Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Doresc masina din clasa E, ajutati-ma sa aleg modelul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by cipa View Post

    Am mai vazut si auzit cate unu caruia ii consuma 220 CDI cat un logan de 1.5 DCI. Chiar sunt curios pana la urma care este consumul real al unui 2,2 CDI?
    Cand vreau sa vad cat consuma o masina sau alta, nu ma iau dupa povestile lui x sau y ci ma uit pe http://www.spritmonitor.de/en/

    Comment


    • #32
      Originally posted by Diesel View Post
      Cand vreau sa vad cat consuma o masina sau alta, nu ma iau dupa povestile lui x sau y ci ma uit pe http://www.spritmonitor.de/en/
      Multumesc colegu Diesel.

      Comment


      • #33
        Originally posted by cipa View Post
        Probabil ca, colegul nostru si`a cumparat de mult masina dorita avand in vedere data postului sau. Oricum daca nu se supara nimeni continui eu pt. a nu mai deschide un nou topic. Si eu sunt in cautarea unui diesel w210 si sunt interesat de consum si de fiabilitate.

        Am mai vazut si auzit cate unu caruia ii consuma 220 CDI cat un logan de 1.5 DCI. Chiar sunt curios pana la urma care este consumul real al unui 2,2 CDI?
        http://www.clubmercedes.ro/consum-w210-t9592.html

        Link-ul te duce spre un topic unde s-a mai vb despre consum. Si nu sunt povesti ci am pus si poze. Ca si concluzie pana citesti tu topicul: consum urban cam 6-7 si consum extraurban cam 5l. Fiabilitatea la W210-le meu din 2001 ma multumeste pt ca pana acum n-am schimbat decat consumabile.

        Comment


        • #34
          Eu am vazut pozele4 dar tare mi`e greu sa cred ca se poate scoate un consum mic in oras... da, la drum intins cu viteze de pana in 120 la manuala cu 6 viteze.

          Sunt curios de motorul de 2700 CDI, consum oras, e mai fiabil deat cel de 2200? Multumesc!

          Comment


          • #35
            Originally posted by cipa View Post
            Eu am vazut pozele4 dar tare mi`e greu sa cred ca se poate scoate un consum mic in oras... da, la drum intins cu viteze de pana in 120 la manuala cu 6 viteze.

            Sunt curios de motorul de 2700 CDI, consum oras, e mai fiabil deat cel de 2200? Multumesc!
            Motorul de 270cdi e ''avion''...ai si cai putere sub capota{170} si consum mic{afara 6-7...oras 8-12....depinde de stilul de condus}
            Pe cand 220 are consum mai mic{nu e mare diferenta fata de 270} dar ''te depaseste autobuzul la plecari de pe loc''
            Uite o poza cu consumul meu la 270cdi intro zi cand nu ma grabeam{4oameni,bagaje,fara clima,in a 6-a sub 2000 de turatii}
            Attached Files

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #36
              Originally posted by mircea600sel View Post
              Motorul de 270cdi e ''avion''...ai si cai putere sub capota{170} si consum mic{afara 6-7...oras 8-12....depinde de stilul de condus}
              Pe cand 220 are consum mai mic{nu e mare diferenta fata de 270} dar ''te depaseste autobuzul la plecari de pe loc''
              Uite o poza cu consumul meu la 270cdi intro zi cand nu ma grabeam{4oameni,bagaje,fara clima,in a 6-a sub 2000 de turatii}

              Tare frumos consumul. Banuiesc ca nu era in oras... de fapt ai si zis in a6a
              Sunt curios la o cutie automata (ca asa sunt majoritatea 270CDI, foarte foarte putine manuale) Cam care ar fi diferenta de consum? Automata e cu 5 viteze din pacate nu?

              Tu esti multumit de el? Probleme pana acum de fiabilitate? Ai bagat multi bani in masina? Multumesc!

              Comment


              • #37
                Originally posted by cipa View Post
                Sunt curios la o cutie automata (ca asa sunt majoritatea 270CDI, foarte foarte putine manuale) Cam care ar fi diferenta de consum? Automata e cu 5 viteze din pacate nu?
                La cutie automata mai pune 1litru de motorina in plus. E270cdi e alegerea perfecta pt un w210. La varsta ta o sa mai vrei sa mergi un pic sportiv (sa mai faci vreun Bmw) si 270 se misca oarecum binisor, pe cand la 220 trebuie sa deschizi usa si sa-i mai faci avant cu piciorul precum la skateboard.Daca ramai la versiunea cu cutie automata, cam canci sportivitate. Inca odata, km sunt foarte importanti la modelele cdi, pt ca o sa incepi sa bagi bani cu sacul in ea, iar cine vinde, o vinde ca trebuie sa bage bani in ea.Asadar atentie.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  La cutie automata mai pune 1litru de motorina in plus. E270cdi e alegerea perfecta pt un w210. La varsta ta o sa mai vrei sa mergi un pic sportiv (sa mai faci vreun Bmw) si 270 se misca oarecum binisor, pe cand la 220 trebuie sa deschizi usa si sa-i mai faci avant cu piciorul precum la skateboard.Daca ramai la versiunea cu cutie automata, cam canci sportivitate. Inca odata, km sunt foarte importanti la modelele cdi, pt ca o sa incepi sa bagi bani cu sacul in ea, iar cine vinde, o vinde ca trebuie sa bage bani in ea.Asadar atentie.
                  Sint perfect de acord , mai ales ca nu difera sensibil intretinerea si taxele/impozitele fata de 220.
                  Plus ca 270 e posibil sa gasesti Avantgarde sau Elegance mai usor, deci cu mai multe optiuni.
                  Chiar de costa ceva mai mult incearca sa iei o masina ingrijita, alea muncite te aduc la faliment in 1-2 ani....

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by vladruse View Post
                    Chiar de costa ceva mai mult incearca sa iei o masina ingrijita, alea muncite te aduc la faliment in 1-2 ani....
                    Asa e, sa o repui pe picioare costa mai mult decat valoarea ei.

                    Iar, daca nu faci multi km....un benzinar e alegerea perfecta.Deja aceste masini au ajuns la o uzura morala si fizica mare, iar cine a avut diesel a alergat masina, a dat km inapoi pe la 100 si ceva de mii ( crezi ca putea sa vanda masina cu 300.000?) si hai cu ea pe autovit. Foarte greu o sa gasesti o masina intratinuta ca la carte.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      Iar, daca nu faci multi km....un benzinar e alegerea perfecta.
                      Aici iar gandim la fel. Pana in 20-25.000km /an , cum zicea si colegul 300zxtt, nu se merita diesel.
                      Problema e ca benzinarele mici in 4 cilindrii sint slabutze fata de diesel in 4 cilindrii. Trage mai bine dieselul.
                      Cel mai potrivit mi se pare un 240 benzina V6.....taxe la fel, consum decent, fiabilitate mai mare decat 220/270 CDI (n-are turbina,injectie diesel scumpa etc.) , putere mare si rafinament.

                      Daca totusi faci mai multi km pe an, preponderent oras, cauta bine ca se mai gasesc diesel-uri cu km putini. Trebuie sa ai multa rabdare.
                      Acum o luna a cumparat un prieten de-al meu cu supervizarea mea un C220 CDI Avantgarde manuala din 2002 cu 8.200 Euro din Autovit, masina impecabila cu 99.000km , fusese de noua din Romania, masina directoarei BCR Campina, sotia sefului scolii de politie Campina, din cate am inteles.
                      Masina de femeie, am gasit oje,rujuri si reviste de femei la greu in ea, cu carte service si impecabila masina. Piele, scaune incalzite, xenon din fabrica cu spalare faruri, car-kit, clima Thermotronic (aia smechera cu display),magazie CD, jante, totul absolut original, o masina tzipla.
                      Asa ca daca ai rabdare intalnesti norocul nas in nas....

                      Comment


                      • #41
                        Stiu treaba cu CDI`urile ca sunt pretentioase... si va multumesc pt. atentionari. Intr`adevar un 270 CDI trage mai bine si de aceea ma gandesc la acest model, si auzisem ca e destul de fiabil. De grabit nu ma grabesc pt. ca inca am bulgaroaica si ma misc pe ici colo.

                        Daca cineva dintre voi stimati colegi cunoateti vre`un CDI ca cel descris de colegu vladruse sunt deschis la oferte. Dupa cum am zis si cum mi`ati recomandat si voi nu ma grabesc pt ca nu vreau sa bag inca o data banii pe care ii dau pe masina.

                        Multumesc!

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by claudius comsa View Post
                          Dupa ce am condus ambele modele (W211 si W210) preferinta este W210. Si alegerea? Benzina.

                          De ce benzina? As vrea sa achizitionez un w210 dar sunt indecis daca sa fie 220CDI sau 200K! Mi-ar place sa fie avant (T-model).

                          Comment


                          • #43
                            Si eu am w211 Avangarde (cutie manuala) si sunt multumit de el la consum (maxim 11-12 in oras cand merg sportiv) iar pe autostrada (ca fac mult buc-ct) la 180 consuma 8 si ceva, iar la 130 consuma 5%.Oricum trebuie sa ai grija ca eu am avut probleme la 160.000 de km, deci nu erau multi si am bagat ceva mii de euro, dar acum sunt multumit ca merge super bine.Oricum acum vreau sa o schimb cu un bmw, dar daca nu gasesc sa o vand sau schimb, o pastrez definitiv.

                            P.s: Cauti posturile mele si vezi de ce am platit atat, ca sa numai ma repet.Am si masina pe benzina si la drum lung e un calvar cu consumul, asa ca nu vad de ce e mai rentabil un benzinar, fiindca durata de viata la un diesel e mai mare.
                            Last edited by al3x82; 10-22-2009, 22:15 PM.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF