Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Achizitie E class nou 2013 sau SH

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Deci este E sau C ca tot nu am inteles ?E bine si C , dar e alta masina , am si eu un C , dar modelul , 2010 fara facelift.
    Frumoasa treaba cu intretinere completa , ma rog alta tara , alte mentalitati.

    Comment


    • #17
      Buna alegere ai facut. Dar o poza nu ti-au dat cei de la reprezentanta cu exterioru si interioru?
      Cand vii in tara sper sa vii cu masina, ca orasul ii mic si sa iti vad achizitia.

      Comment


      • #18
        M-am referit la faptul ca m-ar fi costat mai mult un c class nou la aceleasi dotari,faptul ca oferta la E a fost buna,deci in final costa 30.000 lire si este E class avangarde,iar in vara ne programam o plecare pe Riviera Franceza si Italiana,Nice-Nannes-Monte Carlo-Portofino-Cinque Terre iar de acolo in Romania,asta prin august,sper sa dea Domnul si sa fie totul ok pana atunci.

        Comment


        • #19
          Cu o astfel de masina nu ai probleme. Am fost cu W212 pana in Turcia, la vreo 50 km de granita cu Siria, in 12 zile o mers 5500 de km. Masina merge, de confort nu duci lipsa, doar soferul sa fie apt, in rest masina le face pe restu.

          Comment


          • #20
            Referitor la poze,am vazut in carte si aveau pe perete sample cu piele si culori,am gasit pe net cum arata,mi-a placut cel mai mult acesta culoare chesnut brown scaunele si vopsea neagra metalizat.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Maro-ul pe scaunele de piele mi-au placut mereu, cu o combinatie de alb sau argintiu metalizat pe caroserie.
              Felicitari pentru achizitie.

              Comment


              • #22
                Un sfat va rog,cum se conduce o masina noua in primele sute de km,stiu ca nu trebuie sa se accelereze excesiv,masina fiind automata schimba cand vrea ea,cateva sfaturi va rog.
                Multumesc.

                Comment


                • #23
                  In primii 25000 km sau 1 an masina nu o sa ofere toata puterea pe care o detine deoarece se afla in rodaj. Dupa ce ai facut primul service poti sa te plimbi cum vrei tu. Si legat de acceleratie sa nu iti faci griji, doar in primii 5000 km o sa consume destul de multa motorina pana isi face circuitul.

                  Comment


                  • #24
                    Un sfat , sa mergi cu ea decent, fara sa o bruschezi si cam atat. Rodaj are facut din fabrica , eu cutia am tinut-o in, D ,vreo 5000km fara sa trec in S.Consumul tot dupa aceeasi nr de km se stabilizeaza.
                    @adrian.o in 25.000 km deja e trecut rodajul de mult.
                    Last edited by b97dmt; 02-14-2013, 16:10 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Nu stiu cata importanta are, dar stiu de la mai multa lume... Foarte important sa nu mergi cu ea subturata primii 3000-5000 de km. indicat 2000-2700 de turatii

                      Comment


                      • #26
                        Cam greu sa controlezi turatiile la 7gtronic plus , doar sa schimbi din clapetele de la volan.
                        IN D , schimba repede toate 7 treptele , in S tureaza mai mult, dar ajungi repede la 90-100km/h.
                        Si eu am intrebat la dealer cum sa ,merg cu ea , au zis ca nu sunt restrictii doar sa nu franez violent , nu viteza maxima , nu accelerari bruste sa o las in D linistit si sa ma bucur de ea.Ma rog au spus sa tin start-stop activ , dar il tin dezctivat de cum am pornit-o.Nu mi se pare normal sa faca 10-15 porniri la un semafor mai lung.

                        Comment


                        • #27
                          Merci de informatii,faza cu start-stop e sa mai scada consumul si emisiile in oras,nu cred ca poate fi ceva rau daca se preste si porneste,dar e alegerea ta sa faci cum doresti,de asta poti si sa alegi,on sau off.

                          Comment


                          • #28
                            Am gasit ceva interesant,poate te ajuta sa intelegi mai bine aceasta noutate stop-start in conjunctie cu transmisia auto 7g tronic.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Foarte interesant , foarte complexe cutiile astea automate.

                              Comment


                              • #30
                                Ma gansesc ca motorul se opreste si porneste de cateva ori la un semafor mai lung din cauza ca ai cativa consumatori,A/C,caldura,incearca sa opresti toate astea si vezi dupa,asa ca experiment,totusi eu cred ca stop-start este o functie cool,mai scazi putin consumul,se mai odihnesc componente din motor si cutie dupa o calatorie mai lunga,intri in oras si stai la semafoare.
                                Cutia de viteze automata are anexata o pompa auxiliara care mentine presiunea in cutie in momentul cand stop-start intra,iar atunci cand iei piciorul de pe frana instant masina poate pleca.
                                Faza e sa se conduci corect si sa te rogi sa nu se strice

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF