Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie e200 ex Taxi Germania

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie e200 ex Taxi Germania

    Salutare tuturor! Cum spune si titlul as dori niste sfaturi de la cunoscatori in legatura cu achizitionarea unui mercedes w212 an 2010-2012 direct din Germania,fost taxi,cu maxim 250-300k kilometrii la bord. (daca cumva reusesc sa ma rabd pana anul viitor prin vara si se vor ieftinii pana pe la 10-11k euro modelele din 2013...ar fi super,acel bad boy look si dayline light ma omoara).
    Intrebarile mele sunt:
    1.Stie cineva sau exista vreun site unde as putea gasi dotarile taxiurilor din Germania? (in orice limba) ...si aici ma intereseaza acele dotari pe care nu le pune neamtul la anuntul de vanzare...gen..ce sonorizare au,daca klima e pe 4 zone sau doar pe 2...incalzire in scaune din fata + bancheta sau doar cele din fata ,etc.Dupa cum stim modelele pentru taxi sunt mai "speciale",nu au xenon si cine stie ce nu mai au fata de un model premium scos la vanzare pentru omul de rand.
    2.Ce piese sunt foarte pacatoase la modelele astea? La ce ar trebui sa am grija? Ce sa verific prima data cand merg sa vad o masina ( pe langa ca oricum dupa ce o verific eu si persoana cu care merg o duc la reprezentanta pentru tester).
    3.Tinand cont ca la 300k kilometrii nu este foarte batrana si tinand cont ca din ce am citit firmele de taxi sunt obligate sa mearga la TUV odata la 6 luni pentru revizii,este o afacere buna?
    4.Cum e cu cutiile 7g tronic?Sunt bune?Sunt pacatoase?Nu am condus niciodata cutie automata.
    5.Am citit aici pe forum ca daca iti cumperi un fost taxi primul lucru care sa il faci este sa ii schimbi filtrul de particule..e adevarat?cat costa? e greu de schimbat?
    Acum cateva lucruri despre mine care va poate ajuta sa imi raspudeti mai usor la intrebari.Sunt tipul de sofer calm in trafic,cu muzica la maxim dar de la mine nu o sa vezi burnout-uri ,plecari de pe loc sau chestii de genu.(In momentul de fata am un BMW si cred ca in 3 ani m-am invartit de 5 ori pe zapada..niciodata pe uscat sau sa-mi bat joc de masina).Imi place senzatia majora la 40/h ). Conduc intre 13-15k kilometrii pe an maxim maxim.Stau intrun oras cu 3 semafoare ) deci nu e super-aglomeratie.
    Daca tot suntem la capitolul "bej",imi poate spune cineva o vopsitorie buna in judetul HD sau in judetele invecinate? Nu suport culoarea aia si m-as axa pe un negru mat.Sau poate ma mai gandesc la culoare dar mat sa fie.Cam atat dragi posesori de MB,in cazul in care imi mai vin ceva idei o sa le scriu pe parcurs.
    Rugamintea mea este sa fiti cat se poate de obiectivi,acum stiu prea bine ca in general posesorii de MB sunt oameni instariti,ei bine eu nu sunt sarac dar nici nu fac parte din categoria aia.Asa ca nu ma trimiteti sa-mi cumpar masina de la proprietar unde e mai scumpa si cu 5000 de euro.Daca se poate sa va axati la ce am scris si sa raspundeti din cunostintele voastre ar fi super bine.

  • #2
    Salut! Iti spun de ce m-am lovit eu cu un w211.Nu e mare lucru dar ca sa iti faci o idee.

    1.De obicei orice taxi are are in functie de masina(difera de la masina la masina) cabluri in torpedou pentru statie si in portbagaj pentru antena cat si mufa antena pentru plafon va avea buton pentru microfon va avea mufa de plafon pentru semn taxi banchete pentru copii pe spate tabla ramforsata mai bine directie si articulatii mai solide poate vor fi putin mai scumpe dar sunt compatibile si cele standard alternator de capacitate marita baterie mai mare in mare nu prea am vazut navigatie pe ele dar nu este exclus a mea de exemplu are radiocasetofon si in functie de masina va avea si telefon sau ansamblul telefon al meu are ii lipseste doar telefonul.Nu este exclus ca taxiurile sa nu aibe aceleasi dotari ca si cele premium depinde cum a fost comandat din fabrica al meu are scaune cu masaj si perne de aer la sofer geamuri og;inzi electrice incalzire scaune clima pe 4 zone da aer unde vreau eu deci nu e exclus sa fie dotat la greu.A si sa nu uit a mea mai are taximetru (contorul acela pentru plata)in oglinda retrovizoare centrala si e legata la gps sau ceva fiindca chiar si fara curent dupa ce o conectez stie timpul ora data tot singura.Va avea buton de panica etc deci poate fi oricum ele nu sunt stas.

    2.Atentie la electronica multe module/calculatoare pe masinile astea deci trebuie sa iese brici altfel este de lucru.Si pe partea de directie/articulatie sa fie totul ok.Dat fiind ca este automata neaparat verifica placutele de frana fiindca ele pot fi noi dar cum e automat foloseste frana mult mai mult si de noi le va coace iti imaginezi discuri incinse oprit la semafor va sta cu frana calcata cateva minute se degradeaza foarte mult placutele fie ele noi.
    3.Multe dintre masinile din romania cel putin pe mercedes sunt foste taxiuri retusate mai mereu vad cate unul desi proprietarul se jura ca nu e chiar daca ii demonstrez ca este.Eu as zice ca este o afacere foarte buna dar numai daca il iei din afara si daca este cat de cat intretinut.Nu il lua din romania ca e jale mare.Si da daca a fost folosit drept taxi trebuie sa ii faca verificarile periodice la 6 luni si ei in general nu se joaca daca ceva nu e bine schinba sau intervine deci intreaba de carte service si la proprietar si la reprezentanta ai sanse sa iti dea intregul istoric pe masina daca te descurci cat de cat.

    4.Cutia 722.9 sau 7 G-TRONC si are 7 trepte 1-2-3-4-5-6-7 lock-up clutch este aplicat de la viteza 1 si este controlat electronic in functie de cuplu motor ,este o cutie de generatie noua care da multe batai de cap , de ce , pentru ca este controlata in totalitate electronic iar schimbarile tin cont de cele mai mici amanunte .Mare atentie absolut orice neregularitate este un simptom recomand sa te familiarizezi cat de cat cu cum ar trebui sa functioneze o cutie automata altfel te expui unor probleme majore unele piese sunt scumpe manopera deasemenea si aici in romania prea putin care stiu ce sa caute si vei ajunge sa platesti milioane bune si problemele sa persiste.Nu incerc sa te sperii dar oricine este deacord cu mine cand spun ca aici in romania nu avem prea multi specialisti in cutii automate.Mai bine esti cu una manuala nu vei avea acel confort dar scapi de o mare bataie de cap.Asta daca cutia nu este intreaga daca este intretinuta e ok dar tine minte prea putini la noi cu experienta, avem dar sunt putini.
    La 5 nu stiu ce sa iti spun ca nu m-am lovit de asa ceva.
    Parerea mea este ca iti poti gasi si ceva mai vechi gen un w211 sau alte modele de mercedes care satisfac preferintele tale oricare ar fi ele si sincer nu prea vad rostul unei masini asa sofisticate, pretentioase si costisitoare pentru ce ai tu nevoie.Garantat iti poti gasi ceva mai bun si mai fiabil si rentabil in preferintele tale dar in alte modele nu zic nu la w212 dar pentru ceea ce ai nevoie mie nu mi se justifica.Faci cum doresti dar eu sugerez cautarea unui alt model afara de w212 macar ca si termen de comparatie.Daca nu te deranjeaza consumul putin mai mare iti sugerez un benzinar cu kompressor 4matic daca gasesti nu ai sa regreti.Ca sa nu mai zic cu banii de un w212 tanar gasesti un w211 blindat de dotari in mai economic si poate mai intretiut decat un ex taxi chiar si din germania.Imagineaza-ti asigurarea si impozitul cat te va lua indiferent de proprietar daca o treci pe tine si ai 23 de ani vei depasi 1000lei asigurarea pe 6 luni.Impozitul difera in functie de norma si oras dar mic nu cred ca fa fi nici el.Bafta!
    Last edited by dinamix; 10-24-2015, 14:02 PM.

    Comment


    • #3
      Cateva sfaturi:nu cumpara 200 ci 220 (200-le e jalnic la depasiri).Din cate am vazut la w212 pe la 350-400 k km motoarele sunt cam gata.Cum a spus si colegu' mai sus ,mai bine un w211 intretinut.

      Comment


      • #4
        Da foarte bine punctat !
        Motorul 200 si 220 este acelasi ca si capacitate cilindrica adica amandoua au 2148 +/- 5.
        Dar din softul masini cel de 200 dezvolta la al meu 90kw/121cp pe cand 220 dezvolta 160 cp sau mai mult nu stiu exact.

        Comment


        • #5
          Sa fiu sincer cu voi,prefer w212 din acelasi motiv pentru care prefer MB...si anume luxul,comfortul,senzatia aia de a conduce o masina de clasa superioara.
          1.Masina nu va fi trecuta pe mine,va fi trecuta pe maica-mea si astfel scap de asigurare mare.
          2.Nu am vazut sa fie ex taxiuri e220...doar e200 ca au consum mai bun...poate gresesc.
          3.Pentru mine conteaza consumul,de aceea doresc un diesel in loc de benzinar.
          4.steradulescu,nu cred ca e praf in sensul in care nu poti face o depasire ...eu nu am nevoie de o masina cu cai multi si sa prinda 100km/h in 4 secunde...cum am zis,cel mai mult circul in oras unde e 50 limita.
          5.dinamix,masinile de care vorbesc eu au toate navigatie dar sunt foarte curios de sonorizare,am inteles ca unele au BOSE,altele (nu mai stiu cum se numeste) iar altele nu au nici macar subwoofer din fabrica (in orice situatie,chiar daca au ,chiar daca nu,o sa-i mai dau si eu un tub de bass suplimentar ca sa fie bine ). Si aici fac referire la masinile ex taxi din germania.Dupa cum am spus...companiile de taxiuri comanda x masini cu x dotari (cele mai importante pentru comfort..sa fie clientul multumit ) dar uite,de exemplu w212 taxi nu are xenon..ei umbla cu halogen dinala galben de zici ca are culoarea...stiti voi cui...
          6.dinamix...din ce an e w211 tau? sa dau o cautare sa vad cum arata.


          Si un mic EDIT: Nu se gasesc ex taxi cu cutie manuala .Urasc cutia automata doar pentru ca nu ma face sa ma simt sofer...si as fi preferat una manuala,dar din pacate doar automate folosesc taximetristii astia puturosi.

          Comment


          • #6
            Atelajul meu il gasesti aici


            calitate slaba la poze dar destul sa iti faci o idee.
            Apoi:
            1.ok ca nu va fi 1000lei pe 6 luni ca va fi 6-700lei le 6 luni tot e mult pentru ce ai tu nevoie.Apoi iti vine impozitul 8-900lei minim plus taxa de inmatriculare apoi vin problemele daca sunt care din nou costisitoare abia apoi poti tu sa te gandesti la cat consuma.Stai sa vezi de cutie daca e ceva in neregula cu ea.Am mai vazut care stau si plang langa ele.
            2.Adevarul este ca mare parte din ce am vazut si eu erau e200 dar nu stiu mai multe
            3.Fa un calcul la punctul 1 abia apoi citesti mai departe.Al meu de ex consuma cam 5.7-6 afara 8.2-9 oras dar e un oras mic cu trafic mai lejer.daca ii dau talpa sare de 12. nu-ti face griji de consum mercedes in general daca nu au probleme au consum foarte bun.
            4.ok eu sincer nu am simtit nevoia de mai multa putere fiindca m-am adaptat pe masina dar steradulescu se refera ca 200 nu urca in ture cum urca e220 e mare diferenta parca e alta masina acum mie imi place a mea exact cum e daca zici ca circuli frumos sub limita si lin nu ai de ce sa te gandesti la consum va fi ok
            5.de sonorizare nu stiu si adevarul este ca poate fi orice depinde de cum au fost comandate deci asta verifici tu pe masina.Am zis nu sunt stas vin cum au fost comandate.
            6.ai link sus
            7.o sa te inveti usor cu automata la inceput o sa va incurcati putin unul pe celalalt pana va invatati mofturile apoi sa vezi ce misto va sincronizati.Asa eram si eu ca tine eu sa mestec in benzina chiar la inceput insistam sa schimb eu treptele (e semiautomata) dar m-am lasat pagubas tot ea stie mai bine ce am nevoie.De cand am masina asta nu mia murit veci motorul la semafor sunt tot timpul mai rapid cu 2-3 secunde ca restul la plecarea de pe loc am resetat cutia si am sincronizat-o dupa placul meu astfel ca stie cand vreau frana de motor si cand vreau sa ma lase in pace etc.Nu se conpara daca cutia este buna o sa iti placa nu trebuie sa ma crezi o sa te convingi singur.Si avand in vedere ca va fi 7gtronic o cutie destul de isteata nici nu te va interesa in ce viteza esti ca ea va fi pregatita.
            Dar revin la 13k-15k maxim pe an numai in oras nu ti se renteaza diesel o sa il cam omori in oras.Si daca mai e si cu filtru....la kilometrii aia daca nu e chiar in regula o sa se tot regenereze nu o sa te bucuri de masina.Mai ieftin iesi cu un benzinar putere mai mare consturi de intretinere mai mici mult mai simple si mai robuste si daca temperezi acceleratia vei avea si un consum acceptabil.Dar faci ce vrei vrei taxi ia taxi va fi cum va fi esential ca va fi al tau si cand merge si cand sta degeaba prin garaj fiindca 15k pe an mi se pare cam putin.cu un w211 in mintile lui vei gasi o masina intretinuta cu mult mai multe dotari intretinere mai economica taxe mai mici si mai ramai cu ceva bani sa tot bagi in el sa il faci cum vrei tu.Si macar nu va fi taxi.Tu stii de cati bani dispui si tu hotarasti cat vrei sa investesti intr-o masina pentru 15k pe an.Numa sa nu uiti ca mai sunt si alte alternative mai bune.

            Comment


            • #7
              Banii mei sunt maxim 10 mii euro...ce sa-mi cumpar altceva?de o luna stau pe forumuri...opel insignia..ca vezi doamne de nu stiu cati ani castiga locul 1 pe germania la fiabilitate,pret/calitate si bla bla..si sunt full forumurile cu motoare sparte la 150k km ...si cand ma uit in portofel vad ca am bani exact de o masina incepand de la km aia )) .VW CC (desi nu prea as avea bani de masina aia) , e o rabla de masina...cu 1001 de probleme si zeci de posesori care injura pe VW..si pentru ce? pt acel look super tare ca nu are rama la geamuri.Audi a4 B8,an 2008,probleme la clapetele de acceleratie si mai nu stiu ce alte piese costisitoare. BMW, dupa 2008,seria 3, probleme mari la distributie...si cand dau sa caut mercedes...vad masini din 2010-2012 intre 8-10k euro..cateva sute de modele sa-mi tot aleg. Si apoi am inceput sa ma interesez de taxiuri si am aflat ca sunt mai intretinute decat masinile "de la om din curte" din germania cu acea lege de a merge la service odata la 6 luni...si scuza-ma,TUV nu e RAR in Romania care cu 50 de lei totul e in regula.Dupa cum am spus,am deja cateva luni in spate de cautari pe forumuri si am ajuns la concluzia ca mercedes este masina care imi bifeaza toate pretentiile si e si cea mai fiabila.Initial eram interesat de mercedes c220 din 2008-2009 si aici pe forum am vazut ca o principala problema ar fi blocatorul de la volan care se strica destul de des si costa cam 2500 lei in reprezentanta cu tot cu cheie.In rest nu am vazut sa se planga altcineva de alte probleme mai serioase.

              EDIT: Masina ta e super cel putin in interior..vad ca si a ta a fost taxi,e cam ciudat ca ma inveti pe mine sa nu-mi cumpar taxi cand si tu ai si ar trebui sa te mandresti cu asta.Sa o folosesti sanatos.Cati bani ai dat pe ea?Din ce an e?
              In legatura cu taxele la masina care vreau sa o cumpar,cat sa fie inmatriculatul? 100-200 de euro? e euro 5.
              Last edited by donDeYu; 10-24-2015, 18:40 PM.

              Comment


              • #8
                Ok din cate stiu eu reprezentanta nu repara masini schimba piesa in intregime si pe cate probleme sunt tot peatatea solutii.Indiferent de masina tot vor aparea probleme intretinerea ei defineste si fiabilitatea ei.Si doar o chestie alegi un w212 te duci in reprezentanta nu iti permiti reparatia ce faci?Cati au fost de au bagat bani prin reprezentate si tot cu problema au ramas? Te duci in dezmembrari cate w212 crezi ca vei gasi?Si la ce pret crezi ca vor fi acele piese?
                La bugetul tau eu as cauta ceva pana in 7000e ca sa ai de intretinere inmatriculare taxe si suport financiar in caz de probleme.
                http://www.clubmercedes.ro/vand-merc...03-t42198.html uite un exemplu acum la varsta si dotarile lui este mult cat cere pe el dar e o alternativa buna.Este doar un exemplu ceea ce vreau sa zic este ca as ramane la w211.Tu decizi.

                Comment


                • #9
                  W212 taxi la 300K km, fara defecte majore sau nelovit e destul de greu de gasit. Daca totusi il gasesti si este si in jurul sumei de 10-11 euro, merita luat. Optiuni gen xeno, navi sau chiar parktronic sunt si mai rare la taxi.

                  De obicei taxiurile actuale sunt reparate f bine, conduse exemplar, revziile facute regulat insa de la 30K km in sus. Undeva pe la 400K toti incearca sa scape de ele mai ales pt ca incep probleme complexe pe la motor, cutie, etc.

                  Noi avem f multe ex-taxi in intretinere, campion fiind unul cu 535K km, care inca merge superb.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Intradevar nu scrie pe mobile.de daca au fost lovite...dar 10-11k euro e mult..dupa cum spuneam am gasit o gramada la 8-9 k euro.

                    Comment


                    • #11
                      Gasesti si mai ieftine, eu ma refeream la cele pana in 300K km. Pe de alta parte, cu toate ca e din ce in ce mai rar sa gasesti 2009-10 cu km putini, modelele 2012 au cutia noua (7g+), au bord color si ceva imbunatatiri majore pe la motor...
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        300 000 km sunt multi.Nu te grabii .
                        Last edited by cl600; 10-24-2015, 21:27 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by optik View Post
                          300 000 km sunt multi.Nu te grabii .
                          Taxi, sub 300K km, crezi ca gaseste daca nu e lovit?
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Care e dif intre g7 si g7+? da-mi un link te rog sa citesc ,nu vreau mura in gura.Si care sunt mai exact imbunatatirile la motor la modelele din 2012?

                            Comment


                            • #15
                              Sub 10.000 euro , fost taxi , km reali sar de 300k , ceea ce este foarte mult.Cu toata intretinerea lor , la un nr asa de mare de km , ai nevoie de un buget generos pt intretinerea masinii si aici nu ma refer la un banal schimb de ulei ,placute , discuri , etc.

                              Pe modelul 2012 , au aparut schimbari la computerul de bord , culori ,alta grafica , volanul .
                              Pe partea de motor , s-au imbunatatit diverse piese , injectoarele la modelele 220,250 .
                              Last edited by b97dmt; 10-25-2015, 07:21 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF