              Cred ca asta-i motivul principal pentru care in alte tari toti merg la reprezentante: preturile sunt la jumatate sau mai mici, iar salariile sunt triple.
                              Suntem o tara boema.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF