Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incepator , E Klasse!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu-ti va fi greu. Daca optezi pentru o cutie automata, masina face singura ce trebuie, daca optezi pentru o cutie manuala incearaca sa nu folosti frana de motor violent ca te fura de spate. Mergi cu viteza redusa si nu accelera violent, cu alte cuvinte nu o brusca si tine minte ca....cea mai buna frana este distanta
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #17
      Sunt posesorul unui Vito W639 si de cand am cumparat-o nu avea butonul de ASR,si deorece pretul de achizitie era atractiv am decis sa o cumpar.Imediat dupa ce am cumparat-o am dat repede fuga la un tester unde am descoperit ca nici ABS-ul nu era in mintile lui dar am zis ca mai intai sa vad cum ma descurc cu ea si apoi mai vad.Iti spun sincer ca am trecut doua ierni fara probleme si nu doar in Olanda,am mers mai peste tot,Austria,Germania,Romania,ma refer la munte, unde ai de urcat si de coborat diferite pasuri.Mers normal cu ea nu am avut nici un eveniment,niciodata nu am avut senzatia sa fuga spatele si nici nu mi s-au blocat vreodata rotele in franare pe coborare,dar nici nu am calcat acceleratia pana la podea la iesirea din curbe si nici nu am franat cu ambele picioare vreodata.Sunt de parere ca toate aceste sisteme ASR,EBD,ABS sau alte vehicule...ESP,TCS...etc sunt folositoare atunci cand te afli in situatii limita,dar atat timp cat nu te expui la asemenea situatii nici nu le vei putea folosi vreodata prezenta sau lipsa.Totul la o masina se rezuma la cat de preventiv mergi si cat de mult apesi cu piciorul drept.Volvo nu se putea compara niciodata cu Mercedes,poate nu la comfort(ca si s80 este comfortabil) cat la placerea si usurinta de a conduce un Mercedes

      Comment


      • #18
        Originally posted by nora-marian View Post
        Ca sofer la RATB, pot spune ca stilul de condus este in functie de fiecare persoana in parte. Este adevarat ca un E-class este o masina mai mare, dar mult mai usor de condus decat alte masini cu dimensiunile caroseriei ei. Nu trebuie sa pleci urechea la unul si la altul, de lovit este inevitabil. Si eu o mai ating din cand in cand neatentia, totul este sa nu faci accident de persoana, fierul se repara. Dar ce vorbim aici despre.... Trebuie doar sa-ti insusesti si de pus in practica conduita preventiva, prioritatea, depasire si viteza. Sa nu dai curs provocarilor de orice fel in trafic, sa fi calm. Placerea de a conduce un Mercedes este de nedescris. Iarna o sa-ti fie mai greu ca are tractiune spate, dar cu cauciucuri de iarna si experienta dobandita, poti sa fi sigur ca o sa fie bine
        I-ti doresc de pe acum la cati mai multi Km. fara incidente la volanul unui Mercedes Benz.
        Marian,sper ca toti soferii profesionisti sa gandeasca ca tine si cand vine vremea sa dea aceleasi sfaturi intelepte pe care ni le impartasesti tu. Iti multumesc eu in numele celor incepatori. Esti bun de Dascal,Profesor sau Instructor....ar trebui sa incerci...ai vocatie.
        ML270 CDI 2004

        Comment


        • #19
          Originally posted by paulpaul25 View Post
          Sincer, lipsa de experienta si parerile unora cu privire la perioada de iarna, ma sperie. Credeti ca imi va fi greu sa o controlez pe zapada, cu cauciucuri bune si avand in vedere sistemele de siguranta pe care le are?
          Atunci un 4X4 pentru sezonul rece + un Mercedes pentru incantarea sufletului este combinatia perfecta de care ai nevoie,experienta se capata cu timpul dar ia in considerare sfaturile pline de adevar ale lui Marian de mai sus.
          Bafta in alegere.
          ML270 CDI 2004

          Comment


          • #20
            Am o experienta de 15 ani in conducerea unui troleibuz in Bucuresti pe o linie extrem de aglomerata Linia 66 (route 66). Multi ar spune "iac troleibuz" dar este un vehicol foarte greu de condus tinand cont ca sunt limitat in manevrarea lui. Ma gandeam sa fac un curs de instructor auto, dar credeti-ma ca nu mai am rabdare. Sfaturi in conducere pot da oricand cu deosebita placere. I-mi iubesc meseria si o fac din placere si cu cea mai mare responsabilitate respectand toti participantii de trafic. Am in lucru indicatoarele rutiere explicate, cand le termin o sa le postez la rubricä "legislatie rutiera" Sunt sigur ca nu multi stiu obligatiile, restrictiile, actiunea acestora, unde se este montat si de ce.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #21
              Iti recomand un mercedes ca si prima masina,chiar daca e mai speciala in sensul ca prin numele marcii rezulta lux,eleganta,confort,iar de aici cam toata lumea stie ca taxele si unele piese sunt putin mai scumpe,nu o sa fi dezamagit in nici o situatie.Detin un w211 de 2 ani jumate si nu l-as schimba pentru nimic in lume si nu cred ca o sa iti creeze nici un fel de probleme fiind incepator,pentru ca e o masina care stie sa stea pe drum in orice fel de situatii.Singurul inconvenient ar fi marimea care l-a inceput te-ar putea incurca la parcari,in zone aglomerate dar nu cred ca ar fi o problema pana te obisnuiesti.Cauta o masina in mintile ei,verific-o si apoi bucura-te de placerea de a conduce.Daca vrei ceva sfaturi ma poti cauta si te pot ajuta cu placere atat cat stiu.

              Comment


              • #22
                W211, 2007. E220CDI(taxa nerecuperata). ~160.000km. avantgarde, navi mic, incalzire in scaune, trapa, senzori fata spate, automata. 12.500eur. Daca mai vrei detalii contacteaza-ma
                Attached Files
                Mail : emi@koket.org
                Tel : 0757 233 231
                Reparatii electrice auto Iasi
                Electrical Center Iasi

                Comment


                • #23
                  Pai ce sa-ti spun... Arata bine in poza. Ca orice masina SH mai are si cate ceva care nu se vad acum. In principiu trebuie sa fie totul functional pe ea, de la primul beculet din fata pana la ultimul beculet din spata sau cum se mai spune din "bara-n bara" Geamuti intregi (neciobite de pietricele) vopseaua, scaune, bord, inchidere, cheile sa fie functionale (controlate pe fiecare usa si portbagaj) articulatie, amortizoarele sa fie ne scurse (manjite de ulei) cauciucuri, roata rezerva, cric si cheie de roti. Uitete cu atentie sa nu aiba scurgeri pe la injectoare si daca ai posibilitatea si cel mai important, fai un test complet al motorului (compresie, presiune instalatie si diagnoza computerizata cu STAR-DIAG) Asa ceva gasesti la o reprezentanta Mercedes. Climatizarea functionala si binenteles restul butonaselor din bord. Nu stiu ce sa-ti mai spun. Multa bafta si drumuri bune!!!!
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Oare merita cumparat acest ceas bord?? Mulțumesc.

                    Comment


                    • #25
                      Personal, tot ca un incepator si eu, nu am decat 8 ani de cand mi-am luat carnetul, cred ca mai bine ai cauta un C-class.
                      E masina mai mica ( dar suficient de incapatoare) si mai usor de condus. Eu am renuntat la VW Passat pentru ca era foarte mare masina- greu de parcat si manevrat cu spatele.
                      Cat despre tractiunea pe spate : daca nu dezactivezi ESP-ul ( eu recunosc ca am facut-o si mi-a parut rau - m-am rotit intr-o curba - nu eram pe drum public dar era sa lovesc niste pomi) nu o sa ai probleme. Masina nu te lasa sa faci prostii daca mergi in regim normal.
                      Acum 20 de ani cand nu erau sistemele electronice asa performante trebuia sa fii sofer cu experienta pentru a conduce masini cu tractiune spate, dar acum calculatorul face treaba pentru tine.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF